Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [De pil] Libido lager door Pil + NXT staaf  (gelezen 112 keer)

Offline mare1996Topic starter

  • Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 26-12-2017 22:10:39
0
Goedenavond,

Mijn naam is Mare, 21 jaar oud.
Zoals jullie in het onderwerp al kunnen lezen, is mijn vraag of je Libido lager kan worden door het combineren van de NXT staaf en De Pil.

Mijn situatie is als volgt:
Ik heb al langere tijd een vriend. Ook hebben we al langere tijd seks.
Dat deden we in het begin eigenlijk altijd met een condoom. We zijn daarmee gestopt omdat we het beide niet prettig vonden.
Ik besloot de pil te gaan slikken. Dat ging de eerste paar maanden wel goed, totdat ik bloedingen kreeg terwijl ik niet in mijn stopweek zat.
Ik keek het even aan, maar ik bleef maar bloedingen krijgen.
Toen heb ik het ziekenhuis gebeld, die zeiden dat ik contact op moest nemen met mijn gynacoloog.
zo gezegt zo gedaan.
Ik moest dus lang in het ziekenhuis om de mogelijkheden te bespreken van evenuele andere oplossingen.
De gynacoloog vroeg of ik een NXT staafje wilde proberen. Momenteel heb ik die NXT staaf in mijn arm zitten.
In het begin was het eigenlijk direct al wennen. De eerste menstruatie duurde 11 dagen. Vervolgens heb ik 40/45 dagen niet gemenstrueerd.
4 maanden geleden, was ik voor de 2de keer ongesteld. Die menstruatie duurde net zolang als de eerste.
Toen die menstruatie eindelijk voorbij was, kon ik even 3 dagen genieten tot mijn volgende mensruatie van wederom 11 dagen weer begon.
Dit is 2 toen 2/3 keer gebeurt. Heel erg balen natuurlijk. Ook voor mijn vriend en mijn seksleven want we hebben graag seks.
Ik heb toen weer een afsrpaak gemaakt bij de gynacoloog. Die heeft mij toen de pil erbij gegeven. Dit zou het bloeden moeten stoppen. Opzich lukt dit wel aardig en ik en mijn vriend hebben soms seks.
Maar mijn grootste probleem nu, is dat sinds ik de pil erbij slik, mijn Libido gekelderd is. Ik had in de zomermaanden een vergelijkbaar Libido met mijn vriend.( min 2x max 5x seks op een dag) Ik baal hier enorm van want ik heb heel graag seks, maar ik heb er gewoon geen zin in.
Mijn vraag nu aan jullie allen: Kan mijn Libdo gedaald zijn door deze situatie, en wat zou ik eraan kunnen doen?

Met vriendelijke groet,

Mare