Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Vagina] Te wijd? Te nat?  (gelezen 914 keer)

Offline KhaleesiTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-02-2018 18:08:31
0
heb sinds kort een nieuwe vriend hij is 17 en ik ben 20 we hebben nu ongeveer 2 weken seks en elke keer was het al het geval dat zijn penis slap werd tijdens de seks.. ik werd hier erg onzeker van en hij zei mij toen ook al die keren dat hij niet wist waar het aan lag.. totdat hij gister nadat het voor de zoveelste keer weer gebeuren eerlijk toe gaf dat hij geen gevoel heeft tijdens de seks dat hij mijn vagina te wijd vind aanvoelen..

Ik heb helemaal niet veel seksuele partners gehad en ook heb ik nog nooit iemand erover horen klagen dat ik te ‘wijd’ zou aanvoelen, wel merk ik dat ik bij mijn huidige vriend wel natter word als bij mijn vorige zou het daar aan kunnen liggen?

Ik voel me eigen nu echt onzeker, en weet dus ook niet of ik wijder ben geworden door mijn vorige seks partner(s) ..

mod: titel aangepast
« Laatst bewerkt op: 12-02-2018 20:18:44 door Amargedon »

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-02-2018 18:13:59
0
Wauw wat tactloos.

Nee, je bent waarschijnlijk niet te wijd. Als je erg nat wordt dan kan het gevoel minder worden. Je zou kunnen proberen om je bekkenbodem meer aan te spannen, dan voel je strakker, maar verder hoef je je geen zorgen te maken over dat je te wijd zou zijn.
Building your girl's second story ♥

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-02-2018 18:47:28
0
@Bliss ja ik dacht verder ook dat dat niet zou kunnen, voel me nu best wel onzeker heb hem vandaag daar nog even op aangesproken en hij zegt letterlijk ‘lijkt net of je al 10 man hebt geneukt ik voel niks straks’ vind dig ook best bot overkomen.. hij denkt verder niet dst het er aan zou kunnen liggen dat ik te nat ben

Offline kevbusje

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 31
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-02-2018 19:02:33
0
@Bliss ja ik dacht verder ook dat dat niet zou kunnen, voel me nu best wel onzeker heb hem vandaag daar nog even op aangesproken en hij zegt letterlijk ‘lijkt net of je al 10 man hebt geneukt ik voel niks straks’ vind dig ook best bot overkomen.. hij denkt verder niet dst het er aan zou kunnen liggen dat ik te nat ben

wow als hij dat zo zegt is ie wel echt tactloos! :O

Maar inderdaad door dat je natter bent kan het gevoel wel wat minder zijn.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 12-02-2018 19:17:49
0
Wat een botterik! Misschien is hij wat klein geschapen? Dat kan namelijk ook.

Je moet je er niet onzeker door voelen. Je kunt hem op zijn minst zeggen dat je zijn opmerkingen pijnlijk vindt.

Misschien moet hij wat minder intensief voorspel doen? In het begin moet ieder stel zich aan elkaar aanpassen. Je moet leren wat wel en wat niet werkt. Blijkbaar heb je een erg opwindend vriendje. Dat is dan weer wel leuk aan hem.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-02-2018 19:21:27
0
Denk dat ik door zijn vorige opmerkingen niet meer zo nat word van hem Hahaha.. ja ik hoop dat het opgelost kan worden met eventueel mijn vagina droger te maken met een doek of door mijn spieren aan te spannen..

Hij is wel wat kleiner geschapen als mijn vorige seks partners maar ik voel wel gewoon elke beweging die n mijn vagina gemaakt word door hem.

Denk ook niet echt dat het aan de ‘grootte’ van mij. Vagina kan liggen omdat ik tijdens het mastruberen met moeite een 2e vinger naar binnen krijg

:( :(

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-02-2018 19:34:14
0
Wauw dit is wel heel bot, daarbij is het van hem ook een erg kolder en non argument om te zeggen dat het lijkt dat je "al" 10 man geneukt hebt, want je zal van 10 verschillende mannen neuken echt niet wijder worden dan heel vaak met 1 man neuken.

Verder vind ik het ook nogal vaag dat hij slap wordt omdat jij te wijd zou zijn.

