Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Leeftijdsverschil] Meisje van 17 vindt mij, man van 30, leuk  (gelezen 3899 keer)

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 14-05-2017 10:42:02
0
Doet me denken aan een artikel in de media over een overval, verkrachtingszaak of zoiets, ben effe kwijt waar het over ging, maar het ging over een man van 27 en de diversen media noemde hem ook "jongen", da ik dacht, sinds wanneer ben je op je 27ste nog een "jongen"
Enig idee waarom ze hem jongen noemden? Ik maak er een punt van omdat de woordkeus iets kan zeggen over jezelf. Je kunt je een jongen voelen of een man en dat hoeft niet direct gelijk te lopen met de leeftijd.

Online AverageJoe.

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 14-05-2017 12:01:41
0
je kan jezelf als een "jongen" voelen ,maar op de leeftijd 27 ben je gewoon een man.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 14-05-2017 13:06:36
0
[..]
Enig idee waarom ze hem jongen noemden? Ik maak er een punt van omdat de woordkeus iets kan zeggen over jezelf. Je kunt je een jongen voelen of een man en dat hoeft niet direct gelijk te lopen met de leeftijd.
Geen idee, ik weet ook niet meer het precieze artikel of onderwerp, waardoor het ook erg lastig te googlen is. Weet alleen dat ik mij verbaasde over de woordkeuze, want normaal wordt in de media iemand van 18+ een man of vrouw genoemd.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Artemis

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 14-05-2017 13:29:01
0
Geen idee, ik weet ook niet meer het precieze artikel of onderwerp, waardoor het ook erg lastig te googlen is. Weet alleen dat ik mij verbaasde over de woordkeuze, want normaal wordt in de media iemand van 18+ een man of vrouw genoemd.

Ik denk dat de gemiddelde 19-jarige zichzelf geen man of vrouw noemt - voelt oud.
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 14-05-2017 14:56:37
0
Ik noem mezelf ook nog een meisje in informele context :+
Building your girl's second story ♥

Offline Mineraalwater

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-05-2017 00:19:09
0
Warner, je praat echt onzin. Chronisch lijkt het.
Het lijkt niet alleen zo...

Maar ach, ik neem het hem niet kwalijk. Hij is niet de enige.
Dit forum is echt zo hard aan het afsterven :(
:o
Ik benoem iets over leeftijdsverschillen en een omslagpunt aan de bovenkant, dat heeft niets met pensioenen te maken. Daarnaast heb ik, zoals ik vervolgens ook al aangaf, een analyse gemaakt van m'n laatste 250 posts en kwam het woord pensioen alleen terug in die ene post, dus die opmerking van mineraalwater leek een beetje uit de lucht gegrepen.

Helemaal niet. Ik heb niet de tijd om, zoals jij doet, een analyse te maken van jouw posts en alle bewijzen er bij te zoeken maar jij bent meer met de genoemde zaken bezig dan dat normaal is op jouw leeftijd. Vandaar dat ik me zorgen maak(te) en deze heb geuit.

Oh en trouwens, ik heb natuurlijk 'meer' gelezen dan enkel jouw laatste 250 posts.
« Laatst bewerkt op: 15-05-2017 00:21:43 door Mineraalwater »

Online Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 15-05-2017 00:25:33
0
Haha één keer pensioen noemen op je dertigste is zorgwekkend? Kan je alsjeblieft uitleggen hoe hij er meer mee bezig is dan normaal is op die leeftijd? Ben echt super benieuwd.

Oh en trouwens, "ik heb de tijd niet om een analyse te maken van de afgelopen 250 posts" en "ik heb natuurlijk meer gelezen dan je laatste 250 posts" is een beetje apart om in één post te zeggen natuurlijk.

Offline Mineraalwater

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-05-2017 00:53:02
0
Haha één keer pensioen noemen op je dertigste is zorgwekkend? Kan je alsjeblieft uitleggen hoe hij er meer mee bezig is dan normaal is op die leeftijd? Ben echt super benieuwd.

Oh en trouwens, "ik heb de tijd niet om een analyse te maken van de afgelopen 250 posts" en "ik heb natuurlijk meer gelezen dan je laatste 250 posts" is een beetje apart om in één post te zeggen natuurlijk.
Waarom denk je dat 'meer' tussen aanhalingstekens staat? Jij kan niet begrijpend lezen. Jammer dat je flame zo slecht is, anders had ik er nog serieus op in gegaan.

Online Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 15-05-2017 01:07:15
0
[..]
Waarom denk je dat 'meer' tussen aanhalingstekens staat? Jij kan niet begrijpend lezen. Jammer dat je flame zo slecht is, anders had ik er nog serieus op in gegaan.
Je gaat er nooit serieus op in, je bitcht alleen graag. Doe niet zo zwak, dat je wil bitchen, prima, doe je altijd, maar onderbouw het op zijn minst. Waarom is het zorgwekkend om op je dertigste aan je pensioen te denken? Overigens is 'meer' tussen aanhalingstekens zetten in die zin gewoon raar hoor, geeft geen diepere betekenis aan wat je probeert te zeggen.

Offline Mineraalwater

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-05-2017 01:30:54
0
[..]
Je gaat er nooit serieus op in, je bitcht alleen graag. Doe niet zo zwak, dat je wil bitchen, prima, doe je altijd, maar onderbouw het op zijn minst. Waarom is het zorgwekkend om op je dertigste aan je pensioen te denken? Overigens is 'meer' tussen aanhalingstekens zetten in die zin gewoon raar hoor, geeft geen diepere betekenis aan wat je probeert te zeggen.
Dat is niet wat ik precies gezegd heb. Als je mijn woorden gaat verdraaien en me daarop probeert te pakken dan valt er geen discussie te voeren. Lees mijn post nog eens goed.

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 21

Gepost op: 15-05-2017 21:48:44
0
[..]

Ik denk dat de gemiddelde 19-jarige zichzelf geen man of vrouw noemt - voelt oud.

Ligt eraan, ik heb dat altijd wel gedaan.

Offline PatjeK

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 19-05-2017 13:30:20
0
Nou ik weet niet of dit Nederland of België is, maar ik weet dat je in Nederland vanaf 16 een parenclub binnen mag volgens de wet, en daar zitten ook mannen van vaak over de 50 waar je sex mee kan hebben, dus ja lijkt mij vreemd als je dan niet uit verliefdheid sex mag hebben als het verschil maar half zo groot is.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 19-05-2017 20:30:33
+1
Nou ik weet niet of dit Nederland of België is, maar ik weet dat je in Nederland vanaf 16 een parenclub binnen mag volgens de wet, en daar zitten ook mannen van vaak over de 50 waar je sex mee kan hebben, dus ja lijkt mij vreemd als je dan niet uit verliefdheid sex mag hebben als het verschil maar half zo groot is.
Nou, ik weet dat dit ECHT niet klopt, het is sowieso minimaal 18 jaar, maar in Nederland zijn de meeste parenclubs zelfs vanaf 21 jaar.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline zomaar iemand

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 27-05-2017 22:49:03
0
Er niks mee doen want ze is minderjarig. Opgelost.

Over een jaar (paar maanden?) is ze niet meer minderjarig. En volgens mij mag je in Nederland hutseflutsen met iemand van 16 of ouder.

De vraag is hier eerder 'is het leeftijdverschil niet te groot', en niet 'is ze minderjarig'.

anything