Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Penetreren] Seks lukt niet  (gelezen 1177 keer)

Gepost op: 18-06-2017 16:32:17
0
Ik en m'n vriendin zitten nogal met een groot probleem, de seks lukt niet. We 2 basisstandjes standjes geprobeerd, of het doet haar pijn (ze was nog maagd, hebben 1 keer echt gehad dat die er in zat) of hij wil er niet in.

Voor jullie beeld we hebben de missionaris geprobeerd maar als ik dan op haar ga liggen dan krijg ik hem er niet in. Hoe doen jullie dat? Ga je dan eerst op de knieeen zitten of ga je er alvast opliggen en dan met de hand op de plek leggen? Heb hier totaal geen handigheid in.

Het standje wat we ook geprobeerd hebben is dat zij bovenop zit. Ik hou mn penis dan omhoog zodat zij erop kan gaan zitten of hem erin kan laten glijden maar op de 1 of andere manier gaat hij er maar een heel klein stukje in of helemaal niet. Net of iets blokkeert ofzo....

Aan de nattigheid ligt het niet want ze is altijd heel nat en ons voorspel is ook altijd wel lang.

Ik heb hiervoor 1 bedpartner gehad en daar had ik totaal geen last van het standje waar zij bovenop ging. Alles ging automatisch. Met de missionaris in het begin wel maar dat lukte toen ook gewoon.

Offline Markske1985

• Actief Lid
  • Leeftijd: 32
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 18-06-2017 21:08:51
0
Als je missionares doet kun je ook haar jou penis laten richten toch? Dan moet het goedkomen lijkt mij. Het klinkt alsof zij er zo bang voor is dat ze alles aanspant en jij er niet in komt.

Gepost op: 18-06-2017 22:01:19
0
Als je missionares doet kun je ook haar jou penis laten richten toch? Dan moet het goedkomen lijkt mij. Het klinkt alsof zij er zo bang voor is dat ze alles aanspant en jij er niet in komt.

Hmm ja maar ze zegt dat ze er met de hand niet bijkomt, en gespannen was ze in het begin zeker maar we praten er over en van spanning is geen sprake zegt ze dus dat geloof ik en daar ga ik dan vanuit..

Gepost op: 20-06-2017 14:36:20
0
up  :D

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 20-06-2017 15:32:18
0
Gewoon dingen proberen qua buiging enzo. Zij moet gewoon iets met haar rug doen (als ze bovenop zit) want dan verandert gewoon heel de kromming van haar vajayjay. Of de hoek ofzo, ik weet niet.

Offline davidboy

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 20-06-2017 16:58:00
0
Misschien moet je sowieso hele tijd doen dat alle seks die je hebt, dat die zonder neuken is.

Gepost op: 20-06-2017 22:59:37
0
Misschien moet je sowieso hele tijd doen dat alle seks die je hebt, dat die zonder neuken is.

huh?  :7

Offline Ashlynn

• Nieuw Lid
  • *
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 04-07-2017 23:16:02
0
Zoals je het beschrijft klinkt het wel alsof ze blokkeert doordat ze haar spieren (onbewust) aanspant. Is best normaal als je nog niet eerder seks hebt gehad en het een beetje spannend vindt. Kan ook heel goed dat ze dat zelf niet doorheeft!
Lukt het bijvoorbeeld wel met vingers? En wat probeert ze zelf als ze masturbeert?
En ik denk dat davidboy bedoelt dat je misschien eerst vaker seks moet hebben zonder penetratie, dat kan de spanning wegnemen zodat ze er wat meer vertrouwd mee is.

Gepost op: 25-09-2017 14:25:03
0
Zoals je het beschrijft klinkt het wel alsof ze blokkeert doordat ze haar spieren (onbewust) aanspant. Is best normaal als je nog niet eerder seks hebt gehad en het een beetje spannend vindt. Kan ook heel goed dat ze dat zelf niet doorheeft!
Lukt het bijvoorbeeld wel met vingers? En wat probeert ze zelf als ze masturbeert?
En ik denk dat davidboy bedoelt dat je misschien eerst vaker seks moet hebben zonder penetratie, dat kan de spanning wegnemen zodat ze er wat meer vertrouwd mee is.

