Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Fetisj] Fetisj voor krijgen van pedagogische straffen. Vrouw straft mij er mee  (gelezen 1184 keer)

Offline sub17Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-11-2017 02:28:45
0
Mijn fetisj  die ik heb is een fetisj voor het krijgen van kinder opvoedkundige strafjes die ik ook krijg van mij vrouw .

Maar zei bepaald dan wel hoeveel en waneer en waarvoor .

Zodat het krijgen van straf lang niet altijd gelegen komt en als ik een afspraak  met iemand heb om iets leuks te doen de komende avond en ik krijg ineens te horen dat ik voor straf direct na het eten naar bed moet van mijn vrouw dan moet ik het afzeggen en eerst mij straf ondergaan .

Straffen zijn  wat ik al zei  voor straf vroeg naar bed variërend van om 21 uur al tot direct na het avond eten om 18 uur soms voor meer dan 1 avond en moet ik voor 2 of 3 avonden voor straf vroeg naar bed van mij vrouw die de dominant en huis baas is  en in extreme gevallen krijg ik  een week straf  en moet ik een hele week om 18 uur voor straf  naar bed en dat is meer dan je fijn vind en een week straf is mij te veel maar de gestrafte bepaald niet hoeveel straf die krijg maarvdat bepaald degene wel die mij  thuis nog straft  met kinder opvoedkundige strafjes  , maar moet Wel echt straf zijn en als straf voelen die ik dan krijg.

Voor straf in de hoek moeten staan en tja met zo fetisj voor kind er opvoedkundige strafjes zal mijn vrouw weer altijd meer straffen dan wat je fijn vind binnen een fetisj om zo toch echt het gestrafte jongetje te voelen .

Verder de meest voorkomende straf een pak slaag op mijn blote billen en dan meer krijgen en harder slaan dan dat je fijn vind zodat het echt een straf is.

Voor straf op vrije dag binnen moeten blijven omdat ik te laat terug kwam en dan de hele dag binnen overdag in mijn pyjama moet blijven lopen .
Maar mijn kleine kamertje gestuurd worden en net als met in de hoek staan meer in straftijd dan dat je fijn vind zodat het wel straf is,

Wel moet er om straf te krijgen een serieuze aanleiding zijn zoals disciplaire regels verzuimt en andere afgesproken plichten niet na gekomen .

Dan is de fetisj ook de kick dat ik een mij als een braaf jongetje gedraag om haar als dominante partner lekker geen aanleiding te geven mij straf te geven en pas
als het dan niet gelukt is om geen kinder opvoedkundige straf te krijgen pas dan is het opwindend.
Maar ook dan de straf maat is hoger dan wat meestal prettig is maar goed het moet wel straf zijn.

Nog een fetisj met kind er opvoedkundige straf is school roleplay met serieus les en cursus

Ook helpt mij vrouw mij met cursus doen voor het werk die ik onder werktijd thuis doe en dan combineren met school roleplay en dan als school jochie in korte broek gekleed en als ik niet goed me best doe of als zei fragmenten eest en overhoort en meer dan 20 % fout antwoord ben ik de gestrafte schooljongen die moet nablijven en dat is geen werktijd maar eigen tijd en Nablijven start dan met de liniaal op mijn blote billen .

Daarna een velletje papier met 100 strafregels die ik moet schrijven in de vrije avond uren voor thuis .

Natuurlijk is niet elke school roleplay sessie zo dat ik straf krijg op school want ook daar is de kick het leuks als ik eerst zorg dat de juffrouw geen aanleiding geeft en ik lief ben want anders krijg ik straf van de juffrouw en pas dan is de kick als het dan toch gebeurt .

Iets doen om een kind opvoedkundige straf uit  te lokken vind ik juist niet leuk en geeft geen kick . Dus mij gedragen want anders krijg ik straf
Dan is het pas een kick als er toch iets fouten stouts gedaan is en dan straf krijg en ook dan zijn de strafregels en tijd van nablijven en de liniaal op mijn blote billen altijd meer dan je fijn vind om het als echte straf te voelen die  ik als een
 stout  school jochie kreeg van de juffrouw.
Kijk en wegens straf vermijden en mij  best doen ,  want anders krijg ik straf de grootste kick is heeft dit  betere leer en studie resultaat .

