Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Aftrekken] Niet meer fappen.  (gelezen 864 keer)

Offline InsperatieloosTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-01-2018 12:21:16
0
Ik heb sinds gister besloten te stoppen met mastrubatie gewoon om te zien hoelang ik het red zonder. De eerste nacht is goed gegaan als het is goed is zorgt het stoppen voor best wel voordelen. Zo schijn je productiever te worden wie heeft er weleens een pauze ingelast hoelang hield je het vol, en wat merkte je bij jezelf ten opzichte van toen je het wel deed?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018 10:44:59 door Roscoe »
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 12:32:32
0
Als masturbatie (dus niet masturbatie) een verslaving wordt dan is het niet verkeerd te stoppen of te minderen.
Ik vind masturberen fijn, maar er gaan ook dagen, soms wel een week voorbij dat er niets gebeurt. Aan meer of minder energie merk ik niets. Als je meerdere keren per dag rukt omdat je steeds bezig bent met zaken waardoor je opgewonden raakt dan kost dat tijd, energie en ook verlies je focus op andere zaken zoals studie en werk.

Hoe vaak doe jij het dan per dag dat je nu al trots bent een dag niet gefapt te hebben?
« Laatst bewerkt op: 10-01-2018 12:33:33 door Peter Wood »

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 13:21:15
0
Ja, ik ben die uitdaging vroeger meermalen aangegaan en verloor altijd :s. Tegenwoordig is het allemaal wat rustiger maar het klopt wel dat er een subtiele link is met je energie beleving. Als het libido hoog is vormt n keer geen probleem. Daarna kan ik wel aanvoelen of ik het soms niet moet doen omdat ik dan tijdelijk iets te laag uitkom.

Offline Stef1986

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-01-2018 14:11:57
+2
Heb het eens 5 dagen niet gedaan dan moest ik het doen!
Zelf als ik ziek ben!

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 15:07:54
0
Dat is ook wat ik in een ander topic bedoel met tegen je zin masturberen. Het wordt op een bepaald moment echt dwingend zonder dat je daarvoor kiest.

Offline yanickje

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 21
  • Land: be

Gepost op: 10-01-2018 15:44:01
0
Soms denk ik er niet aan gedurende een week om het te doen.
Verkennen en zien.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 16:35:09
0
Dat is ook wat ik in een ander topic bedoel met tegen je zin masturberen. Het wordt op een bepaald moment echt dwingend zonder dat je daarvoor kiest.
Dan ben je toch verslaafd aan masturberen?

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 10-01-2018 16:39:52
0
[..]
Lijkt me zo :p
"And Starlight Filled The Evening"

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 16:41:40
0
Daar heb je een punt. Zo heb ik het nooit opgevat omdat ik het zie als een aandrang van binnenuit, een biologische behoefte/ impuls. Als andere mannen het gemakkelijk kunnen laten als ze er gewoon geen zin in hebben heb je nog meer een punt maar daar ben ik dan nu heel benieuwd naar!

Nog een toepasselijke link :): https://nl.wikihow.com/Stoppen-met-je-masturbatieverslaving
« Laatst bewerkt op: 10-01-2018 17:10:14 door Nul »

Offline Nick07

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-01-2018 17:12:37
0
Good luck  :)

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 17:13:30
0
Masturberen wordt vaak een gewoonte. Je doet het altijd 's morgens omdat je dan toch een erectie hebt of 's avonds omdat je daarna denkt beter te kunnen slapen. De keren dat de aandrang groot is omdat je ergens seksueel door geprikkeld bent, is nooit op van die vaste momenten.

Volgens mij is het ook een mythe dat je met masturberen omdat je een volle zak hebt. Dat volle gevoel is alleen als je al een tijd geen zaadlozing hebt gehad, dus zeker niet dagelijks.

Ik geniet k van masturbatie. Ik heb het ook een tijd meerdere keren per dag gedaan, maar terugkijkend kan ik wel zeggen dat het gewoon verslavend was om te doen. Door te minderen val je echt niet in een zwart gat en ook je ballen dreigen niet te ontploffen. Van meer of minder energie heb ik nooit iets gemerkt.

Offline InsperatieloosTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 10-01-2018 18:00:11
0
Nou ik weet niet zozeer of ik echt verslaafd ben maar het is wel een bepaalde gewoonte wat ik nu probeer te doorbreken ik doe het niet altijd elke dag maar wel vaak. Juist als ik het niet doe krijg wat meer testaron, concetratie en blablabla tenminste dat lees ik overal dus lijkt mij het de moeite waard om het te proberen. Het is wel een uitdaging maar still going strong.
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 20:09:04
0
Het ging bij mij altijd mis op het idee om zo lang mogelijk te stoppen. Als mijn zelfbeheersing het dan opgaf schoot het ook gelijk weer door naar de andere kant want dan had ik toch al verloren. Een meer stabiele matiging had misschien beter gewerkt maar ik verviel dus weer in mijn oude gewoonte want het was meestal wel erg lekker. Ik heb me wel altijd afgevraagd of en hoe ik dat libido moest gebruiken om echte seks te organiseren.

Offline Mo

• Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 22:01:32
0
Schijnen meerdere onderzoeken te zijn die aantonen dat regelmatige zaadlozingen de kans op prostaatkanker verkleinen. Ik neem liever het zekere voor het onzekere, je weet maar nooit.
Die Freiheit spielt auf allen Geigen - Musik kommt aus dem Weissen Haus - Und vor Paris steht Micky Maus

Offline Eave

• Erelid

Gepost op: 10-01-2018 22:15:13
0
Ongeveer 100% van de mannen sterft met prostaatkanker
Ik ben liefv.

anything