Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Broek] Ervaringen met leren broek?  (gelezen 193 keer)

Offline nico1970Topic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 47
  • Land: be
  • Geslacht: Man

Gepost op: 13-09-2017 20:52:51
0
Zijn er hier mensen die een leren broek hebben zowel man als vrouw.
Kan een man een leren broek dragen ? Is dat niet teveel verwijfd ? En kan een dik persoon dit dragen of niet ?
Hoe voelt dat aan ten opzichte van een gewone broek? Is dat warmer of kouder en transpireer je daar niet in.
Ik zag onlangs een vrouw daarmee lopen volledig geplakt aan haar lijf maar ik weet niet of dat een echte was of niet. Ik vond er haar wel mee staan.
Dus ja wat zijn jullie ervaringen.

mod: titel voorzien van tag
« Laatst bewerkt op: 17-09-2017 18:04:30 door Amargedon »

Offline Shamandalie

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 27
  • Land: nl

Gepost op: 13-09-2017 22:22:03
0
Zijn er hier mensen die een leren broek hebben zowel man als vrouw.
Kan een man een leren broek dragen ? Is dat niet teveel verwijfd ? En kan een dik persoon dit dragen of niet ?
Hoe voelt dat aan ten opzichte van een gewone broek? Is dat warmer of kouder en transpireer je daar niet in.
Ik zag onlangs een vrouw daarmee lopen volledig geplakt aan haar lijf maar ik weet niet of dat een echte was of niet. Ik vond er haar wel mee staan.
Dus ja wat zijn jullie ervaringen.
Misschien handig om het een vragenlijst te noemen en dan werken met getalletjes en entertjes.
Heb er geen. Als hij erin past wel. Niet per se. Als hij/zij een maat heeft die groot genoeg is wel. Geen idee, uitproberen? Nogmaals geen idee. Leuk voor je. Geen dus.

Offline SteveR

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 13-09-2017 22:35:00
0
Ik heb er één, draag die nu niet zo vaak meer, maar het was de broek waarin ik getrouwd ben.
Ik wou geen standaard kostuum, omdat ik eigenlijk nooit een kostuum droeg, dus ik wou iets toffer/hipper, dus dan hebben we maar de hemd en blazer gehouden, een dun dasje, een skinny leren broek en zwarte AllStars. Helemaal mijn ding :-)

Offline francisp

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 14-09-2017 20:28:30
0
Ik heb er twee, en transpireren doe je er niet in. Al droeg ik die alleen maar als ik met de motorfiets ging rijden, voor de veiligheid. Ik weet zelfs niet of ik er nog zou in passen, maar ja, net zoals het moeilijk is om de motorfiets weg te doen, is het moeilijk om de motorkledij weg te doen. ;)

Offline nico1970Topic starter

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 47

Gepost op: 17-09-2017 17:04:21
0
En waar kan je een leren broek kopen met eventueel grote maten. Ik heb even gezocht op google maar vind niet direct iets. Tips zijn welkom.

Offline Warner

• Bekend Lid
  • Land: nl

Gepost op: 17-09-2017 17:23:40
0
Even voor je gezocht. Maximaat Motorkleding in Poeldijk heeft volgens mij wel waar je naar op zoek bent. http://maximaat.nl/broeken/