EN ook thuis is zo te handelen,  want anders krijgt dit jongetje straf thuis de grootste kick is en pas dan straf krijgen opwindend is als het niet gelukt is om geen straf te krijgen en dan toch straf krijg en ja ook dan de strafmaat is groter dan de fetisj gehalte voor kinder opvoedkundige strafjes zodat ik mij ook echt gestraft voel door mij vrouw dat zowel een mommy type  is als een school juffrouw type is. Maar ook door die kick het grootst is om mijn aan de regels te houden want anders krijg dit jongetje weer een van de kind opvoedkundige strafjes word er wel bepaalde dingen beter ondernomen waar ik blij mee ben . Ik zal dan ook wel moeten om meer discipline op te brengen om zaakjes beter uit te voeren want anders krijg ik straf

Dus een nuttige fetisj ook die
Het  goede en gewone leven juist ten goede komt .

EN nu stop ik want moet zo naar bed en anders moet ik morgen voor straf om 18 uur naar bed en zo word er ook elke dag voldoende geslapen want veel doen en langere werkdagen en studie dagen is ook voldoende moeten slapen.
« Laatst bewerkt op: 07-11-2017 17:18:45 door Chuck Maxi »

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 08:17:58
+1
Nu nog een keer in het Nederlands graag...

Dus eigenlijk wil je gewoon dat mensen jou een bericht gaan sturen om je bij je fetisj te helpen....

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-11-2017 11:19:11
0
Nu nog een keer in het Nederlands graag...

Ik heb voor zo ver ik het goed spellen machtig bent de ontdekte taal fouten verbeterd middels de edit functie.

=======================================================

Overigens mijn vrouw heeft al herhaaldelijk mij aangesproken op het feit dat de discipline om positief te ondernemen en aandacht te vestigen op wat echt leuk en belangrijk is de laatste 3 weken aan het dalen is en aangezien dat geen corrigerend resultaat heeft en mij vrouw niet blijft waarschuwen en wil voorkomen dat het nog verder daalt , heeft mij vrouw mij net weer de kinder opvoedkundige straf gegeven .
EN deze is gezien de ongehoorzaamheid naar haar toen ik er meerdere malen op aangesproken ben is de kinder opvoedkundige straf iets wat dan wel boven gemiddeld is bij deze . Punt 1 heb ik net met de matteklopper een boven gemiddeld  hoeveelheid pak slaag op mijn blote billen gekregen en het was echt niet prettig meer en moet nu van maandag t/M vrijdag de komende 5 avonden meteen direct na het avond eten voor straf naar bed . Dit is rond de klok van 18 uur.

Bij deze straf moet ik als ik in de middag rond 15 uur thuis kom ook meteen douche en in pyjama in huis rondlopen en kan dus meteen als mijn bord leeg is naar boven en voor straf naar bed .

« Laatst bewerkt op: 06-11-2017 12:09:39 door sub17 »

Offline Trekdrop

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 11:39:34
+4
Lekker rustig avondje heeft je vrouw wel als je telkens zo vroeg naar bed moet. Maar oké, je wordt dus om 18u naar bed gestuurd. Wat dan? Lig je dan met een kloppende erectie in bed of hoe zit het dan?

Online Peter Wood

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-11-2017 11:45:25
+6
Pfff ik heb het gelezen ..... Dat is al een straf.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-11-2017 11:55:43
0
Lekker rustig avondje heeft je vrouw wel als je telkens zo vroeg naar bed moet. Maar oké, je wordt dus om 18u naar bed gestuurd. Wat dan? Lig je dan met een kloppende erectie in bed of hoe zit het dan?

Erectie of niet als ik maar ga slapen want zei kan op mijn slaapkamer door een raampje in de deur  naar binnen kijken dus als ik met iets bezig ben waarmee ik niet gewoon moet doen waarvoor ik voor straf vroeg moet gaan slapen kan er een avond straf bij komen . Dus ik ga wel slapen want 5 dagen is ruim boven gemiddelde strafmaat ,en voor mij straf te veel , maar ja de strafmaat bepaald zei en de bovengemiddelde strafmaat  heeft ook een reden vind mij vrouw. De baas in de relatie.

