Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Topless zonnen  (gelezen 25574 keer)

Offline Mo

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 09-12-2017 09:16:44
+1
Ik las net nog een verhaal van een man die op staande voet was ontslagen omdat ze er achter kwamen dat hij naturist was en een blog daarover heeft. Hij werkte als administratieve medewerker. Bekrompen mensen blijf je helaas houden.

Lijkt me stug dat je daarvoor ontslagen wordt... En als dat al het geval zou zijn dan zijn er vast wel 5 advocaten tegelijk die zoiets zouden hebben van ‘hold my beer’ :-)
Die Freiheit spielt auf allen Geigen - Musik kommt aus dem Weissen Haus - Und vor Paris steht Micky Maus

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 09-12-2017 09:39:44
0
Lijkt me stug dat je daarvoor ontslagen wordt... En als dat al het geval zou zijn dan zijn er vast wel 5 advocaten tegelijk die zoiets zouden hebben van ‘hold my beer’ :-)
Zo'n ontslag mist ook elke rechtsbasis en er zijn vast advocaten die dat varkentje wel even wassen. Maar je moet je recht dus wel eerst bevechten en hoe groot is de kans dat je daar kunt blijven werken zonder verstoorde arbeidsverhouding?

On topic: Ik zou willen dat het lekker warm weer is waarbij topless gezond kan worden!

Offline PatrickZ

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 37

Gepost op: 09-12-2017 09:43:59
0
On topic: Ik zou willen dat het lekker warm weer is waarbij topless gezond kan worden!

Dat is het ook, alleen niet hier. Maar er zijn vast wel plekken op de wereld waar je op dit moment topless kan zonnen.
Vrouwen zijn net overalls: mouwen te lang en pijpen te kort.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 09-12-2017 10:07:49
0
Dat is het ook, alleen niet hier. Maar er zijn vast wel plekken op de wereld waar je op dit moment topless kan zonnen.
Weet ik maar daar heb ik zo weinig aan. Maar wat hier eerder al werd opgemerkt. In andere landen is er ook een andere houding tegenover topless zonnen. Wij waren deze zomer op Tenerife en het is qua percentage echt de minderheid maar het was gewoon heel vrij en normaal.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 09-12-2017 11:59:59
0
[..]

Toch is het helaas zo. Wat ik persoonlijk nog erger vind is het feit dat het UWV het blijkbaar eens is met dit ontslag aangezien zij vinden dat hij verwijtbaar ontslagen is.

Citaat
Ontslagen omdat ik naturist ben.
Als naturist wordt je tegenwoordig vaak bestempeld als “vies” of hebben mensen allerlei nare vooroordelen over je.
Helaas heb ik dat in de afgelopen week zelf ook ervaren…

Hier werk ik nog op kantoor, waar is het “ongepast” naturisme te zien?
De afgelopen 2 jaar heb ik gewerkt als administratief medewerker op het hoofdkantoor van een niet nader te noemen kringlooporganisatie in Ede.
Mijn leidinggevende kwam er een aantal weken achter dat ik naturist ben (zal ze waarschijnlijk via-via hebben gehoord) en is achter het bestaan van deze website gekomen.
Dit was voor haar een reden om mij uit te nodigen voor een gesprek en in dit gesprek is naar voren gekomen dat een verdere samenwerking onmogelijk is en heb ik ontslag op staande voet gekregen.
Als redenen gaf ze aan dat er bij de Kringloop veel mensen met een beperking werken die zij een beschermde werkomgeving moet garanderen, in haar optiek is dat schijnbaar niet mogelijk als er ook een naturist werkt, dit bewijst dus dat zij ons “vies” en “gevaarlijk” vindt.
Ook gaf ze als reden: Onzedelijk en aanstootgevend gedrag. Dit is dus ook weer zo’n typisch verkeerd vooroordeel over ons.

Maar goed, deze mensen weten totaal niet wat het naturisme nu wel en niet inhoudt, maar ik ga met haar die discussie niet meer aan, voor zo’n bedrijf wil ik toch niet meer werken.
Ik heb het naturisme altijd thuis gelaten en er op het werk nooit over gehad, maar blijkbaar is het feit dat je naturist bent een reden om je op staande voet te ontslaan.

Ik vind het jammer dat er weer zo over ons wordt gedacht, het ontslag ga ik natuurlijk aanvechten en ik ga ook gewoon door met het naturist zijn en uiteraard ook met deze website want ik laat me niet door mijn ex-werkgever uit het veld slaan.
En volgende week is er ook weer gewoon een artikel over naturisme. 😉

Update: Helaas heb ik minder goed nieuws, ik heb mijn recht op een WW uitkering verspeeld volgens het UWV omdat ik “verwijtbaar werkloos” ben. Dus nu heb ik een bijstandsuitkering aangevraagd bij de gemeente waarin ik woon, ook zij houden zich vast aan “verwijtbare werkloosheid” en gaan waarschijnlijk mijn uitkering korten. 🙁
bron

Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

:)

Offline Mo

• Bekend Lid

Gepost op: 09-12-2017 18:03:43
0
[..]
Toch is het helaas zo. Wat ik persoonlijk nog erger vind is het feit dat het UWV het blijkbaar eens is met dit ontslag aangezien zij vinden dat hij verwijtbaar ontslagen is.
[..]

