Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Discussie] Als jongen seksueel opgewonden worden van een tuinbroek dragen?  (gelezen 359 keer)

Offline Tommy333Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-01-2018 00:01:47
0
Ik schrijf dit hier met aarzeling, want ik ben bang dat het misschien raar gevonden wordt. Ik ben een homojongen van 17 jaar, en een half jaar geleden begonnen tuinbroeken te dragen. Veel klasgenoten vinden dat geloof ik meer iets voor meisjes, ook de mijne vanwege al die glimmende zijknopen, ik kreeg twee maal negatief commentaar, terwijl het toch echt een jongenstuinbroek is, eentje van Pepe Jeans. Ik vind hem ook juist vanwege die vier koperen zijknopen enorm cool. Ik heb intussen gemerkt dat het mij ook seksueel opwindt om als jongen openlijk in een tuinbroek rond te lopen, en dat de mensen mij daarin zien. Ook het aantrekken s ochtends trouwens. Zelf weet ik niet, of dit misschien toch een beetje abnormaal is? Zijn er misschien ook andere jongens die van het dragen van een tuinbroek seksueel opgewonden raken? Ik heb dat nooit eerder met een kledingstuk gehad. Het is voor het eerst dat ik een broek draag waarbij mij dat overkomt.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018 09:47:56 door Tommy333 »

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-01-2018 03:54:00
0
Bedoel je echt een Tuinbroek, of een Turnbroek?

Spoiler (Klik om te tonen/verbergen)
"And Starlight Filled The Evening"

Offline Huntress

• Actief Lid

Gepost op: 11-01-2018 06:24:13
0
Bedoel je echt een Tuinbroek, of een Turnbroek?

Spoiler (Klik om te tonen/verbergen)
Wordt in Belgi ook salopette genoemd. Populair bij oudere lesbiennes en zwangere vrouwen. En bij tuinders, natuurlijk.

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16

Gepost op: 11-01-2018 06:40:27
0
Ah zo :p
Daarom dat ik het mis verstond. :)
"And Starlight Filled The Evening"

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-01-2018 09:48:32
0
Ik draag inderdaad een tuinbroek, geen turnbroek.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-01-2018 15:23:54
0
Hoe je je kleedt is heel persoonlijk. Je draagt bepaalde kleding omdat het fijn zit of omdat het je persoonlijkheid onderstreept. Je moet vooral doen wat je prettig vindt en je weinig van de mening van anderen aantrekken.
Dat een tuinbroek fijn draagt kan ik me voorstellen. Het geeft een vrij gevoel vergeleken bij een strakke spijkerbroek. Is dat wat je zo aantrekkelijk vindt? Dan moet je er eens geen boxer maar een jongensstring onder dragen!
Voor mij geen tuinbroek en ook geen string. Ik kleed me liever wat minder opvallend.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-01-2018 16:38:57
0
Een tuinbroek geeft inderdaad door het ontbreken van een riem een veel 'vrijer' gevoel dan een gewone spijkerbroek, en zit daardoor bijzonder lekker. Maar dat is toch niet waardoor ik er seksueel opgewonden van raak. Waardoor dat komt, weet ik niet precies. Het aantrekkelijke zit hem toch vooral in de opvallende vorm, waardoor je je met een tuinbroek onderscheidt. Ik vind die grote voorklep op de borst en die schouderbandjes bijzonder sexy, en ook al die knopen opzij, dat geeft mij echt een kick.  Hij zit op een andere manier strak dan een gewone broek, namelijk niet om je middel, maar op de schouders. Daardoor trekt hij een beetje op je rug en op de je borst als je loopt en ben je je er bij elke beweging van bewust dat je een tuinbroek draagt. Dat is niet zo met een gewone broek.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2018 17:06:01
0
Hoe vaak draag je je tuinbroek? En wat draag je erbij? Een T-shirt?
Heb je meer van die uitgesproken kledingstukken?

Offline Eave

• Erelid

Gepost op: 11-01-2018 17:07:10
0
De Godwin van SWB - natuurlijk moet weer de mannenstring genoemd worden.
Ik ben liefv.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2018 17:09:11
0
De Godwin van SWB - natuurlijk moet weer de mannenstring genoemd worden.
Hahaha, nou ik vind dat verschrikkelijke onmannelijke dingen, maar bij een tuinbroek kon ik me er wel wat bij voorstellen!

Offline Eave

• Erelid

Gepost op: 11-01-2018 17:10:41
0
Vind het een belachelijke associatie maar oke.

Overigens is opgewonden worden van een tuinbroek niet gebruikelijk maar doe je ding zolang je anderen er niet mee lastig valt.
Ik ben liefv.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-01-2018 20:47:51
0
Hoe vaak draag je je tuinbroek? En wat draag je erbij? Een T-shirt?
Heb je meer van die uitgesproken kledingstukken?

Ik draag mijn tuinbroeken van Pepe (ik heb twee exemplaren, de tweede was snel nadat ik mijn eerste kocht in de uitverkoop, dus toen heb ik meteen toegeslagen) zo'n beetje de helft van de tijd. Erbij: 's zomers inderdaad een T-shirt, als het wat minder warm is een spijkeroverhemd (bij voorkeur donkerblauw), en nu in de winter vaak een hoodie. Uiteraard eronder, want als ik mijn tuinbroek draag, moet die natuurlijk we helemaal zichtbaar zijn, dus gaat al het andere achter de voorklep. Anders kun je net zo goed geen tuinbroek dragen, lijkt mij. Bovendien is die voorklep ook heel praktisch, met een grote borstzak voor zonnebril en mobieltje, dus daar moet je dan ook meteen bij kunnen. Nee, andere zo sterk uitgesproken kledingstukken heb ik nog niet, mijn tuinbroek springt er wat dat betreft echt uit. Als je hem aanhebt, bedekt ie natuurlijk ook meteen driekwart van je lijf, hij is daarmee ontzettend beeldbepalend. Iedereen ziet van kilometers afstand dat je een tuinbroek draagt. Zeker bij een jongen valt dat direct op. Dus al het andere (hoodie, schoenen) stem ik er op af, zodat dat niet afleidt.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018 21:14:37 door Tommy333 »

Offline Huntress

• Actief Lid

Gepost op: 11-01-2018 20:54:20
0
Lijkt eerder een obsessie dan een kledingstijl.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 11-01-2018 21:57:44
0
(...)
Ik heb intussen gemerkt dat het mij ook seksueel opwindt om als jongen openlijk in een tuinbroek rond te lopen, en dat de mensen mij daarin zien. Ook het aantrekken s ochtends trouwens. Zelf weet ik niet, of dit misschien toch een beetje abnormaal is? Zijn er misschien ook andere jongens die van het dragen van een tuinbroek seksueel opgewonden raken? Ik heb dat nooit eerder met een kledingstuk gehad. Het is voor het eerst dat ik een broek draag waarbij mij dat overkomt.

Wat is nou het seksuele van het dragen van een tuinbroek? Hoe uit zich dan die opwinding?

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-01-2018 22:33:04
0
[..]

Wat is nou het seksuele van het dragen van een tuinbroek? Hoe uit zich dan die opwinding?

Dat uit zich dan in een zekere spanning in mijn lichaam, die een tijdje kan aanhouden. Als ik hem 's ochtends weer aantrek vooral als ik de zijknopen en de schouderbandjes vastmaak, en de voorklep en het rugstuk zich om mijn bovenlichaam spannen. Maar ook als ik op straat loop en zie dat andere jongens naar mij kijken (dat komt ook voor).