Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Fantasie] een kinky gb, hoe pak je dit aan?  (gelezen 294 keer)

Offline AriannaTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-10-2017 21:51:55
0
Mijn vriend en ik hebben het al een poosje over het organiseren van een redelijk kinky gangbang, dit omdat ik gewoon heel onderdanig ingesteld ben :P. Echter hebben we er geen zin in dat iedereen ons persoonlijke adres weet. Hoe kan je het beste op zoek gaan naar een geschikte locatie? Een hotel lijkt ons te riskant, al is dit wel een fijn idee om naderhand gewoon samen te kunnen relaxen daar, het allemaal na te bespreken en er nog een romantisch avondje van te maken.

Mocht iemand overigens een locatie weten in de regio den Haag, hoor ik dit ook graag :)

Offline Niceguy84

• Actief Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-10-2017 21:56:07
0
Zijn toch ook van die parenclubs enzo? Kan je daar niet zoiets organiseren?

Denk niet dat een hotel daar op zit te wachten ook :P

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-10-2017 21:57:46
0
Zijn toch ook van die parenclubs enzo? Kan je daar niet zoiets organiseren?

Denk niet dat een hotel daar op zit te wachten ook :P
Ik heb inderdaad ook een aantal sex clubs en rendezvous hotels aangeschreven. Maar daar kan je of met maar 2-3 personen terecht, of je bent niet de enige in die locatie

Offline Koalalala

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 10-10-2017 22:49:10
0
Waarin verschilt een kinky gangbang met een normale gangbang?
I Have The Necessary Koalafications

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-10-2017 23:13:06
0
Waarin verschilt een kinky gangbang met een normale gangbang?
In ons geval verschilt het met het feit dat er een behoorlijke nadruk op gegelegd wordt dat ik onderdanig ben. We willen dus ook gebruik maken van lichte bondage etc (alleen dan weer niet zo fanatiek dat we naar een sm club willen stappen)

Offline Incel!

• Erelid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-10-2017 01:21:16
0
Vraag het aan Kim Holland, die weet vast en zeker wel een plekje. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Euphoria.frl

• Lid
  • **

Gepost op: 12-10-2017 20:37:20
0
Google eens op sm of bdsm huis(je) huren. Er zijn aardig wat mensen die een compleet ingerichte bdsm-kamer verhuren voor een dag of weekend.
Advies over erotische producten of speeltjes? Neem contact op met Euphoria via een PB, e-mail (info@euphoria.frl) of WhatsApp 06-14159822 (link werkt op mobiel) We helpen je graag & bijten niet.