Ik heb ook wel eens met een vrouw seks gehad die "te wijd" was, maar ik denk dat zij zo wijd was omdat zij na de bevalling niet goed dicht genaaid was, om het zo te zeggen. Maar om dit ook met jou te vergelijken, bij haar kon ik met een vuist er in en had ik nog ruimte over, jij zegt dat 2 vingers al moeilijk is, nou, sorry maar dan kan je toch niet te wijd zijn.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-02-2018 19:42:26
0
[..]
Wauw dit is wel heel bot, daarbij is het van hem ook een erg kolder en non argument om te zeggen dat het lijkt dat je "al" 10 man geneukt hebt, want je zal van 10 verschillende mannen neuken echt niet wijder worden dan heel vaak met 1 man neuken.

Verder vind ik het ook nogal vaag dat hij slap wordt omdat jij te wijd zou zijn.

Ik heb ook wel eens met een vrouw seks gehad die "te wijd" was, maar ik denk dat zij zo wijd was omdat zij na de bevalling niet goed dicht genaaid was, om het zo te zeggen. Maar om dit ook met jou te vergelijken, bij haar kon ik met een vuist er in en had ik nog ruimte over, jij zegt dat 2 vingers al moeilijk is, nou, sorry maar dan kan je toch niet te wijd zijn.

Ja hij komt wel elke keer klaar als wij seks ebben alleen word hij tussendoor een paar keer slap en moet ik dus eerst tussendoor mondwerk verrichten voor we verder kunnenngaan met de seks en dan moet hij zich alsnog erg goed concentreren om oefen te kunnen voelen, Ik krijg dan ook gewoon minder zin in seks als ik weer dat hij er toch geen genot uit kan halen. Hij heeft wel echt heel veel seksuele partners gehad dus misschien kan hij mij dan makkelijker vergelijken met zijn vorige..

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-02-2018 19:56:44
0
[..]

Heeft natuurlijk geen reet te maken met het hechten maar met het feit dat er blijkbaar regelmatig een vuist in kwam :h

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-02-2018 20:35:56
0
[..]

Heeft natuurlijk geen reet te maken met het hechten maar met het feit dat er blijkbaar regelmatig een vuist in kwam :h
Of zij vaak deed Fisten, geen idee, heb maar 1 x met haar seks gehad, destijds ook de eerste vrouw met kinderen, waardoor ik destijds dacht dat dit normaal was voor een vrouw met kinderen, naderhand wist ik wel beter. Maar hier is toch nog niet zo lang geleden een topic geopend over te strak zijn na de geboorte, waarom zou het omgedraaid dan niet ook kunnen?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-02-2018 20:47:53
0
Je wordt onderaan je vagina gehecht na een bevalling, dat kan te strak gebeuren en dan doet dat pijn. Om iemand te kunnen fisten moet je van binnen ook behoorlijk makkelijk kunnen ontspannen, dat is wel wat anders.

Offline maartje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 12-02-2018 20:55:44
0
[..]

Ja hij komt wel elke keer klaar als wij seks ebben alleen word hij tussendoor een paar keer slap en moet ik dus eerst tussendoor mondwerk verrichten voor we verder kunnenngaan met de seks en dan moet hij zich alsnog erg goed concentreren om oefen te kunnen voelen, Ik krijg dan ook gewoon minder zin in seks als ik weer dat hij er toch geen genot uit kan halen. Hij heeft wel echt heel veel seksuele partners gehad dus misschien kan hij mij dan makkelijker vergelijken met zijn vorige..
Wat minstens zo belangrijk is: kom jij zelf eigenlijk wel klaar als jullie seks hebben?

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-02-2018 21:11:48
0
@maartje tijdens de seks ben ik nog niet klaar gekomen nee

Offline maartje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 32

Gepost op: 12-02-2018 21:14:37
0
@maartje tijdens de seks ben ik nog niet klaar gekomen nee
Dan moet hij vooral voor jou eens beter zijn best doen in plaats van zich te beklagen!

Offline blurb

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 12-02-2018 21:37:46
0
Wat een l*l zeg... sorry dat ik het moet zeggen.  :l

Zelf moeite hebben met hard blijven e.d. Dat ligt echt bij hem. Te wijd, sorry, als je er met moeite 2 vingers in krijgt ben je verre van wijd. te nat  d:)b Enige probleem wat ik er soms bij heb is dat ik dan soms door glij naar het verkeerde gat.  :')

Succes hiermee

anything