Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Ik begrijp niks van vrouwen.  (gelezen 280 keer)

Offline InsperatieloosTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 05-12-2017 23:27:05
0
Laatst vroeg ik een mijn buurmeisje mee uit nadat ik bij haar langs was geweest om een tv-meubel in elkaar te zetten dit vroeg ze aan me en ik wou haar er best mee helpen. Ik weet niet of ik haar nou super leuk vond maar ik wou gewoon de stoute schoenen aantrekken en een meisje uit vragen voor ik haar leuk zou beginnen te vinden of ik werdt gefriendzoned. Dus gewoon op de man af gevraagd dit liep niet helemaal lekker ze leek me niet helemaal te begrijpen. Uiteindelijk via App nog een keer gevraagd het leek haar best wel leuk uiteindelijk stuurde ze een hartje via app en een poppetje met een halo hierop stuurde ik een twee poppetjes met een hartje er tussen als reactie dit was wat wispelteurig en mischien ook een beetje heftig. Ik was natuurlijk best trots dat het me was gelukt en ik het zomaar vroeg aan me buurmeisje. Nou uiteindelijk een week later afgesproken die avond app of ik een half uurtje later kan komen en zegt ze dat ze moet overwerken en het niet red. Verder ook niks meer gehoord. Ik begrijp niks van vrouwen en wordt er een beetje moedeloos van wat willen ze nou hoe kan ze nou eerst zeggen dat het haar leuk lijkt en dan ineens weer niet. Het is net hoe je ook went of keert je het als man niet goed kan doen. Ik bedoel kan het nou nooit is makkelijk en zonder gedoe wordt er een beetje moe van al dat vage kut gedoe constant. Ben nu ook verder aan het kijken bij andere vrouwen maar wat zou ik hiermee doen? Baal er gewoon van dat ze het laat afweten zonder een specifieke reden ik begrijp het gewoon niet meer. Ik had haar in die week nadat ik haar via App had gevraagd of nog gesproken in de lift en over gehad waarop ze zei dat ze die dag eerst ging werken en daarna zou meegaan. Maarja ik hoor niks meer nu.

Ik merk gewoon dat ik ontzettend onzeker wordt van dit alles en dat ik niet meer echt met vrouwen durf optetrekken omdat ik uiteindelijk toch aan het korste eind trek. Vorig jaar ben ik voor me gevoel me liefde verloren nadat acht maanden met een super lief meisje een te gekke tijd had. Nu probeer ik juist direct actie te ondernemen werkt het niet al denk je dat het goed gaat. Speeddate wordt niks. Het is zo gods ingewikkeld en ik krijg ook niet echt iets van feedback. Dat terwijl ik best een vrouw durf uit te vragen en alles ik doe het juist graag ik durf niet meer niks te doen omdat ik dan gewoon bang ben dat ik er verliefd op wordt en de andere helft je friendzoned.

Hoe zou ik nu met deze situatie omgaan? Vragen aan het buurmeisje of ze nog een andere keer mee uitgaat of het laten gaan iemand tips en op welke manier zou ik dit dan doen? Ik heb ook nog helemaal nooit begeven op het flirt en dategebied ik ben ooit met geluk ontmaagd in een one night stand door een huisgenoot. Ja het ging toen zo automatisch dat ik erna altijd wel dacht van ow die dingen gebeuren wel daar hoef je niet naar opzoek maar hoe dingen nu moeten geen idee.
« Laatst bewerkt op: 05-12-2017 23:45:07 door Insperatieloos »
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 06-12-2017 00:57:13
0
Hoe lang is dat geleden dat jullie iets zouden gaan doen?
Als dat pas een dag geleden is dan zou je b.v. het volgende kunnen sturen: "Jammer dat je (gisteren?) moest overwerken. Zullen we het a.s. zaterdag overdoen?"
Als het al langer geleden is dan vind ik het raar dat ze nog niets van zich heeft laten horen. Zou dan denken dat ze geen interesse heeft. Maar het klinkt of zij in het begin ook onzeker was. (dit liep niet helemaal lekker ze leek me niet helemaal te begrijpen.)
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline InsperatieloosTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 06-12-2017 13:14:47
0
Hoe lang is dat geleden dat jullie iets zouden gaan doen?
Als dat pas een dag geleden is dan zou je b.v. het volgende kunnen sturen: "Jammer dat je (gisteren?) moest overwerken. Zullen we het a.s. zaterdag overdoen?"
Als het al langer geleden is dan vind ik het raar dat ze nog niets van zich heeft laten horen. Zou dan denken dat ze geen interesse heeft. Maar het klinkt of zij in het begin ook onzeker was. (dit liep niet helemaal lekker ze leek me niet helemaal te begrijpen.)

Nou ik vroeg het toen eigenlijk tussen neus en lippen door en het kwam volgens mij niet helemaal aan. Het was afgelopen Zaterdag dus wel een beetje typisch als je geen interesse hebt geef dat dan aan denk ik dan maarja het zou ook inderdaad onzekerheid kunnen zijn vanwege die hartjes emoticons die we stuurde wat het dan ook weer een bepaalde lading geeft om mee uit te gaan.
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

anything