Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Contact] Meisje van vroeger, contact mee willen  (gelezen 13911 keer)

Offline MoedersMooisteTopic starter

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 15-06-2017 00:35:16
0
Heb je haar nummer al?
Van het meisje van Tinder, ja zeker. Volg haar ook op Instagram. Facebook vind ik nog net iets te vergaan. Vandaag zomaar ineens een match. Zij had mij als eerste geliked. Even een tijdje mee gepraat, leuke meid! Morgen even mee verder praten en elkaar beter leren kennen. Ze woont vlakbij!

Het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Dat het meisje van vroeger niet de moeite neemt om te reageren op een alleraardigst berichtje dat ligt toch echt aan haar. MoedersMooiste heeft in ieder geval zijn best gedaan, hartstikke goed van hem.  d:)b
Dankjewel Warner! Volgende stap is om iemand af te stappen of samen iets te gaan doen. Misschien toch maar terugvallen op het meisje van stage? ....  <3 Waar het allemaal mee begon op SWB-forum?

@Mister_Crazy
Je bent de leukste van de bingo club.  d:)b :y :R
Naam: Jorrit. Leeftijd: 20.

Offline Regolo

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 15-06-2017 00:51:38
0
Probeer om te beginnen eens niet zo geforceerd op zoek te gaan naar een relatie, je komt echt gruwelijk wanhopig over. En vrouwen met wie je contact hebt zullen dat vroeg of laat ook gaan merken, en daar hoogstwaarschijnlijk op af gaan knappen.

• Actief Lid

Gepost op: 15-06-2017 19:28:42
0
@ Regolo Ik snap wat je bedoelt, alleen komt het anders over door het internet. Ik weet anders namelijk niet hoe ik het moet verwoorden.
« Laatst bewerkt op: 21-06-2017 19:44:15 door Chuck Maxi »

Gepost op: 15-06-2017 20:31:27
0
Op basis van wat iemand op internet typt kan je vaak een goede inschatting maken van hoe iemand in het echt ongeveer is hoor. Let op mijn woorden, ik zeg niet dat internet hetzelfde als de werkelijkheid is.

Offline Teenage

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 16-06-2017 03:34:58
0
Ik krijg ook de indruk dat je er te veel mee bezig bent.
'Some people are so poor, all they have is money'

"we have all been sorry, we have all been hurt. But how we survive, is what makes us who we are."

Offline Regolo

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 16-06-2017 08:52:07
0
Ik snap wat je bedoelt, alleen komt het anders over door het internet. Ik weet anders namelijk niet hoe ik het moet verwoorden.
Denk dat je niet anders bent dan je hier overkomt wat dit punt betreft, uit nagenoeg iedere post blijkt dat je er ontzettend geforceerd mee bezig bent. Dat is niet iets wat komt door de vorm waarin je het post, maar puur op basis van de inhoud van de post. Dus tenzij je eigenlijk hele andere dingen doet/zegt in real life dan je hier post verwacht ik dat er weinig verschil zit in hoe je overkomt op mensen.

En verwijder aub die @ in je vorige post?

Gepost op: 19-06-2017 03:25:38
0
[..]
Denk dat je niet anders bent dan je hier overkomt wat dit punt betreft, uit nagenoeg iedere post blijkt dat je er ontzettend geforceerd mee bezig bent. Dat is niet iets wat komt door de vorm waarin je het post, maar puur op basis van de inhoud van de post. Dus tenzij je eigenlijk hele andere dingen doet/zegt in real life dan je hier post verwacht ik dat er weinig verschil zit in hoe je overkomt op mensen.

En verwijder aub die @ in je vorige post?
Dit sluit aan op mijn laatste post. Dus goed gedacht en moedersmooiste, geen onzin verkopen aub. d:)b

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 19-06-2017 10:07:40
0
Ik denk dat er teveel mee bezig zijn samenhangt met te weinig vooruitgang ervaren of ontbrekende mogelijkheden om contact te leggen.

• Actief Lid

Gepost op: 20-06-2017 19:34:15
0
Ik denk dat er teveel mee bezig zijn samenhangt met te weinig vooruitgang ervaren of ontbrekende mogelijkheden om contact te leggen.
De ene dag ben ik er heel veel mee bezig en de andere dag weer iets minder. Mogelijkheden om contact te leggen ontbreken bij mij, dat is waar. Hoe kan ik mijn horizon hierin verbreden? Uitgaan heeft voor mij geen zin, ik ben geen alcoholdrinker, waar het toch 9 van de 10 keer om gaat in een club. Alleen heen gaan is ook zo saai... Ik zal haar dan waarschijnlijk wel tegenkomen of een vriendin van haar die er ook werkt. Dat is ook best een leuk meisje heb ik laatst gezien op Facebook.  :9~
« Laatst bewerkt op: 20-06-2017 19:34:48 door MoedersMooiste »

