Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sociaal] Hoe kijken mannen naar vrouwen?  (gelezen 703 keer)

Offline DianaTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 18-06-2017 01:04:21
0
Ik (vrouw) had een interessant gesprek met mijn vriend. Hij beweert dat mannen haast geprogrammeerd zijn om bij een leuke vrouw die langs loopt te kijken en zich dan voor te stellen hoe zij er naakt uit ziet en/of hoe zij seks heeft. Ik denk dat dat bij een groot percentage zo is, maar dat er ook echt mannen zijn die niet zo kijken. Mannen: zeg eens eerlijk, hoe kijk jij?
« Laatst bewerkt op: 19-06-2017 13:18:31 door Chuck Maxi »

Offline Jurai Nightroad

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 18-06-2017 11:09:39
0
In dat geval zou ik geen man zijn :P Ik vind het sowieso al niet echt gepast om vrouwen na te kijken, maar helemaal onoverkomelijk is het een heel enkele keer niet. Maar ik stel me niet voor hoe zij er naakt uit zien en/of hoe zij seks hebben. Hooguit een enkel keertje dat mijn libido erg hoog is op zo'n moment dat ik haar me later inbeeld tijdens het masturberen, maar dat is dan ook echt de limit voor mij.
~ Through study one gains knowledge; through observation one gains wisdom. ~

ADD + EDS (+mogelijk MCAS) + laag zelfbeeld

Offline tunecab

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 47

Gepost op: 18-06-2017 11:26:10
0
Interessante vraag dit. Ik moest even denken hoe ik dat meestal beleef. Ik zie weleens vrouwen voorbijkomen die ik aankijk en dan soms ook nog even achterom moet kijken. Kijk altijd eerst naar het gezicht en ga vluchtig met ogen langs haar lichaam. Als ik achterom kijk dan altijd even naar de heupen en billen. Ik ga nooit staan staren. Dat vind ik ongepast! Denk me wel in hoe ze er naakt uit zou zien, of ze geschoren is 'daar beneden'. Dat vind ik wel prettige gedachten.  :)
Denk heel soms es even terug aan degene die ik gezien heb, tijdens het masturberen. Maar is lang niet altijd het geval. Pff..als dat het geval zou zijn, zou mijn prostaat een uitgedroogd gevalletje zijn inmiddels  :D

Offline Teenage

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 18-06-2017 13:44:32
+1
Oh, ik kijk wel eens naar vrouwen, maar denk bijna nooit aan hoe ze er naakt uit zouden zien. Dan lijk je me toch een beetje geobsedeerd door seks(ualiteit).
'Some people are so poor, all they have is money'

"we have all been sorry, we have all been hurt. But how we survive, is what makes us who we are."

Offline Trekdrop

• Actief Lid

Gepost op: 18-06-2017 13:52:30
+4
Ik schat de meeste vrouwen preuts en saai in.

Offline Safelust

• Actief Lid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 18-06-2017 15:08:54
0
Ik (vrouw) had een interessant gesprek met mijn vriend. Hij beweert dat mannen haast geprogrammeerd zijn om bij een leuke vrouw die langs loopt te kijken en zich dan voor te stellen hoe zij er naakt uit ziet en/of hoe zij seks heeft. Ik denk dat dat bij een groot percentage zo is, maar dat er ook echt mannen zijn die niet zo kijken. Mannen: zeg eens eerlijk, hoe kijk jij?

Als ik een vrouw van goede leeftijd voorbij zie komen dan denk ik vaak als eerst, zou ik haar doen? Dus ja, mijn eerste gedachten gaan uit naar seks.
Respect opbrengen voor levensvisies die hun eigen aanhangers maar ook anderen van hun vrijheid willen beroven, is een zwaktebod.

god bless atheism!

Offline Historicus

• Actief Lid

Gepost op: 18-06-2017 21:44:53
0
Ik schat de meeste vrouwen preuts en saai in.

Doe ik eigenlijk ook wel. Mannen (in het algemeen) zijn een pak interessanter en kunnen mij langer boeien.

Offline DianaTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 19-06-2017 00:59:01
0
En waar ik ook benieuwd naar ben: hoeveel mannen praten erover met hun vrienden?

Gepost op: 19-06-2017 03:36:51
0
[..]

Doe ik eigenlijk ook wel. Mannen (in het algemeen) zijn een pak interessanter en kunnen mij langer boeien.
Maar jij bent ook homo, dus het is oneerlijk dat je dit antwoordt.

Offline Historicus

• Actief Lid

Gepost op: 19-06-2017 09:11:06
0
Oh, dat is waar.

waterkoker

• Gast

Gepost op: 19-06-2017 09:33:14
0
Kijk zeker wel naar wat langs loopt, maar bedenk nooit hoe ze er naakt uit zou zien. Meeste mensen zien er naakt namelijk nogal hetzelfde uit...

Offline Mo

• Bekend Lid

Gepost op: 19-06-2017 13:56:31
0
Ik probeer altijd beschaaft en onopvallend te kijken. Zal nooit direct laten merken dat ik iemand wel of niet leuk vind met opmerkingen ofzo, dat vind ik erg onbeschoft. Ik kijk naar het gezicht van vrouwen en ben meer een borsten dan -billen man. Stel me haar in ieder geval niet direct bloot voor of hoe het zou zijn om sex met haar te hebben, dat komt pas later als ik heb gezien dat ze leuk is :-) Heb wel het gevoel dat als iemand rondloopt met een diep decolleté dat die het vast niet super vervelend vindt dat ik daar van geniet op een discrete manier. The art of being a gentleman.
Die Freiheit spielt auf allen Geigen - Musik kommt aus dem Weissen Haus - Und vor Paris steht Micky Maus

Offline Hanzziej

• Actief Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 19-06-2017 14:01:50
0
Als ik een vrouw op het 1e oog aantrekkelijk vind, bedenk ik wel meteen of ik er seks mee zou willen hebben! 8)

Offline Len Faki14

• Lid
  • **
  • Land: be

Gepost op: 19-06-2017 17:52:17
0
Ik betrap mezelf erop toch vaak om te kijken... :7

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 19-06-2017 21:30:10
0
Dit doe ik ook bij zowel mannen als vrouwen dus ja.