Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Opwinding] Sounding eerste keer , iemand ervaring?  (gelezen 1628 keer)

Offline Euphoria.frl

• Lid
  • **
  • Land: nl

Gepost op: 24-08-2017 20:56:54
0
Als je niet aan de klus wilt met kastjes en sounds, kun je ze ook kant & klaar kopen. Bekijk hier onze e-stim / electro-producten. Speciale wensen? Neem dan even contact met ons op. We kunnen nog aan meer verschillende producten komen bij diverse leveranciers. Niet alles staat op onze webshop.
Advies over erotische producten of speeltjes? Neem contact op met Euphoria via een PB, e-mail (info@euphoria.frl) of WhatsApp 06-14159822 (link werkt op mobiel) We helpen je graag & bijten niet.

Offline Neon34000

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 02-09-2017 15:04:16
0
Ik heb een soepele staaf van ongeveer halve cm dik daar heb ik ook een estim box voor moet dat nog wel uitproberen verders glijd de staaf met een beetje glijmiddel er helemaal in

Als ik dan klaar kom is her zo n apart gevoel met de staaf er nov even in en als ik m er uit trek dan kom ik spuitend klaar zo geil sounding
« Laatst bewerkt op: 14-09-2017 12:52:07 door Neon34000 »
Sex is beter dan drugs

Offline Ioana75-49-86

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-09-2017 23:05:39
0
Ik ben enkele weken geleden met sounding begonnen. Ik gebruik van die grijze kunststof breinaalden die ik tot 25 cm inkort en met een zeer fijne nagelvijl afrond. Zo blijven er natuurlijk krasjes in het materiaal en ik ben me ervan bewust dat een echt sterile sound op deze manier een illusie is. Als sounding me bevalt (de eerste twee keren met 5,5 respectievelijk 6,0 mm waren spannend en ok), koop ik een rvs set. Met deze 'sounds' doet de zwaartekracht natuurlijk niks, maar voorzichtig inbrengen met de hand tot een diepte van 15 cm geen probleemloos. Als  'glijmiddel' gebruikte ik water (...), flink geholpen door voorvocht. Ik ben op zoek naar een goed maar ook goedkoop glijmiddel. Ik las ergens dat de component glycerine vermeden moet worden, omdat dit blaasinfecties in de hand zou werken. Helaas bevat K-Y jelly juist glycerine. Glijmiddelen die in de medische context gebruikelijk zijn, blijken helaas nogal duur te zijn. Een glijmiddel dat in losse 'sachets' aangeboden wordt, is natuurlijk ideaal. Wie heeft tips voor een goed en prijsprettig glijmiddel op waterbasis (zonder glycerine) dat liefst in sachets wordt aangeboden?
« Laatst bewerkt op: 10-09-2017 23:07:28 door Ioana75-49-86 »

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *
  • Geslacht: Man

Gepost op: 10-09-2017 23:37:18
0
Ik ben enkele weken geleden met sounding begonnen. Ik gebruik van die grijze kunststof breinaalden die ik tot 25 cm inkort en met een zeer fijne nagelvijl afrond. Zo blijven er natuurlijk krasjes in het materiaal en ik ben me ervan bewust dat een echt sterile sound op deze manier een illusie is. Als sounding me bevalt (de eerste twee keren met 5,5 respectievelijk 6,0 mm waren spannend en ok), koop ik een rvs set. Met deze 'sounds' doet de zwaartekracht natuurlijk niks, maar voorzichtig inbrengen met de hand tot een diepte van 15 cm geen probleemloos. Als  'glijmiddel' gebruikte ik water (...), flink geholpen door voorvocht. Ik ben op zoek naar een goed maar ook goedkoop glijmiddel. Ik las ergens dat de component glycerine vermeden moet worden, omdat dit blaasinfecties in de hand zou werken. Helaas bevat K-Y jelly juist glycerine. Glijmiddelen die in de medische context gebruikelijk zijn, blijken helaas nogal duur te zijn. Een glijmiddel dat in losse 'sachets' aangeboden wordt, is natuurlijk ideaal. Wie heeft tips voor een goed en prijsprettig glijmiddel op waterbasis (zonder glycerine) dat liefst in sachets wordt aangeboden?
Een breinaald lijkt mij toch erg link en zou ik hier niet voor gebruiken.