( Overigens mij vrouw en ik slapen altijd en alle daags ieders apart op eigen slaapkamer )

Op bed is dus licht uit en gordijnen dicht en ook geen boeken en schermpjes maar alleen  de teddyberen op bed waarmee ik slaap.

Vaak val ik snel in slaap dus ook als ik straf heb gekregen. En als dat niet zo is dan moest ik van mij vrouw maar eens na denken over deze fout en hoe ik dit in de toekomst verbeter.

Ik ga dus vanaf nu de discipline die vereist is weer in ere herstellen en corrigeren want anders krijg ik zo weer extra kinder opvoedkundige straf er bij.

Dus de straf zal de fout weer doen corrigeren en gelukkig ben ik nog een man die met het krijgen van kinder opvoedkundige strafjes is te corrigeren . Dat kun je helaas niet  meer zeggen van  sommige draaideur criminelen .

« Laatst bewerkt op: 06-11-2017 12:02:07 door sub17 »

Offline Jur1983

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 11:58:12
0
Als ik jou was zou ik per direct je koffers inpakken en bij haar weggaan. Ze gaat veel en veel te ver.

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 12:12:02
0
[..]
Ik heb voor zo ver ik het goed spellen machtig bent de ontdekte taal fouten verbeterd middels de edit functie.
In dat geval kan ik je vertellen dat je de Nederlandse taal absoluut niet machtig bent.

Aangezien je "kinder opvoedkundige strafjes" blijkbaar zo'n geil woord vindt dat je het continu moet gebruiken geef ik je op dat gebied alvast een tip:

Het moet zijn: een opvoedkundige kinderstraf.

Verder denk ik dat je een probleem hebt. Een fetisj is natuurlijk geen probleem, maar aangezien jouw hele leven er onder lijdt en hier om draait, is het geen seksuele eigenaardigheid meer, maar gewoon een psychiatrisch probleem. Ik raad je dan ook aan hier hulp voor te zoeken. Bij je huidige partner ben je wellicht op je gemak, maar bedenk even hoe dat later moet gaan als je een nieuwe partner krijgt of (bewaar me) kinderen. Ga je dan met je kinderen om 18u naar bed? En ga je aan de juf van je kinderen uitleggen waarom je kinderen op school vertellen dat papa met teddyberen slaapt in een apart bed en na het eten naar bed gaat nadat hij een pak slaag heeft gehad van mama?

Bovendien kun je geen sociaal leven opbouwen op deze manier. Je hebt alle ingrediënten bij elkaar om een hele enge psychopaat te worden zo...
« Laatst bewerkt op: 06-11-2017 12:15:45 door boomklever »

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-11-2017 12:32:34
0
Wij nemen geen  kinderen hoor .

Er komen nog steeds meer mensen bij op wereld dan dat er overlijden dus maken de aards niet nog over bevolkt dan dat die nu al is .

Plus er bij ben ik en me vrouw maagd want wij hebben een relatie zonder sex en kunnen op veel kleurrijker manier van elkaar genieten.

Wat andere relaties doen is de keus van de desbetreffende relatie , dus wie er op de eerste dag van de ontmoeting meteen neuken wil moet dat vooral doen.
Ik verkondig echt geen ware liefde hier die wij bloeiende weten te houden en intens zonder sex .

Het kan even duren voor ik opnieuw reageer want ik heb de maximum tijd om online te zijn op site als deze er bijna op zitten voor vandaag en anders krijg ik daar weer straf voor van haar en mag ik morgen en de dagen er na helemaal niet naar deze website en is er pc verbod of zeer beperkte toegestaan pc gebruik voor  alleen  voor zeer noodzakelijke dingen en staat zei er bij .

Maar het is wel de manier om naar buiten te gaan want het is gewoon een feit
dat er buiten meer positieve energie te halen is dan achter beeldschermen.
Dus ook fijn dat er iemand is mij bemoederd en naar buiten stuurt nu en dat ga ik dus nu doen anders krijg ik daar ook weer straf voor

Online Peter Wood

• Bekend Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-11-2017 12:35:55
0
Verschrikkelijke tekst: dit is 1 zin! Er staat 10 X straf in.

