Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Hoe voorzichtig ben jij op vakantie?  (gelezen 465 keer)

Offline ArtemisTopic starter

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 20-07-2017 08:37:40
0
Nieuwe vraag van de week! https://www.sense.info/veelgestelde-vragen/403/207420

Vraag: Hoe zeg ik in het Spaans: “Ik gebruik de pil, jij het condoom!”?
Citaat
Yo uso la píldora, tú un preservative. Hoop je deze zomer op een vakantieliefde in een buitenland? Oefen dan vast wat zinnen om het samen leuk én veilig te hebben. Bovendien scoor je extra punten als je met jouw lief in zijn of haar eigen taal spreekt! Wil je allebei meer dan zoenen, kijk dan samen dit filmpje. Zonder woorden kunnen jullie dan zorgeloos verder genieten. Ook als jullie elkaars taal niet spreken!

Vraag en discussie voor ons:
Hoe voorzichtig ben jij op vakantie? Altijd een condoom, of schiet dit er nog weleens bij in?
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline Shamandalie

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 28
  • Land: nl

Gepost op: 20-07-2017 11:19:01
0
Alleen met mn eigen vriendin. O:)

Offline Trekdrop

• Actief Lid

Gepost op: 20-07-2017 11:24:16
0
Haha is goed. Volgende keer als ik naar bed ga met een vakantiecrush gaan we eerst even dat filmpje erbij pakken. d:)b

anything