Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Seks] Iemand ervaring met een gigolo?  (gelezen 252 keer)

Offline DebiannTopic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 30
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 04-11-2017 16:51:17
0
Ik zou graag een keer een bi-schierige ervaring hebben willen hebben met een man. Vind het erg fijn om met anale speeltjes te spelen maar ik zou wel eens een stap verder willen en anaal ontvangen. Nu ben ik als hetero niet echt thuis in het gay wereldje. Ik heb een beetje rondgekeken op datingsites en seksontmoetingssites, maar ik vind het erg lastig om een geschikt iemand te vinden. Op de datingsites zijn mannen meestal op zoek naar een relatie en op grinder zijn het toch vaak wat schimmige figuren die het vaak onveilig willen doen. Ik kwam daarom op het idee om te kijken naar een gigolo om het toch op een relatief veilige manier te kunnen doen voor een goede ervaring. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien tips waar ik op moet letten?

Offline Dionysos

• Erelid

Gepost op: 04-11-2017 19:34:27
0
Op Grindr moet je vast houden aan wat jezelf wil. Loopt genoeg rond.

Offline DebiannTopic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 04-11-2017 20:06:08
0
Ja misschien heb ik Grindr niet lang genoeg geprobeerd maar ik vind privacy ook een beetje een issue met grindr, je staat er met je gezicht op je ziet op de meter hoever iemand bij je vandaan is.

anything