Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Flirten] Meisjes tijdens uitgaan  (gelezen 231 keer)

Offline blablacar123Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 08-01-2018 16:22:45
0
Na het debakel van mijn vorige topic maar een nieue topic aangemaakt.
Ik ga niet heel vaak uit maar ga a.s zaterdag een keer met een vriend poolen en daarna nog naar een bar ofzo.
Echter drink ik niet dus is het al moeilijker om op meisjes af te stappen. Vrienden van mij kunnen het ook niet zonder alcohol

Maar wanneer doe je zoiets en wat zeg je dan? Je gaat denk ik niet op elke random chick in de bar afstappen waar je even oogcontact mee hebt gehad

mod: tag toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 11-01-2018 15:18:10 door Amargedon »

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 08-01-2018 17:05:38
0
Hoe vaak heb je zoiets al gevraagd hier? Contact maken is voor de meeste jongens niet eenvoudig en voor jou helemaal niet. Maar je beschrijft het nu zó wanhopig! Het is niet zo dat ieder oogcontact met een meisje de oplossing is voor en date. Sta er nou eens wat losser in. Als je gezellig en leuk overkomt met vrienden dan zou een meisje ook wel eens een stapje in jouw richting kunnen komen. Dat gebeurt echter niet als jij wanhopig zoekend overkomt.
En lees al die vorige adviezen nog eens. Daar staan geen verkeerde dingen in.
« Laatst bewerkt op: 08-01-2018 17:06:27 door Peter Wood »

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 08-01-2018 22:31:34
0
Dat je niet drinkt kan overigens ook een voordeel zijn, meisjes houden over het algemeen niet van een straalbezopen kerel. Juist als je nuchter bent (of in ieder geval redelijk nuchter) maak je de meeste kans.

Je zult uiteraard een geschikte openingszin moeten hebben, eentje die niet zo afgezaagd is. Wees creatief en bedenk wat leuks. Verder niet onzeker zijn, niet denken maar doen. En ja, soms word je afgewezen. Wat boeit het? Het belangrijkste is dat je gewoon jezelf bent.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

Offline diesel007

• Actief Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 15-01-2018 19:23:09
0
Ik zie vluchtig verschillende topics van jou die hier wat op lijken. Misschien een idee om het bij 1 topic te houden. reacties goed te lezen en proberen er van te leren.

Dat je niet drinkt kan overigens ook een voordeel zijn, meisjes houden over het algemeen niet van een straalbezopen kerel. Juist als je nuchter bent (of in ieder geval redelijk nuchter) maak je de meeste kans.
Er zit nogal een verschil tussen nuchter en straalbezopen. Een paar biertjes maakt niet iedereen direct straal bezopen. Overigens hoeft het voor de TS inderdaad geen extra obstakel te zijn dat hij niet drinkt.

Je zult uiteraard een geschikte openingszin moeten hebben, eentje die niet zo afgezaagd is.
Van het lijstje aan dingen die meespelen of de dame in kwestie met jou gaat praten denk ik dat 'een geschikte openingszin' ergens onderaan de lijst staat :P

Het belangrijkste is dat je gewoon jezelf bent.

Ik weet niet of dit advies is maar tot op heden heeft het 'zijn van zichzelf' nog zeer weinig vruchten afgeworpen. Let op; ik zeg niet dat hij een ander persoon moet worden oid maar zeggen 'wees gewoon jezelf en het komt goed' vind ik niet zulk goed advies.

anything