Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Biseksueel] Seks met mannen?  (gelezen 229 keer)

Offline alfons1645Topic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-09-2017 17:09:05
0
Hoi mensen, ik zit ergens best wel mee. Ik ben sinds een jaar of 2 redelijk geinteresseerd in seks met andere mannen. Als ik hier aan denk word ik super geil en dan lijkt het me best leuk om met een man te experimenteren in bed. Maar als ik dan ga masturberen en klaarkom, verdwijnt dit gevoel volledig en zou ik er niet aan moeten denken met een andere man samen te zijn. Ik denk dat met de juiste persoon dit niet zo'n super groot probleem hoeft te zijn, maar ik zou ook niet weten hoe ik een vertrouwelijk iemand moet vinden om dit soort dingen mee uit te proberen. Heeft iemand tips over hoe ik hier mee om kan gaan, want ik wil geen slechte beslissingen maken waar ik later spijt van ga krijgen. Ook zou ik niet weten waar ik een betrouwbare man kan vinden waarvan ik zeker weet dat hij geen soa's heeft. Al het advies is welkom. Ik zit er namelijk heel erg mee.

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 11-09-2017 17:14:42
0
Je zal sowieso altijd voorzorgsmaatregelen moeten nemen om te voorkomen dat je met soa's besmet raakt. Dus waar je diegene ook vandaan plukt, gewoon een condoom gebruiken.
Building your girl's second story ♥

Offline Peter Wood

• Bekend Lid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-09-2017 17:41:13
0
Alleen door te doen kom je erachter of het iets voor je is. Er zijn sites genoeg waar mannen zoals jij afspraken maken. Het is best een avontuur want het gaat om vluchtige contacten.
Zorg altijd voor condooms en wees van te voren duidelijk over wat je wel en niet wilt.

Offline Gorinchempie

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 13-09-2017 20:13:23
0
Ik herken dit heel erg, ik heb de laatste periode ook zin in seks met mannen en vrouwen. Ik denk dan ook dat ik bi ben. Maar al ben ik dan eindelijk klaargekomen, is net als bij jou die lust helemaal weg. Dan moet ik er niet aan denken om seks met een man te hebben. Ik heb toevallig een vriend waarvan ik weet dat hij gay is, en daar heb ik dan ook binnekort een afspraak mee. Mij lijkt het veel vertrouwelijker om het met een vriend te doen dan zomaar iemand van het internet geplukt.

Offline Debiann

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 30
  • Geslacht: Man

Gepost op: 13-09-2017 21:05:06
0
ja heel herkenbaar. Ik had al heel lang de fantasie om door een dominante man met grote penis te worden genomen, geen idee waar dat vandaag kwam. Na heel lang zoeken eindelijk iemand gevonden die geschikt leek, met veel zenuwen afgesproken. Was uiteindelijk een geile ervaring, zou het best nog wel een keer willen doen maar iemand vinden blijft lastig.

anything