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 25-06-2017 09:58:43
0
De ene dag ben ik er heel veel mee bezig en de andere dag weer iets minder. Mogelijkheden om contact te leggen ontbreken bij mij, dat is waar. Hoe kan ik mijn horizon hierin verbreden? Uitgaan heeft voor mij geen zin, ik ben geen alcoholdrinker, waar het toch 9 van de 10 keer om gaat in een club. Alleen heen gaan is ook zo saai... Ik zal haar dan waarschijnlijk wel tegenkomen of een vriendin van haar die er ook werkt. Dat is ook best een leuk meisje heb ik laatst gezien op Facebook.  :9~
Geen tot weinig mogelijkheden gaat knagen omdat je voelt dat op dezelfde voet doorgaan niet tot een relatie gaat leiden. Er is dus maar 1 uitgaansgelegenheid waar je zonder alcohol te drinken niet past? Als je in het dagelijks leven geen mogelijkheden hebt ben je aangewezen op vrije tijdsbestedingen die bij je passen of dating apps. Probeer tot meer contact momenten te komen.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 25-06-2017 13:21:15
0
[..]
Dit vind ik persoonlijk een hele vreemde redenatie. Ik heb in mijn hele leven nog geen druppel alcohol gedronken, maar dit zorgde er niet voor dat ik niet op stap ging, vrienden vonden dit wel handig, want er was altijd een BOB.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

• Actief Lid

Gepost op: 30-06-2017 20:15:32
0
Dit vind ik persoonlijk een hele vreemde redenatie. Ik heb in mijn hele leven nog geen druppel alcohol gedronken, maar dit zorgde er niet voor dat ik niet op stap ging, vrienden vonden dit wel handig, want er was altijd een BOB.
Achteraf gezien ben ik het met je eens hoor. Alcohol ben ik geen fan van en het biedt geen toevoeging in welke zin dan ook. Uitgaan zonder alcohol kan uiteraard. Wat dronk jij tijdens het uitgaan als ik vragen mag? d:)b

UPDATE

Morgen ga ik met twee vrienden van mij voor het eerst uit. Dat meisje staat die avond als het goed is achter de bar, of ze is gewoon aanwezig als 'gast'. Ze staat op Facebook aangevinkt dat ze heengaat bij het evenement. Wij drinken alle 3 absoluut geen alcohol, dat was voor mij aan verademing, iemand die mij begrijpt. Dit maakt het aanspreken met vrouwen ook veel 'echter' en kom je serieus over (stel dat iemand mij erg aanspreekt).

Afgelopen week had ik contact met een meisje van Instagram, deze toegevoegd via Snapchat en hier soms kort contact mee. Ik heb gevraagd waar ze ongeveer woonde, vlakbij mij in de buurt. Had al wel eens van haar gehoord, toen werd het een soort van obsessie van 2 dagen. Maar hier was ik al snel over, moest rust houden en niet te hard van stapel gaan. Rustig Jorrit. Natuurlijk wist ik met mijn detective skills direct waar zij precies woonde.  :-Y Klinkt creepy, maar ik wil gewoon zeker zijn met wat voor iemand ik te maken heb en hoe deze leeft. Stel dat het wat wordt...

Laatste dagen weinig contact met haar gehad, vooral omdat het uitgaan van morgenavond in zicht is. Stel dat ik haar zie, dan wil ik wel iets te vertellen hebben, of ze herkent mij niet, dan heb ik iets waar ik op kan aanspreken of anders helemaal niet. Het gaat mij meer om de fun eigenlijk, het proberen van het uitgaan.

De laatste paar dagen heb ik ook veel datingvideo's bekeken en dit heeft mij echt geholpen. Zowel in real life als via tekst/sms met vrouwen spreken. Het aanspreken en hoe verder, het lukt de datingcoaches keer op keer om vrouwen te versieren/nummers te krijgen om afspraakjes/dates te maken. Fijn om te zien, maar in het echt loopt het toch anders de eerste paar keer bij mij. Ik heb dan tenminste een lat waar ik mij aan kan vasthouden. Ik doe het niet fout, de vrouw speelt hard to get of ze heeft geen interesse.

Het geeft mij een zeker gevoel en uiteraard door jullie tips van het afgelopen jaar. Gewoon doen, het maakt niet uit wat je tegen een vrouw zegt de eerste keer, ook al is het onzin. Versta haar lichaamstaal en wees niet te direct met haar. Gun haar de ruimte maar wees close met elkaar (oogcontact) en ga zo maar door. Filmpjes een aantal keer bekeken en voel mij een stuk beter eigenlijk. Goed teken?  d:)b
« Laatst bewerkt op: 30-06-2017 20:17:33 door MoedersMooiste »

• Actief Lid

Gepost op: 30-06-2017 20:29:34
0
Je maakt het alleen allemaal nog zo zwaar...
Dat laat ik steeds meer los, meer op mij af laten komen. De video's op het internet hebben op de een of andere manier heel erg geholpen met mijn zelfvertrouwen en gedachtegang over daten/vrouwen aanspreken/met vrouwen omgaan. Nu nog in de praktijk kunnen brengen.

Superstar2017

• Gast

Gepost op: 30-06-2017 20:30:16
0
[..]
Dat laat ik steeds meer los, meer op mij af laten komen. De video's op het internet hebben op de een of andere manier heel erg geholpen met mijn zelfvertrouwen en gedachtegang over daten/vrouwen aanspreken/met vrouwen omgaan. Nu nog in de praktijk kunnen brengen.

Neem je wel condooms mee zaterdag? :h

• Actief Lid

Gepost op: 30-06-2017 20:39:17
0
[..]

Neem je wel condooms mee zaterdag? :h
Boterhamzakje hè!