Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Fisten] Gevoel als een blauwe plek achteraf  (gelezen 517 keer)

Offline Max999Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 09-01-2018 15:51:26
0
Mijn vriendin is gek op vaginaal fisten en geniet hier extreem veel van. Het enige waar we tegenaan lopen is dat zij na het fisten de volgende dag last heeft op haar botten in de zin van een blauwe plek gevoel omdat mijn hand daar tijdens fisten tegenaan komt soms.

We hebben meerdere posities geprobeerd, op haar handen en knieen, buik en op haar rug met de bekken helemaal open.

Heeft iemand tips om dit te voorkomen of is mijn hand gewoon te groot? (Hij past er wel in).

mod: titel aangepast
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018 15:14:47 door Amargedon »

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 09-01-2018 16:02:01
+1
Mijn vriendin is gek op vaginaal fisten en geniet hier extreem veel van. Het enige waar we tegenaan lopen is dat zij na het fisten de volgende dag last heeft op haar botten in de zin van een blauwe plek gevoel omdat mijn hand daar tijdens fisten tegenaan komt soms.

We hebben meerdere posities geprobeerd, op haar handen en knieen, buik en op haar rug met de bekken helemaal open.

Heeft iemand tips om dit te voorkomen of is mijn hand gewoon te groot? (Hij past er wel in).
Misschien minder wild doen?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Offline Niceguy84

• Actief Lid

Gepost op: 09-01-2018 16:11:06
0
Dat iets past betekend niet dat het lichaam het fijn vind.. een kind kan er ook uit maar dan moet je toch ook even herstellen :p.

Ik denk dat minder wild doen mss een optie is.. of anders misschien toch maar wat anders zoeken.

Offline Bianca_Bergen

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 23
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 09-01-2018 19:17:28
0
Dat iets past betekend niet dat het lichaam het fijn vind.. een kind kan er ook uit maar dan moet je toch ook even herstellen :p.

Ik denk dat minder wild doen mss een optie is.. of anders misschien toch maar wat anders zoeken.

er bestaat altijd nog een verschil tussen hand inbrengen in de vagina en dan plagend spelen en intern strelen.
of de vuist in dat kleine gaatje rammen en erop los beuken alsof er één of ander eng beest in zit :+

ik ben persoonlijk voor te vinden voor zacht en teder met een beetje plagen.
ook nooit last van blauwe plekken gehad

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16
  • Land: be

Gepost op: 09-01-2018 19:18:04
0
[..]

er bestaat altijd nog een verschil tussen hand inbrengen in de vagina en dan plagend spelen en intern strelen.
of de vuist in dat kleine gaatje rammen en erop los beuken alsof er één of ander eng beest in zit :+

ik ben persoonlijk voor te vinden voor zacht en teder met een beetje plagen.
ook nooit last van blauwe plekken gehad

O jee  :o
"And Starlight Filled The Evening"

Offline Max999Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 09-01-2018 19:42:22
0
Als je de term fisten in de mond neemt denkt iedereen meteen dat het lomp gedaan word, dat is zo jammer en behoorlijk naief. Natuurlijk ram ik mijn hand er niet met veel geweld in en uit, het gaat gewoon heel rustig en liefdevol.

Hoop dat er mensen zijn die wel daadwerkelijk ervaring hebben ipv mensen die maar een beetje in het wilde weg praten of napraten.

Tips zijn welkom.

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16

Gepost op: 09-01-2018 20:02:54
0
Als je de term fisten in de mond neemt denkt iedereen meteen dat het lomp gedaan word, dat is zo jammer en behoorlijk naief. Natuurlijk ram ik mijn hand er niet met veel geweld in en uit, het gaat gewoon heel rustig en liefdevol.

Hoop dat er mensen zijn die wel daadwerkelijk ervaring hebben ipv mensen die maar een beetje in het wilde weg praten of napraten.

Tips zijn welkom.
Ik hoop dat je ook inziet dat je net een verkeerd iets hebt gezegd.
"And Starlight Filled The Evening"

Offline mayobeertje

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 09-01-2018 23:15:21
0
Wat minder aanvallend reageren zou een normale discussie goed doen.

Niet over elk woord struikelen, vraag dan even om meer uitleg.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 10-01-2018 12:13:36
0

Tips zijn welkom.
Nee, niet bij de term fisten, dan denk ik niet dat het lomp gedaan word, maar wel als je schrijft dat zij de dag d'r na bond en blauw is down under.

In mijn beleving kan de dame in kwestie niet blauw worden als je het rustig en met beleid doet.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 10-01-2018 18:12:01
0
Waar heeft ze precies pijn? In je vajayjay pijn hebben is toch niet zo heel erg?

Offline Huntress

• Actief Lid

Gepost op: 10-01-2018 18:22:37
0
Waar heeft ze precies pijn? In je vajayjay pijn hebben is toch niet zo heel erg?
Hangt er toch vanaf hoeveel pijn. Dat is natuurlijk persoonlijk maar ik zou toch niet graag dingen doen die nog dagenlang zeer doen, al zijn ze op het moment zelf misschien wel heel leuk.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 10-01-2018 18:51:03
0
Ja ik heb ook wel eens dat ik me een beetje beurs voel ofzo maar ik weet niet hoe erg het is bij TS.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 10-01-2018 18:54:52
0
Penetratie met een penis is toch niet te vergelijken met een hand die naar binnen gaat? Blauwe of beurse plekken krijg je vooral van het harde stoten, maar dat is de buitenkant.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 10-01-2018 19:11:02
0
Ja ik heb ook wel eens dat ik me een beetje beurs voel ofzo maar ik weet niet hoe erg het is bij TS.
Nou, de TS schrijft dat zij blauw is, klinkt mij toch wel heftig. Bedoel, de gemiddelde vrouw wordt toch niet blauw, na een gemiddelde vrij partij.

Nieuw woord voor vagina?

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 10-01-2018 19:56:47
0
[..]
Nou, de TS schrijft dat zij blauw is, klinkt mij toch wel heftig. Bedoel, de gemiddelde vrouw wordt toch niet blauw, na een gemiddelde vrij partij.

[..]
Nieuw woord voor vagina?

Je ligt echt onder een steen he :+?
Building your girl's second story ♥