Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Meisje] enkel klaarkomen door druk met kussen of deken  (gelezen 476 keer)

Offline Louise123Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-10-2017 17:48:06
0
Hoi allemaal!
Ik vroeg me af of er hier nog meisjes zijn die enkel kunnen klaarkomen door druk te zetten op de clitoris met een kussen ofzo.
Ik masturbeer zo al sinds ik me kan herinneren, dus ook al als kind.
Nu ik een vriend heb vind ik het lastig dat ik niet kan klaarkomen door vingeren of beffen.
Meestal kom ik dan klaar door zijn buik als 'kussen' te gebruiken of gewoon op een kussen terwijl hij me streelt. Maar ik vind dat dan vaak wat eentonig. Zijn er nog meisjes die dit hebben? Hoe komen jullie dan klaar tijdens de seks met een partner?
« Laatst bewerkt op: 10-10-2017 18:52:07 door Chuck Maxi »

Offline Niceguy84

• Actief Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-10-2017 18:15:41
0
Lees hier wel vaker dat iemand het al zijn of haar t hele leven op 1 manier doet. Dan ben je dat zo gewend dat een andere manier niet dezelfde ervaring geeft.

Ik weet niet of je t al eens hebt geprobeerd een tijdje gewoon niet op die manier klaar te komen? Misschien kan je dan genieten van wat anders.

Offline Lostsoul4evr

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 11-10-2017 23:30:08
0
Zal vast lastig zijn. Maar ik heb hier totaal geen beeld bij, sorry. Wat kun je als meisje in vredesnaam met een kussen doen om klaar te komen? :s :-[

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-10-2017 23:50:25
0
Zal vast lastig zijn. Maar ik heb hier totaal geen beeld bij, sorry. Wat kun je als meisje in vredesnaam met een kussen doen om klaar te komen? :s :-[
wrijven tegen je klit
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline yanickje

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 21
  • Land: be

Gepost op: 12-10-2017 08:15:49
0

Op een kussen ofopgerold dekentje met gespeirde benen gaan zitten en heen en weer glijden.
Heb ik al wel zien doen.
Verkennen en zien.

Offline Huntress

• Lid
  • **
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-10-2017 08:34:10
0
Heet dat niet humpen of rubben of zo, je kruis ergens tegenaan wrijven tot je klaar komt?

Offline Lostsoul4evr

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 12-10-2017 09:01:36
0
Ah oke. Ik heb een beeld nu.

Offline Euphoria.frl

• Lid
  • **

Gepost op: 12-10-2017 20:32:18
0
Het is allereerst belangrijk om te weten dat je lang niet de enige bent bij wie het niet lukt om klaar te komen van haar (of zijn) partner. Volgens veel mensen "hoort" dat wel zo, maar het is lang niet altijd even makkelijk. Het kan je zeker helpen om nieuwe manieren voor jezelf vinden om te masturberen: bijvoorbeeld met je vingers. Gun jezelf de tijd om eraan te wennen en wees niet gefrustreerd als het niet lukt.

Ik denk dat het belangrijk is om je verwachting dat je vriend je kan doen klaarkomen voorlopig even opzij te zetten en eerst te kijken of je zelf een andere manier van masturberen vindt met subtielere stimulatie. Als dat is gelukt kun je dat ook tijdens de seks gebruiken en misschien dat je vriend het na verloop van tijd over kan nemen.
Advies over erotische producten of speeltjes? Neem contact op met Euphoria via een PB, e-mail (info@euphoria.frl) of WhatsApp 06-14159822 (link werkt op mobiel) We helpen je graag & bijten niet.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 12-10-2017 21:57:47
0
Klinkt een beetje als de bekkenstoot, maar dan voor vrouwen.

Offline Egozer

• Actief Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 19-10-2017 14:56:14
0
Oefening baart kunst. Evt. solo gaan experimenteren. Verder zoals Euphoria zegt.. Niet iedere vrouw komt klaar tijdens de sex.