Straffen zijn  wat ik al zei  voor straf vroeg naar bed variërend van om 21 uur al tot direct na het avond eten om 18 uur soms voor meer dan 1 avond en moet ik voor 2 of 3 avonden voor straf vroeg naar bed van mij vrouw die de dominant en huis baas is  en in extreme gevallen krijg ik  een week straf  en moet ik een hele week om 18 uur voor straf  naar bed en dat is meer dan je fijn vind en een week straf is mij te veel maar de gestrafte bepaald niet hoeveel straf die krijg maarvdat bepaald degene wel die mij  thuis nog straft  met kinder opvoedkundige strafjes  , maar moet Wel echt straf zijn en als straf voelen die ik dan krijg.

Offline Krumei

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-11-2017 13:15:33
+1
Je tekst is inderdaad niet prettig om te lezen.
Tips: Gebruik korte zinnen en leestekens. Probeer woorden/dingen niet onnodig te herhalen.

Offline Lovely

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 06-11-2017 13:59:38
+1
Als je het zelf maar leuk vind.
Je spelling kan wel wat verbetering gebruiken. Misschien toch voor straf je maar storten op de Nederlandse taal.
ツ      I like it like that.

"Lotte's Liefjes" https://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=281599.new#new

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 14:12:45
0
Maar het is wel de manier om naar buiten te gaan want het is gewoon een feit
dat er buiten meer positieve energie te halen is dan achter beeldschermen.
Dus ook fijn dat er iemand is mij bemoederd en naar buiten stuurt nu en dat ga ik dus nu doen anders krijg ik daar ook weer straf voor
Naar buiten stuurt? Je ligt om 18u in bed. Wanneer kom je dan nog buiten? Heb je geen baan ofzo?

Ben jij dit ook? Op fok hebben ze je posts dan al verwijderd:

Citaat
Van onze kant echter hebben wij het te veel over dit moet en het krijgen van kinder opvoedkundige straffen en ja ik doe dat ook maar het is geen onderdrukking thuis en DDR enclave.

Het is ook haar kind vriendelijkheid en haar hulp en ondersteuningen bij mij levert dat al meer tijd op voor me zelf dan tijd verlies door om de zoveel tijd eens om 18 uur naar bed te moeten voor straf . Het gebeurt om de zoveel keer dat ik met knal rode billen na een pak rammel op m'n blote billen om 18 uur naar bed kan en daarna gaat het allemaal weer beter want ik probeer wel te zorgen dat ik geen straf krijg .
En straf gehad en alles is ook voorbij en niks is geschaad want ik heb daar me straf voor gekregen

Maar mijn partner die als mommy type fungeert heeft echt het beste met mij voor en is over zorgzaam en weet al precies wanneer ik mij minder prettig voel en helpt mij daar dan mee.
De vele dagen zonder straffen is altijd sterke moeder liefde van haar en iemand die mij helemaal begrijpt en iemand die ook mij gebreken aanvaard en bij helpt .

Mij partner heeft een sterke liefde en bewondering voor hoe ik leef en als ik dat unieke leven met me eigen gedrag benadeel grijpt ze in eest aanspreken dan waarschuwingen dan pas straf .
Mijn ageplay moeder is totdat betreft een meesteres op geitenwollen sokken .
Zei vind het ook prachtig en denk zelfs nog prachtiger als er weer een bepaalde periode niet meer ergens voor gestraft ben omdat ik dan beter door het leven ga.
Mijn partner doet er alles aan om mij het beste te bieden en ja daar zal ook kinder opvoedkundige straffen bij horen .
Ook logisch als ze dingen regelt voor me en ik werk niet mee dat zei dan straf geeft . Zei eist alleen discipline en prestatie naar wat in mijn vermogen ligt en eist geen dingen die ik niet aankan want dan helpt me ageplay moeder mij juis

« Laatst bewerkt op: 06-11-2017 14:20:33 door boomklever »

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 06-11-2017 15:15:27
0
[..]
Naar buiten stuurt? Je ligt om 18u in bed. Wanneer kom je dan nog buiten? Heb je geen baan ofzo?

Ben jij dit ook? Op fok hebben ze je posts dan al verwijderd:
[..]

Sowieso, want er staat 'kinder opvoedkundige straffen' in :h
Building your girl's second story ♥

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 06-11-2017 15:26:01
0
105 keer "straf" en we zitten nog op pagina één...

anything