Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Ouders] In pyjama of trainingsbroek de dag doorbrengen keuren ze af  (gelezen 1896 keer)

Offline Jur1983Topic starter

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 21:21:26
Goedenavond,

Ik ben 34 jaar en woon al 14 jaar op mijzelf en dat gaat goed. Helaas vinden mijn ouders het niet oké dat ik in mijn Eigen huis overdag een trainingsbroek aan heb of op zondag nu en dan onverzorgd in mijn pyjama rondloop. Ik ben erg verdrietig dat ze mij niet zo accepteren en mij opleggen om mij elke dag netjes te kleden. (spijkerbroek etc.) Ik heb het gevoel dat ik dan mijzelf niet meer kan zijn. Ik vind een pyjama of trainingsbroek nou eenmaal lekker zitten. Als ik weg moet of naar een feestje ga zorg ik heus wel dat ik wat nets aan heb of wanneer de situatie erom vraagt. Hoe ga ik hier mee om? Hoe kleden jullie je binnenshuis?

Groetjes, Jur

Online Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-11-2017 21:30:45
Je bent meerderjarig en je woont op jezelf. Dan hebben je ouders daar niks over te zeggen. Je stoort er niemand mee.

Dat je je stoort aan de opmerkingen van je ouders is begrijpelijk. Misschien moet je hen dat een keer zeggen.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 06-11-2017 21:39:57
Que, je woont op jezelf. Dan knik je toch en zeg je ja jammer wel en ga je lekker je eigen ding doen.

Ik doe meestal een joggingbroek aan zodra ik thuis ben.

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 22:03:47
Vooral dat ze zeggen dat ik mijzelf verlaag tot de asocialen en dat ze mij niet zo opgevoed hebben doet mij zeer. Vooral als je 34 ben, hoeft opvoeding niet meer ter sprake te komen. En mijn pyjamazondag pakt niemand mij af, zelfs de dichtsbijzijnde mensen niet.

Offline Hatsjie

• Lid
  • **
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-11-2017 22:09:22
Je bent 34, woont op jezelf en trekt je dit aan van je ouders?  :P Gewoon het ene oor in, andere weer uit.

Thuis heb ik bijna altijd mijn pyjamabroek aan. Zodra ik thuis kom, gaat 'ie aan. Wanneer ik weer weg moet, gaat de gewone broek weer aan. Boeiend wat anderen zeggen.

Online Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 06-11-2017 22:10:48
Komen je ouders zo vaak bij je over de vloer? Of hoe merken ze dat je dagen in je pyjama of joggingbroek door brengt? Controleren ze je?

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 22:16:41
Komen je ouders zo vaak bij je over de vloer? Of hoe merken ze dat je dagen in je pyjama of joggingbroek door brengt? Controleren ze je?

Het onderwerp kwam ter sprake. Nee, ze Mogen mij niet controleren, want dan word ik echt kwaad denk ik.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 06-11-2017 22:21:24
Vooral dat ze zeggen dat ik mijzelf verlaag tot de asocialen en dat ze mij niet zo opgevoed hebben doet mij zeer. Vooral als je 34 ben, hoeft opvoeding niet meer ter sprake te komen. En mijn pyjamazondag pakt niemand mij af, zelfs de dichtsbijzijnde mensen niet.
Maja, dan zeg je toch gewoon dat je over je opvoeding heen gegroeid bent. :p

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 22:25:05
Maja, dan zeg je toch gewoon dat je over je opvoeding heen gegroeid bent. :p

Dan krijg ik daar weer commetaar op. Maar ja, het ene oor in, andere oor uit maar.

Offline Ed Eigenheimer

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-11-2017 22:30:02
Dit zijn van die type mensen die voor hun eigen gemoedrust zeggen dat bepaalde dingen fout en asociaal zijn
Terwijl het om dingen gaat die helemaal niet fout en asociaal zijn.
Juist dit soort type mensen zijn de ergste uitschotten van de maatschappij die er rondlopen en zelfs nog hun eigen zelfstandig wonende  kinderen zo in het probleem brengen dat  bij die grootste uitschotten ligt ook nog de eigen kinderen die al ruim boven de 30 zijn in mee zuigen

Zeggen dat als kinderen dus een trainings broek dragen dat ouders de kinderen fout opvoeden, terwijl dat helemaal niet fout is . Het is geen sport kleding dat door het nazi regime bedacht is of zo naar gewoon kleding dat bij informele  aangelegenheden gedragen word.

Maar goed mij ouders hebben mij zo niet opgevoed met die achterlijke  zwarte kousen  en gereformeerde  blauwe hoedjes . Zeg maar de kop fodder van het christendom en dan bedoel ik de extreme kant ( SGP en in mindere mate CU ) er van .
Want de meeste mensen binnen het christendom zijn liberaal

« Laatst bewerkt op: 06-11-2017 22:33:06 door Ed Eigenheimer »

Offline Flippo

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26
  • Land: be

Gepost op: 06-11-2017 22:32:59
Eerlijk is eerlijk, ik kan er wel een beetje inkomen dat je ouders dat denken en zeggen. Mijn moeder is ook een klein beetje "kak" zeg maar en heeft zo ook eens een grappige opmerking gemaakt richting een toenmalige vriendin van me, dat ze zo "tokkie" gekleed was terwijl ze op bezoek kwamen. Zij zijn nou eenmaal zelf al 60 jaar gewend om sochtends een pantalon of rok met hemd of blouse aan te doen, en kennen het concept joggingbroek niet eens haha. Maarja, gewoon van je af laten glijden en reageren met "boeien, mijn huis" lijkt me dan toch de beste optie. Je kan het niet altijd eens zijn met je ouders.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-11-2017 22:38:33
Ik doe hetzelfde, trek je er niks van aan!

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 07-11-2017 00:00:58
Heel normaal om in je eigen huis te dragen wat je zelf wil. Dat zij het er niet mee eens zijn is hun probleem, niet het jouwe. Al loop je naakt door je huis, wat maakt het uit? Je stoort daar niemand mee.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

Online kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 07-11-2017 01:37:37
Denk dat - wat hier al gezegd is - het makkelijkste is dat je gewoon ja en amen zegt en denkt boeiend, ik doe wat ik wil.

Maar pfff, wat kortzichtig om een joggingbroek IN huis al fout vinden. Ik heb in huis ook altijd een joggingbroek aan, zou niet weten waarom ik in een strakke jeans in huis zou moeten zitten als het ook lekker comfortabel in een joggingbroek zou kunnen zitten.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 07-11-2017 16:31:57
Lijkt wel een beetje op "Keeping up appearances".
Zolang jij er niemand mee lastig valt moet je thuis lekker doen wat jij wil.
Dat jouw ouders andere gedachten hebben is niet jouw probleem.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

anything