Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Date] Hoe maak ik iets drinken romantisch.  (gelezen 356 keer)

Offline InsperatieloosTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 28-11-2017 23:52:20
0
Mijn speeddate ervaring was goed maar helaas niet productief. Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken toen het buurmeisje me vroeg of ik voor haar een tv-meubel in elkaar wou zetten. Heb ik na afloop gevraagd of ze is een keer iets wou drinken. Dit zag ze zitten en ze stuurde me vervolgens toen de afspraak stond een hartje en een poppetje met zo'n halo boven het hoofd. Daarnaast heb ik haar in het echt gesproken vandaag de afspraak maakte ik vrijdag en Zaterdag heb ik met haar een date. Nu zou het mij mooi lijken als we iets krijgen het klinkt wat pervers maar als man ben ik gewoon toe aan een vrouw daarnaast ook gewoon iemand om mee te zijn. Ik heb dit keer minder gedacht aan de gevolgen en puur gewoon gegokt en gevraagt ze reageerde veel beter dan ik dacht want ik stuurde een mannetje en vrouwtje met een hartje er tussen terug en als nog wil ze dus wat drinken. Maar hoe zorg ik er voor dat zij zich een vrouw en het romantisch maak zonder dat ik teveel druk op leg of het letterlijk moet vragen.
« Laatst bewerkt op: 01-12-2017 06:50:57 door Roscoe »
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

Offline Shamandalie

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 28-11-2017 23:57:09
0
Gewoon lekker praten en kijken of jullie samen raakvlakken hebben waardoor je verder met elkaar zou willen gaan. Zou je niet te veel illusies maken over hoe romantisch het moet worden met kaarsjes rozenblaadjes of andere rommel, brengt alleen maar extra druk en ongewenste spanning op de dag zelf.

Offline Alaska

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 21
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 28-11-2017 23:59:49
0
Neem een klein bosje bloemen mee? Idk mijn vriendinnen waren altijd jaloers als ik bloemen kreeg. :+
I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress.

Offline Shamandalie

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 29-11-2017 00:20:35
0
Neem een klein bosje bloemen mee? Idk mijn vriendinnen waren altijd jaloers als ik bloemen kreeg. :+
Laat je die dan de hele date op tafel liggen ofzo? lijkt me niet superhandig om zoiets te geven eigenlijk

Online Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 29-11-2017 08:21:35
0
Zou ik ook niet doen bij een eerste date. Eventueel als je bij haar thuis komt een keer maar niet als je wat gaat drinejnm

Offline Appleboer

• Lid
  • **
  • Land: be

Gepost op: 29-11-2017 09:46:22
0
Bloemen zou ik nu nog niet mee beginnen. Dat kan wat raar overkomen in het begin. Gewoon lekker babbelen, en als dat meezit gewoon vragen of ze nog ooit wil afspreken. De bloemen en romantiek komt vanzelf later wel :)
Imagination is more important than knowledge.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 29-11-2017 10:08:24
0
[..]
Laat je die dan de hele date op tafel liggen ofzo? lijkt me niet superhandig om zoiets te geven eigenlijk
Die kan ze dan toch in een vaas zetten. Als jij naar haar thuis iets gaat drinken zou ik ook bloemen doen, ga je naar een kroeg dan niet. Dat is niet zo handig.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

• Actief Lid

Gepost op: 30-11-2017 11:53:27
0

Persoonlijk vind ik dat dan weer zo cliché om te doen.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 30-11-2017 11:56:15
0
[..]

Persoonlijk vind ik dat dan weer zo cliché om te doen.
soms is cliché niet verkeerd.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

• Actief Lid

Gepost op: 30-11-2017 12:20:01
0
[..]
soms is cliché niet verkeerd.

Opzich niet maar het geeft het meteen zo'n lading snap je in eerste instantie blijft het wat drinken dus vind ik het ook meteen zo heftig ik ga gewoon denk ik wat drinken daarna ergens dansen met haar. Die keer erop als het echt leuk was zou ik een bloemetje kunnen meenemen.

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 30-11-2017 16:09:38
+1
Je vraagt toch zelf om hoe je het romantisch maakt? Als je het geen lading wil geven moet je gewoon wat gaan drinken en het niet te moeilijk maken.
Building your girl's second story ♥

Offline Alaska

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 01-12-2017 07:35:07
0
Doe een huwelijksaanzoek!
I guess you could say that my life's a mess
But I'm still looking pretty in this dress.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 01-12-2017 11:17:27
0
Gewoon lekker praten en kijken of jullie samen raakvlakken hebben waardoor je verder met elkaar zou willen gaan. Zou je niet te veel illusies maken over hoe romantisch het moet worden met kaarsjes rozenblaadjes of andere rommel, brengt alleen maar extra druk en ongewenste spanning op de dag zelf.