Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Topless zonnen  (gelezen 29915 keer)

ForbiddenFruit

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 10:31:05
+1
Staat er nu twee keer:) Klopt, er zijn stranden waar het echt gewoon veel te ver gaat.  Mijn ervaringen met Zandvoort zijn ook niet bepaald goed (en dat is zacht uitgedrukt). Sommige jongeren hebben echt een opvoeding nodig. Ik snap heel goed dat je er dan niet meer heen gaat. Maar het probleem ligt in de eerste plaats bij die jongeren en niet bij mijn tieten.

ForbiddenFruit

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 10:37:58
0
Nee, dat was ook wel wat ik bedoelde met bepaalde jongeren. Denk dat je dat prima kan zeggen in dit geval, omdat zij wel echt degenen zijn die de overlast veroorzaken.

ForbiddenFruit

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 10:39:10
0
Ik vind ook dat daar best harder tegen mag worden opgetreden. Niet vanwege het feit dat ze Marokkaan zijn, maar vanwege het feit dat het gedrag gewoon echt onacceptabel is.

ForbiddenFruit

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 10:46:26
0
Aan de andere kant, heb ook wel eens last van 'gewone' Nederlandse types, als je grote borsten hebt is het blijkbaar ieders eigendom, moet je er maar niet mee te koop lopen, alsof ik erom gevraagd heb haha

Oh, dat zeker ook hoor. Soms lijken grote borsten een uithangbord voor sexueel getinte opmerkingen. Ik ben verder heel erg blij met met tieten hoor en ik pronk er ook graag mee, maar dat wil gewoon niet zeggen dat een man er maar alles over mag roepen.

ForbiddenFruit

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 10:48:38
0
Tuurlijk, in sommige gevallen zouden kleinere borsten handiger zijn :)

Wout

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 13:00:40
0
Ik zon eigenlijk altijd topless en ben zo ver ik weet nog niet viraal gegaan. Ergens snap ik het wel dat vooral jongere meisjes hier bang voor zijn, maar door er een taboesfeer om heen te creeeren draag je er alleen maar aan bij.

Het is inderdaad jammer dat men hiervoor vreest, maar ik begrijp dit ook wel.
Je wil als (jonge) meid niet zo op het net belanden. Al zijn het maar blote borsten
op het strand is het toch anders dan op weet-ik-veel-welke foute site.
Jammer, maar begrijpelijk dus.

Offline Erik N.

• Actief Lid
  • Leeftijd: 41
  • Geslacht: Man

Gepost op: 11-07-2017 14:08:41
0
Ja vroeger was dat toch minder met opmerkingen ed. , misschien omdat topless veel 'normaler' was.
Sommige topless vrouwen wijken nu uit naar het naaktstrand.

Offline Erik N.

• Actief Lid
  • Leeftijd: 41

Gepost op: 11-07-2017 14:15:32
0
Ja vroeger was dat toch minder met opmerkingen ed. , misschien omdat topless veel 'normaler' was.

Wout

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 14:26:34
0

Ik denk dat het meer gaat over de (terechte?) angst dat er ongewenst foto's worden genomen en gepost.
Topless op het strand zijn is uiteraard geen probleem en vooral een vrije en eigen keuze.
Als echter iemand ongewild hier foto's van neemt en post is helemaal niet de keuze van dat meisje/die vrouw.
En ik begrijp volkomen dat zij dit helemaal niet wil. Zo op een of andere site terecht komen is iets heel anders
dan gewoon topless op het strand zonnen.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *
  • Land: nl

Gepost op: 11-07-2017 14:28:31
0
[..]

Oh, dat zeker ook hoor. Soms lijken grote borsten een uithangbord voor sexueel getinte opmerkingen. Ik ben verder heel erg blij met met tieten hoor en ik pronk er ook graag mee, maar dat wil gewoon niet zeggen dat een man er maar alles over mag roepen.
Maar is het roepen dan zo erg? Is het niet zo dat als je die opmerkingen gewoon negeert de lol er ook snel af is en het dan van zelf stopt?
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Wout

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 14:34:08
0
[..]
Maar is het roepen dan zo erg? Is het niet zo dat als je die opmerkingen gewoon negeert de lol er ook snel af is en het dan van zelf stopt?

Dit is zeker zo, maar dit neemt niet weg dat het niet leuk is om opmerkingen te krijgen over iets waar je niets kan aan doen
terwijl je gewoon een rustig dagje strand wil.

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 11-07-2017 14:37:02
+1
Denk als je 20 verschillende mensen te horen krijgt dat je 'lekkere tetten' hebt dat je dit op den duur ook wel weet. Negeren heeft niet zo veel nut aangezien het dus elke keer verschillende mannen zijn. Maar los daarvan, wat is er mis met fatsoen?
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.

Wout

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 14:39:29
0
Denk als je 20 verschillende mensen te horen krijgt dat je 'lekkere tetten' hebt dat je dit op den duur ook wel weet. Negeren heeft niet zo veel nut aangezien het dus elke keer verschillende mannen zijn. Maar los daarvan, wat is er mis met fatsoen?

Inderdaad! Volledig mee eens.

Offline Insperatieloos

• Actief Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 11-07-2017 15:04:18
0
Lekker boeiend als je borsten viraal gaan, het zijn maar borsten. En mannen mogen het ook.

Wordt jij opgewonden van borsten van mannen? Nu zeg ik niet dat dit de reden is om te weerhouden topless te gaan zonnen. Maar die vergelijkingen zijn altijd zo kort door de bocht. Maar ga vooral zonnen ik heb er geen moeite mee. Even serieuzer nu. Niet iedereen is er aan gewend en sommige geven al aanstoot aan het openbaar borstvoeding geven. Ik persoonlijk vind het een beetje krom het moet gewoon kunnen vind ik.
Wild thing you make my heart sing  -Jimi Hendrix-

ForbiddenFruit

• Gast

Gepost op: 11-07-2017 15:44:09
0

Er is een reden dat als je dat op je werk roept je een groot probleem hebt:) En het is inderdaad niet 1 persoon, maar het is gewoon altijd. Met pauzes uiteraard, maar toch. Het is ook niet zo dat ik me er enorm druk over maak, maar het kan gewoon wel ongelooflijk irritant zijn.

anything