Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Haar] Hoe laat ik een goeie afro groeien en onderhoud ik deze.  (gelezen 186 keer)

Offline InsperatieloosTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-12-2017 00:22:36
0
Ik heb de zijkanten van mijn haar wat korter geschoren heb kroeshaar maar heb al tijden opgeschoren kapsels. Nu wil ik weer all the way de afro rocken en ik merk dat die er weer zit aan te komen <3. Ik ga nu ook geregeld naar de kapper om hem rond te laten knippen dat de lengtes overal even lang zijn. Wat voor spul kan ik het beste gebruiken voor afro's ik zou wat lossere krullen willen in plaats van een pluizige bol. Ik heb laatst gehoord van Leave in conditioners maar hiervan zijn er zoveel soorten. Zijn er (krullenbollen) die dit gebruiken of hier verstand van hebben? En hoe onderhouden jullie je afro?

mod: tag toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 06-12-2017 18:24:42 door Amargedon »
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

Online Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-12-2017 08:49:02
0
Voor kroeshaar kun je het beste de LOC methode gebruiken. Beginnen met een leave-in conditioner (bijv. de shea butter van Cantu), daarna een olie (bijv. arganolie van Inecto) en als laatste een creme (bijv. cremevoeding van Kruidvat huismerk). Uiteraard zelf even uitzoeken hoeveel je ervan nodig hebt, maar voor mij is dit het enige dat werkt tegen pluis. Ik heb zelf geen kroeshaar, maar wel krullen, en de definitie en glans is een stuk verbeterd.
Building your girl's second story ♥

Offline Svetlana Semilla

• Bekend Lid

Gepost op: 06-12-2017 12:17:08
0
Ik had een vriend die een Afro rockte en hij had veel nuttige tips gekregen bij een Afro kapper, die zitten vooral in de grote steden denk ik maar sws zit er 1 in Amsterdam. Ik zou daar eens langsgaan!
You better work b*tch

Offline InsperatieloosTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-12-2017 13:18:47
0
Bedankt voor jullie tips

Voor kroeshaar kun je het beste de LOC methode gebruiken. Beginnen met een leave-in conditioner (bijv. de shea butter van Cantu), daarna een olie (bijv. arganolie van Inecto) en als laatste een creme (bijv. cremevoeding van Kruidvat huismerk). Uiteraard zelf even uitzoeken hoeveel je ervan nodig hebt, maar voor mij is dit het enige dat werkt tegen pluis. Ik heb zelf geen kroeshaar, maar wel krullen, en de definitie en glans is een stuk verbeterd.

Dus je gebruikt drie producten naar elkee met LOC methode?
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

Online Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-12-2017 13:57:26
0
Ja meteen achter elkaar.
Building your girl's second story ♥

anything