Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penis] hard naar slap  (gelezen 526 keer)

Offline gevoelspraterTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 15
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 13-08-2017 00:11:06
0
Hallo

Miss zagen jullie het al aan de titel.
Mijn vraag was ik weet wel hoe ik een slappen toestand naar harde toestand kan krijgen,
Maar ik weet nie hoe je harde toestand naar slappen toestand kan krijgen.
Ik was benieuwd hoe kan ik snel me erectie slap krijgen.

Alvast bedankt,
Vriendelijk groet.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 13-08-2017 02:50:08
0
Aan non-seksuele dingen denken of een ijskoude douche nemen. :P
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Rechtsnaastenschede

• Actief Lid

Gepost op: 13-08-2017 16:06:44
0
aan iets denken wat je heeeeeel saai of vervelend vindt.
Maar echt gecontroleerd kun je zoiets niet. je bent geen machine

Offline Appleboer

• Lid
  • **
  • Land: be

Gepost op: 14-08-2017 11:30:06
0
klaarkomen?
Imagination is more important than knowledge.

Offline ajax1993

• Actief Lid

Gepost op: 15-08-2017 09:13:11
0
Waarschijnlijk is dit topic een aanvulling op je andere vraag die je tegelijk stelde. Ik denk dus dat je erecties spontaan ontstaan. Net als in het andere topic wordt gezegd, welkom in de puberteit.

Als je erecties spontaan ontstaan, dus als je niet seksuele gedachten hebt, kan je een erectie niet laten verdwijnen door aan iets anders te denken. De enige opties zijn dan of wachten tot de erectie weer verdwenen is of klaarkomen.

Ik snap dat de laatste optie niet altijd kan zoals op school of in het openbaar. Dus moet je wachten. Mijn tip hiervoor is draag strakke onderbroeken waarin je penis op zijn plek blijft liggen ook als je een erectie krijgt en zorg dat ie dan zo ligt dat je het zo min mogelijk ziet (uitproberen dus want dit verschilt per persoon) draag verder een ruime broek en/of T-shirt en waarschijnlijk zie je dan haast niet wanneer je een erectie hebt.

Offline gevoelspraterTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 15

Gepost op: 16-08-2017 12:48:23
0
draag verder een ruime broek en/of T-shirt en waarschijnlijk zie je dan haast niet wanneer je een erectie hebt.
Bedankt voor je tip.
Heel toevallig draag ik nooit een ruime broek, ik draag altijd Jeans.
En t-shirt werkt nie altijd.

Maar toch bedankt.
Vriendelijk, groetje.

Offline hvpersoon

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 18-08-2017 18:34:30
0
Serieus, weet niemand het trucje van een tikje tegen de corona? Span je wijs- of middelvinger op je duim, alsof je iets weg wil tikken.

Doe dat dan ook, maar tegen de corona (het randje van de wel/niet bedekte eikel). Het is geen garantie, maar ik meen me te herinneren dat het vroeger op het woordenboek stond (ik wordt oud) en ik heb dit ook wel eens van een huisarts gehoord, die vertelde dat het een behoorlijk succesvolle methode was.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 18-08-2017 23:30:12
0
Serieus, weet niemand het trucje van een tikje tegen de corona? Span je wijs- of middelvinger op je duim, alsof je iets weg wil tikken.

Doe dat dan ook, maar tegen de corona (het randje van de wel/niet bedekte eikel). Het is geen garantie, maar ik meen me te herinneren dat het vroeger op het woordenboek stond (ik wordt oud) en ik heb dit ook wel eens van een huisarts gehoord, die vertelde dat het een behoorlijk succesvolle methode was.
Ik ken het wel als een fel tikje op de eikel.  Het maakt mijn penis slapper, maar ik vind het een pijnlijke manier. Bij een erectie in een strakke broek werkt het niet.  Het moet wat mij betreft op de blote eikel.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 19-08-2017 00:21:04
0
Heb het ooit meegemaakt vlak voor een operatie toen ik 16 was. Kwam binnen in alleen een t-shirt en daar stond een stoot van een verpleegster. Hij stond binnen no-time fier omhoog. Maar de zuster hielp dat met één ferme tik om zeep. Zelf daarna weleens geprobeerd maar kon hem (figuurlijk gesproken) helemaal bont en blauw tikken maar hij bleef gewoon staan.
Dus je moet echt het trucje kennen want anders wordt het niets.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

anything