Ja dat dacht ik dus ook. Met mn vinger lukt wel maar 2 vingers doet soms wel pijn, masturberen doet ze zelf niet en ook nog nooit tampons gedragen waardoor het dus geheel nieuw is als er iets naar binnen gaat.

Seks zonder penetratie? dus met de kleren aan? haha want dat doen we namelijk wel vaak

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 25-09-2017 15:17:55
0
[..]

huh?  :7
Waarom reageer je zo op hem? Zo gek is het toch niet.

Of het komt misschien dat jij "seks" ziet als penetratie, maar seks is toch meer den enkel penetratie. Hij bedoelt dus dat je gewoon alle andere dingen kan doen die tot plezier en een orgasme leiden, alleen geen penetratie. Bij dit advies sluit ik mij aan.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline ajax1993

• Actief Lid

Gepost op: 25-09-2017 15:56:13
0
Wat misschien helpt is als zij op haar rug gaat liggen zoals met missionaris, maar dat ze haar benen over jouw schouders legt. Dan kan jij beter richten om naar binnen te komen, maar ga rustig naar binnen. Als het pijn doet stop je op die plek en laat je haar er rustig aan wennen, door even niet te bewegen en daarna heel rustig een klein beetje heen en weer te gaan. Als het goed voelt kan je heel rustig een stukje verder tot het weer pijn doet en herhaal het vorige tot je helemaal in haar zit.

Ga niet meteen op 100% hard stoten, maar doe het heel rustig. Zo kan ze rustig wennen en als dat goed gaat kan je steeds een beetje harder stoten. Lukt het niet in 1 keer, maak je niet boos, maar probeer het een andere keer nog eens.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 25-09-2017 17:52:53
0
Lijkt me een slecht plan. Met die hoek ga je heel makkelijk echt veel te diep.

Offline ajax1993

• Actief Lid

Gepost op: 25-09-2017 18:35:03
0
Ik had hetzelfde probleem als topicstarter en wij hebben dit op deze manier opgelost. Hij moet wel heel rustig en beheerst doen. Als hij er voor een deel in zit kan ze altijd haar benen van zijn schouders halen en verder gaan op missionaris.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 25-09-2017 23:06:54
0
Voor jullie beeld we hebben de missionaris geprobeerd maar als ik dan op haar ga liggen dan krijg ik hem er niet in. Hoe doen jullie dat? Ga je dan eerst op de knieŽn zitten of ga je er alvast opliggen en dan met de hand op de plek leggen? Heb hier totaal geen handigheid in.
Wij doen dit dus niet, missionaris is onhandig en oncomfortabel. En als zij niet kan helpen met de hand al helemaal lijkt mij.

Wat ajax1993 beschrijft maar dan als standje "boor" werkt super. Het klinkt heftig maar in werkelijkheid is alles ontzettend goed te beheersen en je ziet wat je doet.

Een ander idee is eerst eens met een normale vibrator te proberen. Dat kan ze zelf dus leert ze de controle misschien ook beter te sturen?

Offline Paradox

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 26-09-2017 09:16:12
0
Het kan ook helpen om de penis eerst vochtig te maken. Ik merk ook wel eens dat zij nat genoeg is, maar dat hij toch in eerste instantie stroef naar binnen gaat. Als zij wat grotere schaamlippen heeft kan het ook zijn dat je die mee naar binnen duwt, waardoor de penis er moeilijker langs komt. Dus als ze wel genoeg ontspannen is en niet verkrampt wanneer je naar binnen probeert te gaan, zou je dit kunnen proberen.
Live Life Loud

anything