Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Lichaam] Naakt slapen. Partner doet dit niet  (gelezen 1582 keer)

Offline Damman2011Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 41
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 04-02-2018 13:56:43
0
Hoi.

Ik vind het heerlijk om naakt te slapen. Mijn partner doet dit niet.
Ze vindt het niet prettig  om naakt in bed te liggen.

In deze tijd van het jaar lig ik naakt en heeft zij dikke pyama en sokken aan...

Best een vreemde combi..
Aan de ene kant zegt ze dat ze het prima vindt wat ik doe.
Maar ergens merk ik dat ze het ook wel vreemd vindt als ik naakt naast haar lig.

Hoe is dat bij jullie?

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 04-02-2018 14:30:25
0
Ik slaap naakt, hij ook. Vind het gewoon prettig en merk dat ik het tegenwoordig echt te warm krijg als ik wat aantrek.
Building your girl's second story ♥

Offline Paradox

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 04-02-2018 14:43:14
0
Mijn vriendin slaapt ook nooit naakt, zelfs niet als het 30 graden is in de zomer. Vind ik stiekem wel jammer, haha. Maar ze vindt het niet comfortabel. Ik draag zelf in de winter wel een pyjama, anders vind ik het veel te koud.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 04-02-2018 17:10:02
0
Altijd naakt terwijl mijn vriendin wel wat aan heeft. Ik slaap al zo vanaf mijn 12e. Ik moet er miet aan denken een pyjama te moeten dragen.
Als jouw vriendin een koukleum is dan moet ze vooral iets warms dragen. Geen reden om je onder het dekbed aan te passen.

Offline Erik N.

• Actief Lid

Gepost op: 05-02-2018 17:05:24
0
Ik denk dat maar heeeel weinig vrouwen naakt slapen.

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 05-02-2018 17:22:35
0
Waarop baseer je dat?
Building your girl's second story ♥

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 05-02-2018 19:26:57
0
Waar haal je deze wijsheid vandaan?

Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Offline jock72

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-02-2018 11:52:47
0
Ik slaap ook altijd naakt, mijn vrouw slaapt zomer en winter in een pyjama. Mijn ouders sliepen ook altijd naakt waardoor ik eigenlijk vrij jong ook naakt ging slapen. Zelfs nu in de winter heb ik het warm genoeg om naakt tussen de lakens te kruipen.
« Laatst bewerkt op: 06-02-2018 11:53:24 door jock72 »

Offline Zora

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20
  • Land: be

Gepost op: 06-02-2018 12:26:07
0
Tijdens de koude maanden slaap ik ook met een pyjama aan hoor

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 06-02-2018 15:37:28
0
Ik slaap ook altijd naakt en hij ondergoed en sokken. Maar maakt ook niet echt uit toch?

Offline Alaska

• Actief Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 06-02-2018 15:49:59
0
Ik wissel het een beetje af. Vaak trek ik na het douchen een pyjama aan 's avonds dus dan is het met pyjama. Op andere dagen ga ik gewoon naakt of met ondergoed aan. Mijn vriend slaapt of naakt of in een boxer. Als we samen zijn eindigt het eigenlijk standaard wel naakt tho.. :')
I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress.

Offline grolschbuster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 42

Gepost op: 06-02-2018 16:00:40
0
Ik slaap ook altijd naakt en hij ondergoed en sokken. Maar maakt ook niet echt uit toch?

Sokken vind ik echt helemaal niets.

Bij ons beide ook gewoon naakt. Ook in de winter.

Offline Erik N.

• Actief Lid

Gepost op: 06-02-2018 16:10:20
0
Uit een enquete van de Viva bleek eens dat ong. 15 % v.d deelneemsters zei wel eens naakt te slapen.
Verder heb ik nooit vriendinnen gekend die naakt sliepen, moeder en zus ook niet.
Bij de yoga hadden de vrouwen het er wel eens over ,  de yoga lerares en haar man sliepen naakt, maar dat riep alleen maar negatieve reacties op, als koud , vies en 'dat ligt toch niet lekker?'
Goede Liekens riep de vrouwen van Nederland en Belgie ook op om vaker naakt te slapen, beter voor je sexleven , huid en vagina. 

Offline grolschbuster

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 42

Gepost op: 06-02-2018 16:22:44
0
Misschien schaamte ofzo?
Misschien dat veel mensen het niet willen toegeven. 15 procent lijkt mij weinig, maar dat kan aan mij liggen.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 06-02-2018 16:45:20
0
Uit een enquete van de Viva bleek eens dat ong. 15 % v.d deelneemsters zei wel eens naakt te slapen.
Verder heb ik nooit vriendinnen gekend die naakt sliepen, moeder en zus ook niet.
Bij de yoga hadden de vrouwen het er wel eens over ,  de yoga lerares en haar man sliepen naakt, maar dat riep alleen maar negatieve reacties op, als koud , vies en 'dat ligt toch niet lekker?'
Goede Liekens riep de vrouwen van Nederland en Belgie ook op om vaker naakt te slapen, beter voor je sexleven , huid en vagina.
Eerst zeg je dat maar "heeeel weinig vrouwen naakt slapen", vervolgens kom je met een percentage wat er op neer komt dat 1 op de 6 vrouwen naakt zou slapen. Vind jij 1 op de 6 vrouwen "heeeel weinig"?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)