Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] Moeite met erectie houden  (gelezen 289 keer)

Offline koekoek96Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 27-11-2017 02:19:45
0
Hallo,

Ik ben 21 jaar en vorig jaar zomer heb ik voor het eerst geprobeerd seks te hebben. Was met een meid die ik met stappen had ontmoet en was wel gezellig, maar alleen voor seks en geen relatie. Op dat moment was ik aardig dronken en lukte het dus niet. Tijdens de voorspel had ik wel gewoon een erectie maar zodra alle kleren uit waren en ik een condoom om probeerde te doen werd die slap. In het begin dacht ik, het zal wel aan de drank liggen (waar het waarschijnlijk ook aan lag) maar een week of 2 later probeerde ik het weer met dezelfde meid maar toch maakte ik me er een beetje druk om. Ook had ik weer een beetje gedronken wat ook niet hielp dus weer had ik moeite en werd die slap toen ik een condoom om wou doen of net erna. In totaal heb ik het zo'n 5x geprobeerd met haar en telkens had ik gedronken (was altijd na het stappen) en telkens had ik er last van.

Op dat moment dacht ik dat het kwam omdat ik telkens wat gedronken had en misschien aan die meid dat ik niet opgewonden genoeg van haar werd maar dat het wel goed komt. Dus zo'n half jaar geleden kwam ik een leuke knappe meid tegen. De eerste keer dat ik met haar seks probeerde te hebben (gewoon nuchter) leek alles goed te gaan tot ik het condoom om probeerde te doen. Daar zat ik een beetje mee te kloten dus hij werd slap. Kan gebeuren, toen weer wat gezoend etc. en even later zonder condoom geprobeerd. Maar tijdens zodra ik hem erin probeerde te doen werd die weer slap. Ze bleef toen slapen en in de nacht hebben we het nog een aantal keer geprobeerd maar zoals je al raadt lukte het maar niet. Na die nacht is ze nog een stuk of 4x blijven slapen en telkens had ik hetzelfde probleem. Na de eerste keer als we al met het voorspel begonnen dacht ik er al aan en was ik gewoon bang dat het weer ging gebeuren. Ik weet dat dat juist de reden is waarom het gebeurd en dat ik er niet aan moet denken maar dat is helaas makkelijker gezegd dan gedaan.

Echt enorm frustrerend. Met zelf masturberen heb ik absoluut geen problemen. Ik zag gelukkig geen relatie met die laatste meid zitten dus ik ben er niet kapot van ofzo maar ik ben gewoon bang dat als ik binnenkort misschien een leuke meid tegenkom waar ik wel wat mee ziet zitten, dat dit weer gebeurd en dat het straks de relatie verpest. Het is gewoon iets mentaals. Heeft iemand tips hoe ik hier overheen kom? Zijn er mensen die hetzelfde ervaren hebben en hoe zijn jullie er overheen gekomen?

Ik heb het idee dat als het gewoon 1x lukt dat ik daarna van deze zorgen af ben maar telkens ben ik veel te bang dat het weer gebeurt en kan ik amper genieten.
« Laatst bewerkt op: 27-11-2017 02:22:13 door koekoek96 »

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 27-11-2017 11:44:38
0
Het moet erg frustrerend voor je zijn, maar het ligt wel aan jezelf. Fysiek is er niks mis met je aangezien het masturberen goed gaat. Misschien moet je wat vaardiger worden met het omdoen van een condoom?  Of maak het deel van het voorspel, laat het meisje het condoom over je harde penis afrollen. Blijf je wel stijf als je gepijpt wordt?
Het is precies zoals je schrijft, het hoeft maar n keer goed te gaan om je zelfvertrouwen terug te hebben.
Probeer er niet zo'n issue van te maken. Kennelijk maak je je veel te druk omdat je goed wilt presteren. Seks doe je samen. Focus je daarom op je partner, maak het haar naar haar zin. Grote kans dat je dan dat duiveltje in je kop vergeet.

Offline koekoek96Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 28-11-2017 01:12:42
0
Het moet erg frustrerend voor je zijn, maar het ligt wel aan jezelf. Fysiek is er niks mis met je aangezien het masturberen goed gaat. Misschien moet je wat vaardiger worden met het omdoen van een condoom?  Of maak het deel van het voorspel, laat het meisje het condoom over je harde penis afrollen. Blijf je wel stijf als je gepijpt wordt?
Het is precies zoals je schrijft, het hoeft maar n keer goed te gaan om je zelfvertrouwen terug te hebben.
Probeer er niet zo'n issue van te maken. Kennelijk maak je je veel te druk omdat je goed wilt presteren. Seks doe je samen. Focus je daarom op je partner, maak het haar naar haar zin. Grote kans dat je dan dat duiveltje in je kop vergeet.

Met de laatste meid heb ik het na de eerste keer alleen geprobeerd zonder condoom dus daar zit het probleem niet in. Wanneer het niet lukt laat ik haar nog wel klaarkomen waar ik ook wel van kan genieten, dan wordt die af en toe wel stijf maar ik ben gewoon constant bang dat die straks weer niet stijf blijft wat dus er dus in resulteert dat die slap wordt.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 28-11-2017 10:07:08
0
Het is niet makkelijk om die gedachten te vermijden, maar je moet toch meer op je eigen lijf vertrouwen. Er is fysiek niks mis want je heb wl keiharde erecties bij het masturberen, 's nachts en 's morgens. Laat je tijdens het vrijen niet afleiden. Er is geen enkele reden te twijfelen.