Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Speeltje] Butplug ook vaginaal?  (gelezen 183 keer)

Offline SemTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-10-2017 23:25:36
0
Hii all,

Een tijdje geleden heb ik in een stoute bui een butplugje met vibratie gekocht. Spannend, maar leuk ding opzich!

Nu vroeg ik me af of deze ook vaginaal (bij vriendin) kan worden gebruikt om de g spot te stimuleren?
Ik kan hier niet echt wat over vinden. Het lijkt me dat de kromming (om prostaat te raken) ook perfect is om een g spot te raken.?  Of is dit niet mogelijk ivm dat de g spot dieper/minder diep zit dan de prostaat?

Alvast bedankt!

Sem

Offline Euphoria.frl

• Lid
  • **
  • Land: nl

Gepost op: 12-10-2017 20:21:49
0
Hoi Sem,

Natuurlijk kan dat. Maar je moet wel goed denken om de hygiŽne. BacteriŽn uit de darmen en vagina's gaan namelijk niet zo goed samen. Er kunnen nare infecties optreden bij je vriendin.
Wil je dus speeltjes uitwisselen tussen vaginaal en anaal moet je je toy eerst erg goed schoonmaken. Het best gebruik je daarvoor een speeltje dat gemaakt is van siliconen. Dat materiaal is niet-poreus en daarom kan je het hygiŽnisch schoonmaken met lauwwarm water en zeep en/of een speciale toycleaner.

Qua vorm zitten de kromming van g-spot en p-spot in principe hetzelfde. Andersom zijn veel g-spot vibrators ook prima geschikt om de p-spot te raken. Denk hierbij ook om hygiŽne. Ook is het goed om voor anaal alleen toys te gebruiken met een verbreding zodat ze niet naar binnen kunnen floepen.
Advies over erotische producten of speeltjes? Neem contact op met Euphoria via een PB, e-mail (info@euphoria.frl) of WhatsApp 06-14159822 (link werkt op mobiel) We helpen je graag & bijten niet.

Offline Neon34000

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 27
  • Land: nl

Gepost op: 13-10-2017 12:52:18
+1
Of speeltjes die van glas gemaakt zijn die kunnen gewoon de vaatwasser in of je kunt ze uitkoken
Sex is beter dan drugs