Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: (Onzeker) vind zij mij ook leuk  (gelezen 113 keer)

Offline ThomasBJTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-01-2018 21:56:31
0
Ik vind al enige tijd een meisje uit mijn klas best wel leuk. Nou gaan we opzich ook wel regelmatig met elkaar om. Een tijd geleden zei een andere klasgenoot van, goh is ze misschien niet iets voor jou waardoor ik er over begon te denken.

Vorige week zat ik gewoon gezellig met de beste vriendin te kletsen van het meisje die ik leuk vind en op een of andere manier kwamen we op het onderwerp van liefde en ze zei van is ze misschien een leuke meid voor jou, jullie passen wel bij elkaar opzich. Ze vertelde dat ze een tijd geleden nog een andere jongen opzich wel leuk vond maar dat dat niks werd.

Later toen ik weer aan het kletsen was met het meisje dír beste vriendin kwamen op het onderwerp van types waar op ik val en toen zei ik van dat verschilt een beetje en toen zei ze de naam weer van haar vriendin die ik leuk vind en omdat ik alleen maar een beetje kon lachen en niks kon zeggen zei ze van ik zal je niet nog onzekerder maken.

Hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik ben zelf 21 en zij is ook van mijn leeftijd
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018 22:33:39 door ThomasBJ »

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-01-2018 22:03:25
0
Vindt zij jou ook leuk? Dat weet alleen zij.
Zoek contact met haar en spreek eens af. Op die manier merk je het vanzelf. Je moet jezelf wel een beetje kwetsbaar op willen stellen.

Offline Niceguy84

• Actief Lid

Gepost op: 11-01-2018 22:25:29
0
Ik ben zelf 21 en zij is ook van mij.

u, zij is ook van jou? :P bedoel je dat ze even oud is?

Maar ik zou idd gewoon vragen wat ze vind, knoop eens met haar een gesprek aan ipv met haar vriend :). Als ze in je klas zit heb je vast ook wel FB of whatsapp van haar. Knoop eens een gesprek aan en zie wat ervan komt. Maar als mensen, inclusief die vriendin, er zo op hinten dat ze misschien wel wat voor jou is vind ze je misschien wel leuk ja. Maar dat weet je pas zeker als je gewoon actie onderneemt :)

Offline ThomasBJTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-01-2018 22:33:14
0
Ja ik snap natuurlijk dat ik het zelf moet uitzoeken  ;)
Was meer benieuwd of er eventueel uit het gesprek met haar beste vriendin iets te halen viel

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2018 22:59:47
0
Wat die vriendin zegt is toch overduidelijk?
Dat begrijp jij ook wel. Je komt alleen hier omdat je zo onzeker bent. Wat kunnen wij daar nog aan toevoegen?

anything