Wat betreft het glijmiddel, online heb ik glijmiddel gevonden voor 36 euro voor 144 zakjes, komt neer op 25 cent per keer
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline hvpersoon

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 11-09-2017 11:07:43
0
Ik ben enkele weken geleden met sounding begonnen. Ik gebruik van die grijze kunststof breinaalden die ik tot 25 cm inkort en met een zeer fijne nagelvijl afrond. Zo blijven er natuurlijk krasjes in het materiaal en ik ben me ervan bewust dat een echt sterile sound op deze manier een illusie is.
Wat heet... Wat een slecht advies! In de krasjes blijft vuil zitten dat dieper achter kan blijven ťn onderweg schade aan kan richten. Het weefsel aan de binnenkant van de urinebuis is enorm delicaat en absoluut niet geschikt voor materiaal met krasjes.

Daarnaast zou het me niets verbazen als er weekmakers in het kunststof zitten...

@ kiekeboe: opzich zal elk materiaal vrijwel gelijke risico's bezitten. Breinaald of niet. Het enige is dat de meeste metalen veel gemakkelijker te bewerken en spiegelglad te polijsten zijn dan de meeste kunststoffen. Daarom vind ik een kunststof breinaald absoluut ongeschikt.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 11-09-2017 12:12:23
0
[..]
Wat heet... Wat een slecht advies! In de krasjes blijft vuil zitten dat dieper achter kan blijven ťn onderweg schade aan kan richten. Het weefsel aan de binnenkant van de urinebuis is enorm delicaat en absoluut niet geschikt voor materiaal met krasjes.

Daarnaast zou het me niets verbazen als er weekmakers in het kunststof zitten...

@ kiekeboe: opzich zal elk materiaal vrijwel gelijke risico's bezitten. Breinaald of niet. Het enige is dat de meeste metalen veel gemakkelijker te bewerken en spiegelglad te polijsten zijn dan de meeste kunststoffen. Daarom vind ik een kunststof breinaald absoluut ongeschikt.
ja, oke, blijkbaar verkeerd verwoord, maar bedoelde dus het zelfde als jou, dat een breinaald, met krasjes heel erg slecht idee is en zeker niet moet doen. Gebruik er spullen voor die er voor bedoelt zijn.

Offline Ioana75-49-86

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-09-2017 22:03:22
0
Kiekeboe en hvpersoon, hartelijk dank voor jullie reacties. De vijl waar ik het over had, heeft een extreem fijne korrel. Er staat op geschreven 600, maar deze vijl lijkt mij aanzienlijk fijner dan 800 schuurpapier. Van krasjes is dus sprake op microscopisch niveau. Het gaat niet om krasjes die mechanisch schade kunnen aanbrengen in de urethra. Het lijkt me echter waarschijnlijk dat de krasjes 'houvast' kunnen bieden aan bacterien. RVS is vast nog veel fijner te polijsten. Helaas heb ik niet de apparatuur om dit zelf te doen. Ik waag het erop en als het me blijft bevallen, zal ik een set kopen van het internet. Ik zal al rvs sets vanaf 20 euro!

Ik heb de offerte van dit glijmiddel bekeken. Zeker een goede deal voor iemand die zich overgeeft aan sounding, maar voor mij in dit stadium nog een beetje prijzig.

Offline Euphoria.frl

• Lid
  • **

Gepost op: 12-09-2017 09:36:50
0
Een kunststof (plastic) breinaald is al poreus materiaal van zichzelf. Door het vijlen wordt het materiaal alleen poreuzer. BacteriŽn kunnen zich daardoor in het materiaal nestelen. Die kijken niet op de millimeter. Als jij die groeven (= meer oppervlakte) kunt zien met het blote oog kunnen daar heel goed nog meer bacteriŽn (niet met het blote oog te zien) aan hechten. Waarom zou je niet eerst ťťn of twee rvs of siliconen sounds kopen om het te proberen?

