Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penislengte] Kloppen deze gegevens?  (gelezen 2457 keer)

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 12-09-2017 17:57:21
0
Die vergelijking moest natuurlijk misgaan maar ik heb wel toevallig ooit een "piemel houder" gemaakt. Voor de rest is het gewoon mannelijk ego net zoals bijvoorbeeld het motorvermogen van de auto (daar kom ik trouwens bekaaid(er) vanaf met 1 liter).

waterkoker

• Gast

Gepost op: 12-09-2017 18:04:06
+1
[..]
Jij meet je piemel om de grootte van je piemel houder te bepalen?
Ik zeg toch nergens dat ik mijn piemel opmeet?

Maar het is niet zo raar om je penis op te meten om te kijken welke maat condoom je het beste kunt gebruiken.

Het gaat me er vooral om dat het nogal raar is om het meteen "obsessief" te noemen als iemand een keer zijn penis opmeet, terwijl je het zelf met je borsten ook doet. Wat de reden is is niet eens zo boeiend. In beide gevallen kan je het doen omdat je dat interessant vindt of omdat je de informatie wil gebruiken. En natuurlijk zal je er de enkeling tussen vinden die dagelijks zijn borsten of piemel opmeet om te kijken of hij groter is geworden.

Offline shelly1988

• Lid
  • **
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 12-09-2017 18:12:56
0
Maakt mij verder niet zoveel uit of iemand zijn piemel op meet ;)

Het is meer dat het opmeten van borsten wat meer noodzaak heeft dan het opmeten van een piemel in mijn beleving.

Offline Lovely

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 12-09-2017 18:30:08
0
[..]
Ik zeg toch nergens dat ik mijn piemel opmeet?

Maar het is niet zo raar om je penis op te meten om te kijken welke maat condoom je het beste kunt gebruiken.

Het gaat me er vooral om dat het nogal raar is om het meteen "obsessief" te noemen als iemand een keer zijn penis opmeet, terwijl je het zelf met je borsten ook doet. Wat de reden is is niet eens zo boeiend. In beide gevallen kan je het doen omdat je dat interessant vindt of omdat je de informatie wil gebruiken. En natuurlijk zal je er de enkeling tussen vinden die dagelijks zijn borsten of piemel opmeet om te kijken of hij groter is geworden.

@ Waterkoker ; Shelly1988 heeft niet het woord obsessief gebruikt. Dat heeft Huntress gedaan.

Verder vind ik dat mensen lekker moeten doen wat ze niet kunnen laten. :D
ツ      I like it like that.

"Lotte's Liefjes" https://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=281599.new#new

Offline Trekdrop

• Actief Lid

Gepost op: 12-09-2017 18:32:32
0
Maar weten wat je hebt kan toch ook gewoon leuke info zijn, daar hoef je helemaal geen reden voor te hebben. Obsessief vind ik ook zeer overdreven.

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 12-09-2017 22:18:36
0
Net als je eigen lichaamslengte opmeten. Heeft verder ook niet echt een doel, maar vrijwel iedereen weet hoe lang die is.

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 13-09-2017 01:29:45
0
Voor de rest is het gewoon mannelijk ego net zoals bijvoorbeeld het motorvermogen van de auto (daar kom ik trouwens bekaaid(er) vanaf met 1 liter).
Ach, Ford heeft anders toch een goede 1 liter 3 cylinder in zijn auto's liggen. :P
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Huntress

• Actief Lid
  • Land: be

Gepost op: 13-09-2017 06:23:14
0
Ik weet echt niet tot op de centimeter wat mijn borstomtrek is en ik weet ook niet hoe groot de borsten van de gemiddelde vrouw zijn. Ik ken ook echt niemand die haar borsten opmeet zoals mannen dat blijkbaar doen met hun piemel.
Zoals gezegd: je moet je maat kennen voor een goed zittende bh maar ik denk niet dat de lengte van je penis iets uitmaakt voor de maat van je onderbroek.
Maar wie graag zijn penis meet, moet dat maar doen. Masr wat vreemd blijf ik het wel vinden.

waterkoker

• Gast

Gepost op: 13-09-2017 08:11:17
0
[..]

@ Waterkoker ; Shelly1988 heeft niet het woord obsessief gebruikt. Dat heeft Huntress gedaan.

Verder vind ik dat mensen lekker moeten doen wat ze niet kunnen laten. :D
Waar zeg ik dat zij dat gedaan zou hebben??

waterkoker

• Gast

Gepost op: 13-09-2017 08:12:08
0
Ik weet echt niet tot op de centimeter wat mijn borstomtrek is en ik weet ook niet hoe groot de borsten van de gemiddelde vrouw zijn. Ik ken ook echt niemand die haar borsten opmeet zoals mannen dat blijkbaar doen met hun piemel.
Zoals gezegd: je moet je maat kennen voor een goed zittende bh maar ik denk niet dat de lengte van je penis iets uitmaakt voor de maat van je onderbroek.
Maar wie graag zijn penis meet, moet dat maar doen. Masr wat vreemd blijf ik het wel vinden.
Als je mijn bericht nou leest zie je meteen een argument waarom je het zou kunnen opmeten.

Online kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 13-09-2017 13:40:02
0
[..]
Als je mijn bericht nou leest zie je meteen een argument waarom je het zou kunnen opmeten.
Of zij denkt dat er maar 1 maat condoom is. :+
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 13-09-2017 14:01:00
0
Ach, Ford heeft anders toch een goede 1 liter 3 cylinder in zijn auto's liggen. :P
Is dit weer te vertalen als: Het gaat niet om de afmeting maar wat hij ermee kan?

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 13-09-2017 14:06:45
0
Maar wie graag zijn penis meet, moet dat maar doen. Maar wat vreemd blijf ik het wel vinden.
Het gaat voor een belangrijk deel over onzekerheid en dit geldt voor sommige vrouwen ten aanzien van de borsten niet minder. Natuurlijk gaat het dan niet om een centimetertje meer of minder. Als het vrouwen geen bal kon schelen werden er geen borst vergrotingen of verkleiningen uitgevoerd.

Offline Huntress

• Actief Lid
  • Land: be

Gepost op: 13-09-2017 14:26:17
0
[..]
Of zij denkt dat er maar 1 maat condoom is. :+
Is dat niet zo? One size fits none.
« Laatst bewerkt op: 13-09-2017 14:45:01 door Huntress »

Online kiekeboe

• Forummeubel