Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: Fetisj  (gelezen 209 keer)

Offline DaanGLTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-11-2017 00:57:43
0
Hoi! Ik ben 20 (man) en heb een vrij sterke leer/latex fetisj. Nu wordt ik al opgewonden als een meisje een leren jasje of rokje draagt (niet alleen tijdens seks). Alleen heb ik nog nooit iemand gevonden die dit gevoel zelf ook heeft. Ik krijg een beetje het idee dat dit een mannending is en (jonge) vrouwen hier weinig van moeten hebben.. of zit ik er nu helemaal naast

Offline emittor

• Bekend Lid
  • Land: nl

Gepost op: 15-11-2017 21:08:07
0
Hoi DaanGL,

Wat je zegt aan het einde van je openingsbericht: dat gevoel heb ik ook wel een beetje.
Ik zet even een persoonlijke ervaring uiteen die misschien wat beter verklaard waarom ik dat ook denk:
Een kennis die regelmatig op chatboxen rondhing bracht me een keer 1 op 1 in (internet)contact met een wat oudere dame die graag alleen leer droeg als kleding (iets dat haar heel goed stond, maar dat ter zijde.)
De kennis in kwestie moest aan mij denken en bracht me met haar in contact (ik had hem wel eens verteld dat ik van lak/latex en leer-dragende vrouwen (of strakke kleding in het algemeen) hield).

Toen ik, heel voorzichtig aan de mevrouw vroeg of ze de kleding erg sexy vond of zich er zelf sexy in voelde bleef het even stil en reageerde ze met "Eh...nee?  Jij wel dan? ;)"
Dus ik mijn kant van de interesse uitgelegd.  Ze had zich dat eigenlijk nooit zo gerealiseerd, dat bepaalde stoffen, of bepaalde strakke pasvormen op zich (nog los van het lichaam eronder) mannen konden opwinden, ze vond het gewoon erg mooie kleding.

Iemand vinden met een fetisj is lastig en ik denk eigenlijk dat de kans van slagen op het gebied van kleding nog zelfs wel iets meer kans van slagen heeft dan iemand vinden die mijn elektro-fetisj deelt/begrijpt, maar lastig zal het altijd blijven.
Ik denk dat het zeker bij vrouwen veel te maken heeft met het feit dat een fetisj zich toch doorgaans richt op een kledingstuk, of de stof waarvan een bepaald kledingstuk gemaakt is, iets doods waar geen emotie meer in zit, maar wat in veel gevallen ook zeer visueel van aard is.
Nou wil ik, gezien de huidige discussies over wat het vrouw-zijn precies inhoud voorzichtig zijn iedereen maar op 1 grote hoop te gooien, maar vrouwen zijn doorgaans wel een stuk minder visueel ingesteld en daardoor misschien wat sneller ge´nteresseerd in de persoon die de kleding aanheeft.

Mijn fetisj voor turnpakjes (geen zorgen, ik vind vrouwen van mijn leeftijd in die dingen interessant, geen kinderen) richtte zich vaak ook uitsluitend op de stof, omdat het zo glad aanvoelde.
« Laatst bewerkt op: 15-11-2017 21:10:21 door emittor »

anything