Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [HygiŽne] Spoelen, dieet, technieken.  (gelezen 749 keer)

Offline NewbyiTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-11-2017 05:40:51
0
Hoi ik ben 24, en ik heb al ~8 jaar ervaring met anale speeltjes. Tot nu toe 25~cm diep en 7~cm breed.

Mijn vraag voor de wat meer ervaren anale liefhebbers.
Wat voor voorbereidingen hebben jullie voor het anale spel?

Mijn voorbereiding is een grondige klysma. Opbouwend van 500ml naar 1.5l, maar dit kan vaak wel ongeveer een uur duren.
Zonder klysma kan ik niet heel diep of komt er het een en ander mee. Dat is niet fijn.

Nou heb ik wel vaak zin, maar vind ik een uur op de wc zitten ook wel genoeg... en ik kijk er niet echt naar uit.

Hebben jullie technieken om minder lang op de toilet te zitten tijdens een klysma? Of een bepaald dieet dat makkelijker/sneller te reinigen is?

mod: tag toegevoegd
« Laatst bewerkt op: 18-11-2017 08:20:32 door Amargedon »

Offline Euphoria.frl

• Lid
  • **
  • Land: nl

Gepost op: 26-11-2017 09:05:23
0
Bananen eten? Iedereen's lichaam en stoelgang/ontlasting is anders. Sommige mensen gaan van te voren naar de wc en spoelen helemaal niet en hebben nergens last van, anderen reinigen hun hele darmstelsel en hebben nog steeds last van ontlasting. Als je zoekt op poep / ontlasting vind je genoeg informatie over welke types voeding kunnen helpen de structuur/samenhang te veranderen.

Ik vind dat je veel spoelt voor een diepte van 25 cm (iets dieper dan de gemiddelde endeldarm). Dat spoelen stimuleert de darm misschien ook wel weer waardoor je het juist alleen maar erger maakt. Mijn tip: spoel nadat je gepoept hebt 2x met zo'n 250 ml. Wacht een uurtje en spoel desnoods nog eens.