Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Lichaam] Witte huiskleur  (gelezen 184 keer)

Offline deenTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-10-2017 21:32:06
0
Hallo

Laten we zeggen en 1 tot 1,5 op 10. Ik word nu al wat ouder en begin me bij bepaalde zaken onzeker te voelen. Dit is nu niet zo'n groot probleem aangezien het meestal maar kleine dingetjes zijn waar ik meerdere mensen last van zie hebben, zoals: een niet de symmetrisch gezicht etc... Zo ben ik dus steeds meer bezig met mijn uiterlijk

Maar daar ging het nu niet over; Zoals de titel zegt zit ik met een (enorm) witte huidskleur.  Dit maakt me redelijk onzeker, en dit houdt verhinderd me ook om bepaalde dingen te doen, zoals: tegen meisjes praten. Niet bepaald mijn huidskleur zelf, maar vooral de onzekerheid.

Mijn vraag was nu: "Is huidskleur iets waar meisjes naar kijken?" & "Moet ik hier wel zo onzeker over zijn?"

Groeten
Ik

Gepost op: 11-10-2017 01:52:40
0
Zoals er mensen zijn die op lange en korte, dikke en dunne en uitbundige en verlegen mensen vallen, vallen mensen ook op verschillende huidskleuren.

Je eigen huidskleur hoeft dus niets te zijn om onzeker over te zijn. Dat zit meer tussen je oren dan dat anderen er mee bezig zijn.

Offline Insperatieloos

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-10-2017 19:22:16
0
Hallo

Laten we zeggen en 1 tot 1,5 op 10. Ik word nu al wat ouder en begin me bij bepaalde zaken onzeker te voelen. Dit is nu niet zo'n groot probleem aangezien het meestal maar kleine dingetjes zijn waar ik meerdere mensen last van zie hebben, zoals: een niet de symmetrisch gezicht etc... Zo ben ik dus steeds meer bezig met mijn uiterlijk

Maar daar ging het nu niet over; Zoals de titel zegt zit ik met een (enorm) witte huidskleur.  Dit maakt me redelijk onzeker, en dit houdt verhinderd me ook om bepaalde dingen te doen, zoals: tegen meisjes praten. Niet bepaald mijn huidskleur zelf, maar vooral de onzekerheid.

Mijn vraag was nu: "Is huidskleur iets waar meisjes naar kijken?" & "Moet ik hier wel zo onzeker over zijn?"

Groeten
Ik

Ja mensen kijken er naar helaas veels te veel. Maar of je er nou op wordt afgewezen sommige vallen gewoon op donkere mannen andere juist weer niet. Jij hebt moeite met tegen meisjes praten vanwege een bleke huid ik kom soms geen eens binnen in een club vanwege het kleurtje. Ik denk dat persoonlijkheid veel doorslaggevender is dan dat meiden selectief zullen kijken naar de kleur van je huid die je hebt. Dat zou wel wat raar zijn vind ik. Iedereen heeft wel iets waar die meezit maar ik denk dat je je hier niet zo extreem druk over hoeft te maken.
« Laatst bewerkt op: 12-10-2017 19:23:13 door Insperatieloos »
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

Offline hvpersoon

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29
  • Geslacht: Man

Gepost op: 14-10-2017 19:48:31
0
Er zal vast op gelet worden, maar wat huidskleur betreft kan iedereen wat mij betreft de klere krijgen. Het is bij mij zoals het is en ik mag juist vanwege m'n huidskleur niet onder een zonnebank (of slechts heel kort, maar ik vind het geen goed idee).

Als mensen daar problemen mee hebben hoef ik ze niet te kennen.

anything