In de meeste waterbasis glijmiddelen zit glycerine. Ik ben geen medisch expert, maar ik weet vrij zeker dat je blaasontsteking krijgt van bacteriŽn en niet van glycerine. Wel van het gebruiken van niet-steriele producten.
(Glycerine is wel een stof die een reputatie heeft: bij sommige personen / in sommige gevallen kan het de pH-balans in de vagina verstoren. Daardoor kan een dame last krijgen van een schimmelinfectie van schimmels die reeds aanwezig zijn in de vagina)

Toevoeging glijmiddel:
Wij verkopen op dit moment (nog) geen steriel glijmiddel zonder glycerine. Wel K-Y glijmiddel (steriel, totdat je het opent) en Pjur Woman Nude (zonder glycerine & parabenen, maar niet steriel)
Als je op Google zoekt naar glijmiddel katheter vind je verschillende soorten sachets glijmiddel. Misschien zit daar iets tussen naar wens.
« Laatst bewerkt op: 12-09-2017 12:37:18 door Euphoria.frl »
Advies over erotische producten of speeltjes? Neem contact op met Euphoria via een PB, e-mail (info@euphoria.frl) of WhatsApp 06-14159822 (link werkt op mobiel) We helpen je graag & bijten niet.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 12-09-2017 12:34:25
0
Een kunststof (plastic) breinaald is al poreus materiaal van zichzelf. Door het vijlen wordt het materiaal alleen poreuzer. BacteriŽn kunnen zich daardoor in het materiaal nestelen. Die kijken niet op de millimeter. Als jij die groeven (= meer oppervlakte) kunt zien met het blote oog kunnen daar heel goed nog meer bacteriŽn (niet met het blote oog te zien) aan hechten. Waarom zou je niet eerst ťťn of twee rvs of siliconen sounds kopen om het te proberen?

In de meeste waterbasis glijmiddelen zit glycerine. Ik ben geen medisch expert, maar ik weet vrij zeker dat je blaasontsteking krijgt van bacteriŽn en niet van glycerine. Wel van het gebruiken van niet-steriele producten.
(Glycerine is wel een stof die een reputatie heeft: bij sommige personen / in sommige gevallen kan het de pH-balans in de vagina verstoren. Daardoor kan een dame last krijgen van een schimmelinfectie van schimmels die reeds aanwezig zijn in de vagina)

Toevoeging glijmiddel:
Wij verkopen op dit moment (nog) geen steriel glijmiddel zonder glycerine. Wel K-Y glijmiddel (steriel, totdat je het opent) en Pjur Woman Nude (zonder glycerine & parabenen, maar niet steriel)
Als je op Google zoekt naar glijmiddel katheter vind je verschillende soorten sachets glijmiddel. Misschien zit daar iets tussen naar wens.
Dit heb ik hem al gezegd en zelfs een link via pm gestuurd, zo'n zakje kost 25 cent en zelfs dit vind hij te duur. :s

Offline hvpersoon

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 13-09-2017 19:52:17
0
De vijl waar ik het over had, heeft een extreem fijne korrel. Er staat op geschreven 600, maar deze vijl lijkt mij aanzienlijk fijner dan 800 schuurpapier.
Sorry, maar daar lach ik een beetje om, je speelt wel met je lichaam. Ik bewerk mijn RVS eerst met korrel 180 op een schuurband, daarna met 400 of zo en ik eindig met korrel 4000. Dat betekent UREN natschuren onder de kraan. Daarna wordt er pas gepolijst. Korrel 1000 is nog steeds erg grof vergeleken met waar je het insteekt.
Helaas heb ik niet de apparatuur om dit zelf te doen. Ik waag het erop en als het me blijft bevallen, zal ik een set kopen van het internet. Ik zal al rvs sets vanaf 20 euro!
Ik heb ook geen draaibank of zo (ik zou het wel willen, daar niet van) en doe vrijwel alles met een accu-schroefmachine. Die vind dat bepaald niet leuk en slurpt de accu's achter elkaar leeg (zo snel dat de lader er niet tegenop kan).
Ik heb de offerte van dit glijmiddel bekeken. Zeker een goede deal voor iemand die zich overgeeft aan sounding, maar voor mij in dit stadium nog een beetje prijzig.
Hoewel je dat sowieso moet doen, moet je je zeker dan elke keer de vraag stellen of je bereid bent een infectie op te lopen en dat uit te leggen aan de huisarts. Ik heb geen problemen met eerlijk zijn en gewoon zeggen wat ik met mezelf gedaan heb (dat heb ik nog nooit hoeven doen, dat terzijde), maar leuk is anders.
Als een infectie je niet belemmert in het dagelijks leven/werk, is het geen probleem, maar bij sounding is de prijs naar mijn mening van ondergeschikt belang.