Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Discussie] Hoeveel % van het andere geslacht vind je op stap aantrekkelijk?  (gelezen 934 keer)

Offline conscious-awarenessTopic starter

• Actief Lid

Gepost op: 01-12-2017 23:11:08
0
Een simpele vraag.  Hoeveel % van de mensen van het andere geslacht vind je gemiddeld aantrekkelijk genoeg om bijvoorbeeld op stap te zoenen oid? En maakt het hierbij uit of je drank of drugs op hebt?
« Laatst bewerkt op: 05-12-2017 21:24:00 door Chuck Maxi »

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 01-12-2017 23:12:07
0
Oh poeh. Niet zoveel eigenlijk. Maar geen idee in procenten.

• Actief Lid

Gepost op: 01-12-2017 23:14:42
0
Oh poeh. Niet zoveel eigenlijk. Maar geen idee in procenten.

Grove schatting? :+

Offline Markske1985

• Actief Lid
  • Leeftijd: 32
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 01-12-2017 23:54:17
0
Ik vind een vrouw al snel mooi. Als ze maar uitstraling heeft!

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 02-12-2017 00:05:54
0
[..]

Grove schatting? :+
Euhhh. 10% ofzo.

Offline Strabo

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 02-12-2017 00:40:01
0
Een simpele vraag.  Hoeveel % van de mensen van het andere geslacht vind je gemiddeld aantrekkelijk genoeg om bijvoorbeeld op stap te zoenen oid? En maakt het hierbij uit of je drank of drugs op hebt?

Ik heb ooit een keer een meisje versierd bij het uitgaan toen ik een pilletje op had. Had echt het gevoel dat zij heeeelemaal mijn type was en ik was helemaal verliefd enzo. Toen ben ik een paar dagen daarna met haar op date geweest en bleek ze echt totaaaaal niet mijn type te zijn. Ik snap echt niet wat ik toen ooit dacht.  :+ Dus ja, drank en drugs hebben daar zeker wel invloed op.
Dreams of clean teeth.

• Actief Lid

Gepost op: 02-12-2017 01:33:16
0
[..]

Ik heb ooit een keer een meisje versierd bij het uitgaan toen ik een pilletje op had. Had echt het gevoel dat zij heeeelemaal mijn type was en ik was helemaal verliefd enzo. Toen ben ik een paar dagen daarna met haar op date geweest en bleek ze echt totaaaaal niet mijn type te zijn. Ik snap echt niet wat ik toen ooit dacht.  :+ Dus ja, drank en drugs hebben daar zeker wel invloed op.
Mdma kan dingen vrij rooskleurig maken. Helaas is dat vaak niet blijvend.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 02-12-2017 10:08:39
0
Grappig dat je een topic opent met deze vraag want ik heb ongeveer hetzelfde gedacht en precies de 10% die Puck noemt. Nu ben ik benieuwd wat jullie van mijn vervolg conclusie vinden: Als man en vrouw beiden 10% aantrekkelijk vinden is de spontane wederzijdse matchkans op uiterlijk dus 1%. Realistisch of compleet ernaast?

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 02-12-2017 10:09:51
0
[..]
Mdma kan dingen vrij rooskleurig maken. Helaas is dat vaak niet blijvend.
in die 'pilletjes' zit al vaak niet zo veel Methyleendioxymethamfetamine meer. Vooral goedkopere, gevaarlijkere vervangers. :)
Baby, you look good to me tonight!

Offline Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel

Gepost op: 02-12-2017 10:38:58
0
Grappig dat je een topic opent met deze vraag want ik heb ongeveer hetzelfde gedacht en precies de 10% die Puck noemt. Nu ben ik benieuwd wat jullie van mijn vervolg conclusie vinden: Als man en vrouw beiden 10% aantrekkelijk vinden is de spontane wederzijdse matchkans op uiterlijk dus 1%. Realistisch of compleet ernaast?

Tuurlijk niet realistisch... Er zijn tenslotte mensen die door een veel groter aantal aantrekkelijk gevonden worden dan anderen. Als je dus onder de noemer "knap" of "aantrekkelijk" valt, is de kans dat je iemand vindt die jou ook aantrekkelijk vindt veel groter - en kom je dus richting die 10%. Andersom kom je als "onaantrekkelijk" persoon veel dichter bij de 0%...
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

• Actief Lid

Gepost op: 02-12-2017 10:47:09
0
Tuurlijk niet realistisch... Er zijn tenslotte mensen die door een veel groter aantal aantrekkelijk gevonden worden dan anderen. Als je dus onder de noemer "knap" of "aantrekkelijk" valt, is de kans dat je iemand vindt die jou ook aantrekkelijk vindt veel groter - en kom je dus richting die 10%. Andersom kom je als "onaantrekkelijk" persoon veel dichter bij de 0%...

Dat ligt er aan ik ken knappe mensen die verlegen en onzeker zijn die bijna nooit iets hebben op stap. En ken mensen die wat minder knap zijn en veel lef hebben die het wel goed doen. Ik denk ook dat uiterlijk van het andere geslacht voor een man belangrijker is dan voor een vrouw. Dat uit zich ook wel in hoe obesssief veel vrouwen met hun uiterlijk bezig zijn en de meeste mannen veel minder. Al wordt dit ook wel ons aangepraat door de cultuur.

« Laatst bewerkt op: 02-12-2017 10:55:30 door conscious-awareness »

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 02-12-2017 10:52:00
0
Wacht even: Jij haalt een ander facet erbij namelijk de individuele aantrekkelijkheid. Nu zal dit wel een normaal verdeling zijn dus de grootste groep is gemiddeld aantrekkelijk met zeldzame uitschieters in de plus of min. Mijn sommetje gaat gewoon uit van die gemiddelde aantrekkelijkheid en was alleen bedoeld om daarbij de kans op wederzijdse aantrekkingskracht in te schatten.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 02-12-2017 10:56:11
0
Dat ligt er aan ik ken knappe mensen die verlegen en onzeker zijn die bijna nooit iets hebben op stap. En ken mensen die wat minder knap zijn en veel lef hebben die het wel goed doen. Ik denk ook dat uiterlijk voor een man belangrijker is dan voor een vrouw.
Het effect van uitstraling is voor mij keihard bewezen en daarmee heb je aantrekkelijkheid voor een deel zelf in de hand. Als je de factor lef inbrengt gaat het al over van uiterlijk naar social skills en dat valt misschien niet onder je topic?

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 02-12-2017 13:09:18
0
0, ik kom echt niemand tegen die ik interessant vind. Het is ook niet de reden dat ik uitga.
Okay ik heb ooit gedated met iemand die ik tijdens het uitgaan tegenkwam dus 0,1.
« Laatst bewerkt op: 02-12-2017 13:10:27 door Leeuwtje »

• Actief Lid

Gepost op: 02-12-2017 16:34:38
0
0, ik kom echt niemand tegen die ik interessant vind. Het is ook niet de reden dat ik uitga.
Okay ik heb ooit gedated met iemand die ik tijdens het uitgaan tegenkwam dus 0,1.

Miss iets te kritisch?  :D