Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Onzeker] Aangesproken door mannen op het naakstrand  (gelezen 121 keer)

Offline Coolguy7Topic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 17
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-11-2017 20:44:39
0
Heyy, ik ben voor de eerste keer naar een naaktstrand geweest in Zuid-Frankrijk. (ik ben 19 jaar) Ik vond het een uitdaging en het was erg spannend. Toen ik lekker lag te zonnen, hoorde ik ineens iemand Bonjour roepen, een man kwam mijn richting op en vroeg of ik Frans sprak. Ik zei nee ik spreek engels. Ik werd dus aangesproken door een man en hij vroeg aan mij of ik bij hem wilde komen zitten. Dat was zijn enige vraag. Ik zei hem dat ik liever alleen wilde zitten, want ik wist niet wat ik moest zeggen. Later gebeurde me dit weer, maar deze man vroeg waarom ik hier was en uiteindelijk vroeg hij ook weer of ik met hem wilde zitten. Hij stond recht met zijn leuter voor mijn gezicht, want ik lag gewoon op het strand en hij stond rechtop. Wat me opviel is dat ze allebei een zonnebril droegen. (omdat ze niet willen dat ik zijn ogen zie of gewoon voor de zon) Mijn vraag is dus, Waarom stappen mannen af op mij, om te vragen of ik bij ze kom liggen? Zijn ze uit op sex of willen ze gewoon mijn gezelschap?
Let me know!!

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-11-2017 20:53:15
0
Je hebt hier al een topic over.
Building your girl's second story ♥

Offline Marco

• Moderator
  • Forummeubel

Gepost op: 12-11-2017 21:03:21
0
Je hebt hier al een topic over.
The future started yesterday and we're already late ~ Lid van WWS!

anything