Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Fetisj] Pvc pyjama  (gelezen 610 keer)

Offline mr latexTopic starter

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 32
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 21-04-2017 11:29:30
0
Wie heeft, of zou graag willen, een PVC pyjama/Jumpsuite? Ik denk erover 1 te bestellen maar wil wat ervaring horen.

Ook gelijk de vraag of je hiervoor open zou staan mocht je het niet hebben en/of hoe je er zelf over denkt. Denk bijvoorbeeld aan ander materiaal.
« Laatst bewerkt op: 21-04-2017 21:40:41 door Cutiepie♥ »

Offline SteveR

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 29
  • Land: be

Gepost op: 22-04-2017 07:26:43
0
Hmm daar zou ik ook wel in ge´nteresseerd zijn...
Verkopen ze die ergens?

Offline joris91

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 22-04-2017 12:39:00
0
Wie heeft, of zou graag willen, een PVC pyjama/Jumpsuite? Ik denk erover 1 te bestellen maar wil wat ervaring horen.

Ook gelijk de vraag of je hiervoor open zou staan mocht je het niet hebben en/of hoe je er zelf over denkt. Denk bijvoorbeeld aan ander materiaal.

Zou ik inderdaad ook wel willen. Heb alleen ervaring met kleine PVC broekjes. Zo'n pyjama lijkt mij wel lekker. Maar als je die een hele nacht draagt misschien ook wel zweterig.

Offline SteveR

• Lid
  • **

Gepost op: 24-04-2017 12:30:48
0
Heb al enkele keren in een volledig PVC regenpak geslapen. Kan zweterig zijn, maar wel enorm lekker!

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 24-04-2017 16:02:23
0
Juist het moment dat je gehuld wakker wordt en volledig transpireert waardoor alles glijd langs je lichaam is erg opwindend. Probeer dan maar eruit te gaan zonder een vinger te leggen aan jezelf. Ik slaap soms met een regenbroek. Geeft hetzelfde effect.

En ja ze zijn te koop maar wel even goed zoeken. Zijn er alleen mannen die dit interesseert of niet?

Offline SteveR

• Lid
  • **

Gepost op: 24-04-2017 18:03:25
0
Juist het moment dat je gehuld wakker wordt en volledig transpireert waardoor alles glijd langs je lichaam is erg opwindend. Probeer dan maar eruit te gaan zonder een vinger te leggen aan jezelf. Ik slaap soms met een regenbroek. Geeft hetzelfde effect.

En ja ze zijn te koop maar wel even goed zoeken. Zijn er alleen mannen die dit interesseert of niet?

Kan je me een linkje doorsturen via private message? Wil dat wel eens bekijken :-)

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 29-04-2017 23:38:55
0
Ik kan je (nog) geen link sturen privee
 (Nog geen rechten)
En kan ook geen link hier plaatsen wegens reklame.

Tik bij de zoekmachine in: PVC Pyjama
Dan kom je er vanzelf