Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Opwinding] Partner met een ander  (gelezen 489 keer)

Offline luoarnualfTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-09-2017 00:34:39
0
Hoi allemaal!

Al een tijdje ben ik enorm ge´nteresseerd in het idee van mijn partner die seks heeft met anderen.
In eerste instantie dacht ik dat ik hier alleen in stond, maar ik krijg op den duur steeds meer verhalen van anderen die dezelfde fantasie hebben.
Nu is het zo dat we tegenwoordig voor zo'n beetje alles wel een benaming hebben, dus vroeg ik mij af of er al een benaming is voor iemand die opgewonden raakt van het idee dat zijn partner iets doet met en geniet met een ander?
Humor daargelaten, hoor ik jullie antwoord graag!  :D

Offline Lovely

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 06-09-2017 09:34:25
0
Dat heet cuckolding als ik mij niet vergis. Dat jij toe kan kijken hoe zij door een ander geneukt wordt. Is een best bekende fantasie en niet vreemd meer tegenwoordig
ツ      I like it like that.

Offline Benny85

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 06-09-2017 23:51:36
0
Het zijn uiteindelijk maar labels, het belangrijkste is dat jullie het leuk vinden.

Ik denk dat je over het algemeen kan stellen dat hotwifing het best aanleunt bij jouw fantasie, dat jij opgewonden wordt van je vriendin die zich door andere mannen laat nemen. Meestal is het dan enkel de vrouw die toestemming krijgt om anderen te neuken en mag de man dit niet. Soms noemt men dit ook wel wifesharing.

Een extreme variant is cuckolding, waar de grens juist ligt valt moeilijk te omschrijven maar in die situatie is de man vaak de onderdanige. De machtsverhouding ligt hier volgens mij heel anders dan bij een hotwife scenario, bij hotwifing staan man en vrouw op gelijke voet terwijl dit bij cuckolding minder het geval is. Cuckolds vinden het vaak fijn om vernederd te worden, niet alleen door hun eigen vrouw maar ook door de "bull". Sommigen dragen bijvoorbeeld een peniskooi en mogen hun vrouw niet of amper nog neuken.

Offline luoarnualfTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 07-09-2017 01:07:13
0
Bedankt voor jullie reacties!
Van het cuckolding-verschijnsel had ik inderdaad gehoord, maar wegens de onderdanige ondertoon kon ik me daar inderdaad niet in vinden. De rest van de namen zijn echter nieuw voor mij. Echter beschrijven die meer de handeling zelf, en ik was toch wel benieuwd of er een benaming was voor de persoon (in dit geval mij) die opgewonden wordt van een fenomeen als dit. Sadomasochist vond ik in deze plaats namelijk niet helemaal het goede stempel haha.

Ik waardeer jullie feedback enorm!

Offline tsaheylu

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 07-09-2017 19:55:10
0
Ik denk dat je hotwife/hotwifing bedoeld.

Dat is waar de vrouw/vriendin seks mag hebben met een ander. Daar ben je bij of niet bij. Je doet mee of je doet niet mee.
Ze verteld je alles tot in detail of maakt foto's en of filmpjes.

Offline Volcom

• Actief Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 08-09-2017 10:27:59
0
Zijn meerdere topics over echter heb ik toch iets geleerd met "hotwifing".
Ik vind beide varianten wel spannend tot een bepaalde mate.
Reis zover je kunt kijken, daarna kun je verder zien..

Offline BiStelletje010

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 13-09-2017 16:33:15
0
Mijn vriendin en ik hebben dit vaker gedaan.
De ene keer deed ik mee, de andere keer keek ik toe.
Mijn vriendin vind het super geil om met een ander te neuken waarbij ik toekijk.
Ik vind het zowel geil als licht vernederend.

Het vernederendste is het, als de andere man flink groter geschapen is als jou.
Momenteel experimenteren wij met een Chastity cage, en dan word het nog vernederender.

Offline yanickje

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 21
  • Land: be

Gepost op: 13-09-2017 17:24:38
0

...
Momenteel experimenteren wij met een Chastity cage, en dan word het nog vernederender.

Doet dit pijn als je dan stijf wordt?
Verkennen en zien.

Offline Montale

• Actief Lid
  • Land: be

Gepost op: 13-09-2017 17:49:06
0
een andere term is stag/vixen relatie. Het hangt er inderdaad van af in welke mate je door haar en haar gelegenheidspartner vernederd wil worden. Sommigen kicken erop, anderen, zoals wij, dan weer niet. Bij ons gaat het meer om het uberseksuele en diepe genieten, een overtreffende trap van seks zeg maar.

Stuur gerust een pm als je meer ervaringen wil horen, we doen dit al een jaar of 7 :) met enkel positieve ervaringen overigens. Het brengt ons steeds weer dichter bij elkaar, al kan dat gek klinken voor mensen die dat niet zelf doen.

http://sharemygirlfan.tumblr.com/post/159668268572/describes-our-arrangement-pretty-good
Take this walz

Offline BiStelletje010

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 13-09-2017 20:39:35
0
[..]

Doet dit pijn als je dan stijf wordt?

Pijn, tja wat is pijn?
Een beknellend gevoel, ja, heel erg...
Maar als dat niet zo zou zijn is het zinloos.

Vooral in de nacht(odol) kan zeer vervelend zijn, maar ook hier is aan te wennen...
Dit kan behoorlijk pijn doen, als je de verkeerde maat ring hebt.
Ik loop er momenteel 24/7 mee sinds 1-1-2017.
3x in de week worden mijn handen achter me rug gebonden, en word het schoongemaakt.
Soms word ik dan getrokken of even gepijpt, maar ik mag niet klaar komen.
Daarna gaat die er weer in, en krijg ik tussendoor opdrachten.