Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sociaal] Hoe contact met meisjes leggen?  (gelezen 952 keer)

Offline VVAnoniemTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 16-06-2017 21:10:53
0
Laat ik maar straight ontopic blijven. Ik ken geen meisjes die ik dagelijks spreek, ik ga niet uit, heb geen meisjes in mn klas (ben sinds kort ICT afgestudeerd), geen meisjes op t werk. Ik heb apps zoals Tinder en Hot or Not gebruikt maar naar mijn mening werken deze niet. Ik ben opzoek naar iemand in de buurt van max 5km. Op Tinder of Hot or Not vindt je alleen maar mensen waarvan het account al 30 dagen+ niet actief is geweest. Ik heb Tinder gebruikt voor de gein toen het uit kwam en toen had je dagelijks vele matches en chats. Helaas nu een aantal jaar later is dat een ander verhaal.

Ik ben trouwens 19 jaar. Iemand tips?
« Laatst bewerkt op: 18-06-2017 23:34:41 door Chuck Maxi »

Offline Knetterkoe

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 16-06-2017 21:44:31
0
Waarom ga je niet uit dan? Dat is een manier om nieuwe mensen te leren kennen.
doei

Offline Eave

• Erelid

Gepost op: 16-06-2017 21:47:54
0
Happn
Bouw een sociaal leven op
Ik ben liefv.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 16-06-2017 22:32:05
0
Happn
Bouw een sociaal leven op

Ik heb eerder van happn gehoord maar nooit echt geprobeerd. zal het proberen!

Waarom ga je niet uit dan? Dat is een manier om nieuwe mensen te leren kennen.
het het in het verleden wel gedaan maar vindt het niets.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 18-06-2017 21:44:10
0
Iemand enig alternatief voor tinder wat wel actief is?

Offline Flippo

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26
  • Land: be

Gepost op: 19-06-2017 08:11:36
0
tinder is toch wel het meest actief. zelf vind ik OKcupid ook wel een leuke, omdat het daar echt al een stuk meer om de persoonlijkheid en de "klik"gaat.

waterkoker

• Gast

Gepost op: 19-06-2017 09:45:44
+2
Misschien je cocon verbreden tot meer dan 5km om je heen? Of heb je een enkelband?

Ik weet niet waar je woont, maar 5 km is wel een erg smalle range. Zeker als je nooit uitgaat of buiten de deur komt beperk je jezelf wel echt aan alle kanten.

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 19-06-2017 12:30:54
0
tinder is toch wel het meest actief. zelf vind ik OKcupid ook wel een leuke, omdat het daar echt al een stuk meer om de persoonlijkheid en de "klik"gaat.
Misschien je cocon verbreden tot meer dan 5km om je heen? Of heb je een enkelband?
hij staat op het moment op 10km. Ik heb geen enkelband :P

Ik weet niet waar je woont, maar 5 km is wel een erg smalle range. Zeker als je nooit uitgaat of buiten de deur komt beperk je jezelf wel echt aan alle kanten.

Hij staat op het moment op 10km.

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 26
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 19-06-2017 13:26:21
+1
Ook dat is wel vrij beperkend denk ik. Geen zin om te reizen?
Building your girl's second story ♥

Online Random

• Bekend Lid

Gepost op: 19-06-2017 18:30:38
+1
Waarom wil je het op zulke korte afstanden hebben?

het het in het verleden wel gedaan maar vindt het niets.
Wat vind je er niet leuk uit aan? Of anders gezegd, wat versta je precies onder uitgaan? Een avondje de kroeg in of een potje poolen met vrienden viel bij mij ook altijd onder een avondje uit.
"They're trusting you. Depending on you to win them their future.
But take heart, look around you. You're not in this fight alone."

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 19-06-2017 22:32:51
0
In real life nul kans, uitgaan is niet passend, Tinder is na enkele jaren defect geraakt en de maximum range is 10 kilometer. Bijzonder topic.

Ik ben wel benieuwd wat er met Happn gebeurt!

Offline Erik N.

• Actief Lid
  • Leeftijd: 41

Gepost op: 04-07-2017 10:19:43
0
Helaas ben je nog te jong voor activiteitensites zoals NMLK.nl

Online Trekdrop

• Actief Lid

Gepost op: 04-07-2017 14:47:29
0
Maar dan wel even benoemen.

Offline Meral

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 10-07-2017 22:20:29
0
Even de situatie op een rij: je ontmoet in real life geen meisjes, je wil niet uitgaan om meisjes te ontmoeten, en ze moet zich binnen 10km van je huis bevinden.

Wat ben je precies van plan om te gaan doen als je haar ontmoet heb? Want als je je zo in je comfortzone opsluit kan ik mij niet voorstellen dat het ontmoeten de enige horde is die er genomen zal moeten worden.

Daarnaast zoals hierboven al is aangegeven het begrip "uitgaan" is ruim, ga misschien eens opzoek naar een vorm van uitgaan die je wel bevalt. Er zijn genoeg mensen die in de kroeg hangen niet leuk vinden, maar hun plezier en sociale contacten met andere manieren van uitgaan perfect kunnen onderhouden.

Offline hvpersoon

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 29

Gepost op: 10-07-2017 22:33:07
0
Dat wil je ook niet, want die willen geen muurbloempjes die alleen maar verlegen zijn. Daarnaast moet alles daar minstens HBO/WO niveau zijn. Al zou ik het zijn, zou ik er alsnog niet heengaan. Wat een hokjesgeest heerst daar!

@ topicstarter: leg uit. Afgestudeerd in de ICT en 19 jaar? Het kan hoor, maar ik denk dat je gewoon een MBO-opleiding in de ICT afgerond hebt?