Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] Penis en de navel  (gelezen 200 keer)

Offline mv95Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 22
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-01-2018 12:37:15
0
Ola!

Er is mij (22 jarige homoseksuele jongen) wat op gaan vallen. En misschien ligt het puur aan de jongens waarmee ik ooit wat heb gedaan maar dit;

Ik heb vroeger vaak losse sekscontacten gehad, maar sinds ik een vaste vriend heb is dat klaar. Vaak hadden mijn sekscontacten niet de kleinste, en wat mij dan opviel was dat de penis nooit verder kwam dan de navel. Ofterwijl de navel zat hoog.
En dat ligt niet aan de lichaamslengte. Ik ben zelf 1 meter 72 en heb een penis van 16cm, en bij mij komt hij niet hoger dan de navel, maar ik heb ooit seks gehad met een jongen van mijn lengte en een penis van 21cm, en dan kwam die van hem ook niet boven zijn navel uit...

Dat ging mij opvallen bij meerdere jongens, ook bij mijn huidige vriend.

Ligt dit aan mij of hebben die 2 een verhouding met elkaar?  :P

Ben benieuwd naar jullie mening ;)

- Mark

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-01-2018 12:53:51
0
Dit is mij ook wel eens opgevallen. Het is echter niet zó dat een penis in volledige erectie altijd tot de navel komt. Bij een gemiddeld formaat van zo'n 12-13 cm zit de navel een stukje hoger.
Tussen lichaamslengte en penislengte is ook geen verband. Ik heb grote ongens met een korte penis gezien en korte jongens met een lange.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2018 13:04:46 door Peter Wood »

Offline Stef1986

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-01-2018 14:14:04
0
Nooit opgevallen eigenlijk