Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penislengte] Kloppen deze gegevens?  (gelezen 2458 keer)

Offline Huntress

• Actief Lid
  • Land: be
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 13-09-2017 14:55:06
0
[..]

Nee, er zijn nogal wat variaties, vanaf 47 t/m 69 mm in doorsnede klik
Weer wat bijgeleerd. Dank.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 13-09-2017 15:09:15
0
[..]
Weer wat bijgeleerd. Dank.
O, het was geen grapje van jou, jij dacht serieus dat er maar 1 condoom maat bestond?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Huntress

• Actief Lid

Gepost op: 13-09-2017 15:11:54
0
Ik dacht gewoon en XL, zo zie ik ze bij de drogist. Andere maten hebben ze daar niet. Ik dacht dat dat rubber wel flexibel genoeg was om verschillende  maten te passen.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 13-09-2017 15:15:29
0
Nee, er zijn nogal wat variaties, vanaf 47 t/m 69 mm in doorsnede klik
Maar daarbij gaat het dus om de diameter terwijl het onderwerp "meten" meestal over de lengte gaat. Overigens berichten sommige vrouwen er eerder over dat de diameter effect heeft op het gevoel.

Offline Huntress

• Actief Lid

Gepost op: 13-09-2017 15:18:10
0
[..]
Maar daarbij gaat het dus om de diameter terwijl het onderwerp "meten" meestal over de lengte gaat. Overigens berichten sommige vrouwen er eerder over dat de diameter effect heeft op het gevoel.
Ik denk dat het toch vooral een combinatie: een kleine dikke lijkt me net zo weinig prettig als een lange spriet.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 13-09-2017 15:31:05
0
Ik denk dat het toch vooral een combinatie: een kleine dikke lijkt me net zo weinig prettig als een lange spriet.
Vast en zeker! En om dat van jezelf te weten wordt er gemeten.

Offline Huntress

• Actief Lid

Gepost op: 13-09-2017 15:33:17
0
[..]
Vast en zeker! En om dat van jezelf te weten wordt er gemeten.
En ook wel een beetje om ovr op te scheppen, lijkt me ;)

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 13-09-2017 15:37:31
0
Natuurlijk wordt erover opgeschept maar daarvoor hoef je niet te meten. Ik verwacht eigenlijk niet dat veel jongens het controleren want het gaat niet om de slappe toestand in de gezamenlijke douches...

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 13-09-2017 16:02:48
0
[..]
Wat Nul al zegt, om op te scheppen hoef je niet te meten.

Wat sowieso grappig is, hier op SWB maar ook wel op andere plekken, blijkt het gemiddelde 20+ te zijn, maar in werkelijkheid ligt dit gemiddelde veel lager.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 13-09-2017 16:23:20
0
Wat sowieso grappig is, hier op SWB maar ook wel op andere plekken, blijkt het gemiddelde 20+ te zijn, maar in werkelijkheid ligt dit gemiddelde veel lager.
Net als in de reclame is het volkomen normaal om het een beetje aan te dikken...op te lengen :s

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 13-09-2017 22:19:08
0
Ik vind dat vreemd, dat mannen hun penis gaan meten. Beetje obsessief.
Ik denk dat je daar ook een jongen/man voor moet zijn om dat te begrijpen.

Is dit weer te vertalen als: Het gaat niet om de afmeting maar wat hij ermee kan?
d:)b
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline GŁnther

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 18-10-2017 12:36:29
0
Waar mannen vanaf moeten is de notie dat alle vrouwen hun lul zouden moeten aanbidden.

Net zoals jij lange of kleine vrouwen mooi vindt, vrouwen met grote of kleine borsten of vrouwen met grote of kleine schaamlippen waarschijnlijk mooier of minder mooi vind, zo heeft de vrouw ook haar voorkeuren. En net als het jou misschien geen fuck uit kan maken hoe groot of klein sommige van haar vrouwelijke onderdelen zijn, zo zal het veel vrouwen ook geen fuck uitmaken hoe groot of klein jouw penis is, als het maar binnen een marge van redelijkheid ligt (geen pijn doen etc). We zijn allemaal mensen, en mannen en vrouwen zien er misschien een beetje verschillend uit, maar stiekem zijn er toch ook wel flink wat overeenkomsten ;)

En ja... pun intended ;)

Wat het onderzoek betreft, omdat het vrijwillig is is er eerder een mogelijkheid dat de maten te hoog uit zijn gevallen dan te laag.
Happy, happy day! Everyday's a happy day, as long as you MAKE it a happy day! And if it's not a happy day, then make sure tomorrow IS!