Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [rekening]ik heb hulp nodig, maar kan het niet betalen  (gelezen 429 keer)

Offline tijgerlover_nlTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-01-2018 22:03:32
Ik denk dat ik op niet al te lang termijn hulp nodig heb
Al heel lang loop ik met problemen/gevoelens rond, en ben bang dat het binnenkort fout gaat
Ik heb al eerder in een topic aangegeven dat ik hulp nodig heb, en heb daar al de nodige reacties op gehad, maar het probleem is dat ik geen geld heb. Sterker nog, ik sta op de rand van de afgrond.

Aangezien ik niks te verliezen heb, ben ik bang dat ik me misschien ook niet kan inhouden op mijn gevoelens, al weet ik dat het gewoon niet kan.
Ik merk dat ik op de verkeerde manier op onder andere marktplaats advertenties aan het reageren ben in de hoop mijn zieke lusten waar te kunnen maken.

Ik wil heel graag geholpen worden, maar nogmaals, ik kan net zelf een boterham voor mezelf kopen

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 07-01-2018 23:18:32
Waarom begin je niet bij de huisarts? Dat kost niks. Hij/zij weet wellicht een weg die voor jou wel begaanbaar is.

Offline tijgerlover_nlTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 07-01-2018 23:26:42
Is dat echt gratis?

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 08-01-2018 00:11:32
Huisarts valt onder de basisverzekering en buiten het eigen risico!

Offline Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 08-01-2018 09:34:16
Yup huisarts is gratis.
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 08-01-2018 09:53:48
Het lijkt me wel belangrijk om bij de huisarts aan te geven dat een doorverwijzing die van het eigen risico afgaat een probleem is.

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 08-01-2018 20:13:25
Ben je na die laatste hulpvraag, waarin je in bijna alle reacties werd aangeraden naar de huisarts te gaan ook daadwerkelijk naar de huisarts gegaan? Of heb je toen alle advies in de wind geslagen?

Als je daadwerkelijk hulp nodig hebt is die altijd beschikbaar en moet je je niet door eventuele financiŽle obstakels laten tegenhouden. Maar zoals gezegd, de eerste stap (de huisarts) is gratis en gaat niet van het eigen risico af. Wat betreft het vervolgtraject, daar kan ik geen uitspraken over doen maar dat valt altijd wel een regeling voor te treffen. Het maximale wat je kwijt kan zijn is je eigen risico, meer dan dat zal het nooit worden.

Aangezien je aangeeft op Marktplaats advertenties te reageren en je laatst ook al een vraag had over spullen kopen op AliExpress neem ik aan dat dit onderdeel van je probleem is. Deel van de oplossing zal dus zijn dergelijke aankopen niet meer te doen waardoor je financieel iets meer overhoudt. Daarvan kan je dan dat eventuele eigen risico prima betalen.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

Offline Mathijs

• Actief Lid
  • Leeftijd: 34

Gepost op: 08-01-2018 20:52:51
Makkelijk gezegd PatrickZ. Maar soms is een eigen risico een enorm bedrag. Als je met je eten al niet uit komt, is 385 euro enorm veel.

En wellicht dat de spullen die vervangen moeten worden in huis, de dingen die nodig zijn, van marktplaats en aliexpress afkomen? Ik weet het niet hoor, maar pas op met oordelen voor je vragen gesteld hebt en beantwoord gekregen hebt.
Iets met psycholoog en zo
Iets met reiki en zo
Iets met Osirus en zo (anno 2004)

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 08-01-2018 23:05:16

Ik merk dat ik op de verkeerde manier op onder andere marktplaats advertenties aan het reageren ben in de hoop mijn zieke lusten waar te kunnen maken.

En de spullen van Aliexpress zijn naar eigen zeggen seksspeeltjes, dus ik moet in deze Patrick gelijk geven.

Offline Mathijs

• Actief Lid

Gepost op: 08-01-2018 23:47:50
Klinkt dan meer als een verslaving, dan huisraad inderdaad.

Wat overigens ook een behoorlijk psychisch probleem is. Een probleem dat een kip/ei verhaal creŽert (verslaving aanpakken vs geld).
Iets met reiki en zo

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid

Gepost op: 08-01-2018 23:55:58
Dat is dan lange termijn denken. De verslaving aanpakken levert op lange termijn meer op dan op korte termijn dergelijke dingen kopen.

Offline Mathijs

• Actief Lid

Gepost op: 09-01-2018 04:14:27
Wat het hele probleem is van verslaving. Want daarbij heeft de korte termijn juist de overhand.

Maar goed. Daar ging het topic niet over.
Iets met reiki en zo

Offline Insperatieloos

• Actief Lid

Gepost op: 14-01-2018 18:16:12
Ga naar een huisarts of een wijkteam zij kunnen je helpen met problemen en geloof me je bent niet de eerste die daar zal komen die niks betalen kan.
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

anything