Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Lichaam] Waar loop jij op blote voeten?  (gelezen 1376 keer)

Bellaa

• Gast

Gepost op: 17-06-2017 08:20:57
0
ik zag dit soortgelijke topic van een paar jaar terug. ben benieuwd hoe er nu over gedacht word.

zelf vind ik het heel fijn om op mijn blote voeten te lopen. het geeft mij een ontspannen/natuurlijk/vrij gevoel. thuis loop ik altijd op mijn blote voeten, en bij mijn vriendje ook wel vaak. als we op vakantie zijn loop ik op de camping ook altijd op blote voeten. als we dan een tourtje maken neem ik geen slippers of sandaaltjes mee. in nederland ben ik 1x op mijn blote voeten naar de stad gegaan, ik merk dan wel dat je raar word aangekeken.

ik ben benieuwd hoe het bij jullie zit :) vind je het niets? of juist super net als ik!

liefs bella
« Laatst bewerkt op: 29-07-2017 20:03:28 door Roscoe »

waterkoker

• Gast

Gepost op: 18-06-2017 00:47:49
0
Je kunt een afspraak maken bij een andere huisarts dan je eigen huisarts.

Op dit forum kun je helaas niet terecht voor professionele hulp. Je huisarts (of een andere huisarts) kan je daarin wel helpen en je doorverwijzen naar de juiste personen. Een ander advies kunnen we je hier niet geven. Immers hebben we geen enkel idee waar het om gaat.

Binnenshuis eigenlijk altijd. Buiten alleen als ik het terrein ken en weet dat het schoon is, bijv. op vakantie. Helaas kun je tegenwoordig in een park in NL niet meer op blote voeten lopen door alle crap die mensen weggooien.

Offline Incel!

• Erelid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 18-06-2017 00:52:58
0
Thuis altijd behalve in de ruimtes waar tegels liggen. Merk dat ik nogal snel verkoudheidsverschijnselen kan krijgen als ik daar blootvoets loop dus daar heb ik een paar slippers voor. En natuurlijk op het strand. Maar in de bossen draag ik juist wel schoenen omdat ik dat fijner en veiliger lopen vind.

Ik ken iemand die altijd en overal, nationaal en internationaal op blote voeten loopt maar hij heeft dan ook een zeldzame ziekte waarbij hij geen kousen en schoenen verdragen kan. Blijft toch een apart gezicht.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Sacha

• Erelid
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 18-06-2017 17:00:55
0
Ik loop altijd binnen (in de zomer en winter) en in de tuin op blote voeten. Waar de omgeving buitenshuis het toe laat doe ik het liefst mijn schoenen uit. Ik word vaak gekscherend hippie genoemd in mijn omgeving  :+
Loving every minute 'cause you make me feel so alive

Offline Eave

• Erelid

Gepost op: 18-06-2017 17:09:23
+1
Ik loop altijd binnen (in de zomer en winter) en in de tuin op blote voeten. Waar de omgeving buitenshuis het toe laat doe ik het liefst mijn schoenen uit. Ik word vaak gekscherend hippie genoemd in mijn omgeving  :+
Plottwist: het is niet gekscherend
Ik ben liefv.

Offline Jurai Nightroad

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 18-06-2017 20:03:54
0
Ik loop eigenlijk alleen 's zomers op blote voeten en dan alleen binnen. Buiten ligt vaak teveel troep (hetzij zichtbare troep, hetzij onzichtbare troep (zoals kleine stukjes glas of zo)). Vroeger, toen ik nog wel eens naar het strand ging, ook daar op blote voeten gelopen.
~ Through study one gains knowledge; through observation one gains wisdom. ~

ADD + EDS (+mogelijk MCAS) + laag zelfbeeld

Offline Historicus

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 18-06-2017 20:21:13
0
Ik nergens. Ik vind het echt geen prettig gevoel. Zelfs op gras houd ik het maar even uit.

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 18-06-2017 21:52:43
0
Thuis en in de tuin. En strand enzo maar verder gewoon schoenen

Offline HumbleDeer

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 16
  • Land: be

Gepost op: 18-06-2017 22:38:36
0
over straat enzo ook.
Guess who's back, back again?

Offline Mrm30

• Actief Lid
  • Leeftijd: 34

Gepost op: 19-06-2017 06:04:26
0
In huis en in de tuin tussen pakweg april en begin oktober altijd, in de wintermaanden in huis op teenslippers. Automatisch bij anderen thuis (meestal) in de voorjaars- en zomermaanden dus ook op blote voeten, omdat ik buiten mijn werk om in die maanden nu eenmaal het liefst geen schoenen draag maar slippers als ik op pad ga.
Verder: 's zomers overal waar gras ligt, tijdens een wandeling in het natuurgebied hier vlakbij bijvoorbeeld, als ik naar het strand ga vanaf de parkeerplaats tot op het strand.
Eigenlijk steeds vaker, maar ik vind het wel belangrijk dat de ondergrond een beetje prettig aanvoelt onder mijn voeten.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22

Gepost op: 19-06-2017 21:31:02
0
Thuis, strand, gras. Soms ook op straat als ik even iets moet pakken.

Offline Niceguy84

• Actief Lid

Gepost op: 19-06-2017 21:42:35
0
Thuis en in de tuin. En strand enzo maar verder gewoon schoenen

Dit.. buiten op straat niet, teveel stenen en andere shit xD even vlug de tuin in en strand maar verder echt gewoon schoenen of slippers aan.

Offline Harmony

• Actief Lid
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 19-06-2017 22:07:10
0
ik loop echt nooooooooit op blote voeten, heb onwijs gevoelige voeten dus alles doet zeer
Lach en de wereld lacht terug

Offline Fischie

• Bekend Lid

Gepost op: 20-06-2017 08:28:22
0
Nooit eigenlijk. Heb eigenlijk altijd sokken aan tenzij ik naar het strand ga wat bijna nooit gebeurd.

Offline Nova

• Lid
  • **

Gepost op: 27-06-2017 20:43:44
0
Thuis meestal wel, vind ik ook heel fijn! In de zomer ook wel rond het huis, maar als ik wegga doe ik toch minstens wel even sandalen aan ter bescherming. Zou niet helemaal met blote voeten gaan vooral omdat je niet weet wat er allemaal op straat ligt aan glas, verroeste spijkers of wat dan ook. Tetanus is geen pretje!
« Laatst bewerkt op: 27-06-2017 20:44:44 door Nova »

anything