Ik heb zijn versie gelezen. Heel eerlijk ? Ik geloof er niks van. Mijn mening is dat er iets anders gebeurt is en dat deze persoon het afschuift op z’n naturisme. Zolang hij op z’n werk niet de naturist uithangt of iedere dag z’n vrouwelijke collega’s vertelt hoe leuk het wel niet is op het naturistenterrein kun je deze man niet onslaan.... Niet _al_ te naïef zijn...
Die Freiheit spielt auf allen Geigen - Musik kommt aus dem Weissen Haus - Und vor Paris steht Micky Maus

Offline Incel!

• Erelid

Gepost op: 09-12-2017 23:02:42
+1
De waarheid zal hij zelf wel het beste weten. Wij kunnen alleen maar reageren om wat hij verteld. En als dat de waarheid is dan vind ik het vreselijk dat dit überhaupt kan en dat het UWV en de gemeente er achter staan.
Hoop voor hem dat het zo is want dan heeft hij m.i. heel veel kans op een goede afloop.

Lijkt me stug dat je daarvoor ontslagen wordt...
Maar hoezo kunnen ze hem niet ontslaan omdat hij naturist is?
Ze hebben een tijd geleden toch ook iemand ontslagen omdat hij homo was.
Of het juridisch mag, dat komt later pas.

In Engeland is ook een 60-jarige vrouw nu werkeloos. Doordat iemand erachter kwam dat ze naturist was, moest ze haar baan als schoolhoofd stopzetten.

Nou, nog een paar weekjes wachten (witte kerst enzo) en dan vanaf 7 januari mag het wel weer 24ºC worden. Overdag lekker droog en 's nacht laten regen. :P
« Laatst bewerkt op: 09-12-2017 23:05:27 door Incel! »
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 09-12-2017 23:58:29
+1
[..]

Ik heb zijn versie gelezen. Heel eerlijk ? Ik geloof er niks van. Mijn mening is dat er iets anders gebeurt is en dat deze persoon het afschuift op z’n naturisme. Zolang hij op z’n werk niet de naturist uithangt of iedere dag z’n vrouwelijke collega’s vertelt hoe leuk het wel niet is op het naturistenterrein kun je deze man niet onslaan.... Niet _al_ te naïef zijn...
Ik kan niet anders dan uit gaan van zijn verhaal. Als je bij voorbaat daar al aan twijfelt, dan houdt het op he.

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 10-12-2017 10:42:33
+3
Helaas hoor je hier maar een kant van het verhaal. Als zowel een werkgever as UWV een andere conclusie trekken, dan weet je dat je in ieder geval niet het hele verhaal kent.

Er zijn wat dingen die mee kunnen spelen: bijvoorbeeld als die medewerker op zijn blog naaktfoto’s plaatst of als er bepaalde teksten staan. Alleen naturist zijn zal geen enkele grond leveren. Maar bijvoorbeeld op je weblog oproepen om in contact te komen en daar naaktfoto’s van jezelf bij te plaatsen zou dit misschien wel kunnen zijn. Dan snap ik best dat zo’n kringlooporganisatie haar klanten wil beschermen en geen risico wil nemen.

Maar goed, ook dat is gissen. Nogmaals: we weten het verhaal niet. Wat we we weten is dat het UWV het niet eens is met de lezing van deze man en dat hij zijn ontslag blijkbaar nu nog niet met succes aangevochten heeft. Dat zijn twee tekenen die erop duiden dat er misschien toch iets meer aan de hand is dan alleen een blog.
« Laatst bewerkt op: 10-12-2017 10:44:12 door boomklever »

Offline Papillon

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 17
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 10-12-2017 10:45:02
0
Raken we niet behoorlijk of-topic?

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 10-12-2017 10:46:12
0
Ja.

Maar topic was toch al wel flink uitgekauwd.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 10-12-2017 10:49:54
0
Helaas hoor je hier maar een kant van het verhaal. Als zowel een werkgever as UWV een andere conclusie trekken, dan weet je dat je in ieder geval niet het hele verhaal kent.

Er zijn wat dingen die mee kunnen spelen: bijvoorbeeld als die medewerker op zijn blog naaktfoto’s plaatst of als er bepaalde teksten staan. Alleen naturist zijn zal geen enkele grond leveren. Maar bijvoorbeeld op je weblog oproepen om in contact te komen en daar naaktfoto’s van jezelf bij te plaatsen zou dit misschien wel kunnen zijn. Dan snap ik best dat zo’n kringlooporganisatie haar klanten wil beschermen en geen risico wil nemen.

Maar goed, ook dat is gissen. Nogmaals: we weten het verhaal niet. Wat we we weten is dat het UWV het niet eens is met de lezing van deze man en dat hij zijn ontslag blijkbaar nu nog niet met succes aangevochten heeft. Dat zijn twee tekenen die erop duiden dat er misschien toch iets meer aan de hand is dan alleen een blog.
ja, hij heeft naaktfoto's bij zijn blogs staan

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 10-12-2017 20:00:38
0
[..]
ja, hij heeft naaktfoto's bij zijn blogs staan
Dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Ik werk in een bedrijf waar het ze ook geen reet kan schelen wat ik in mn vrije tijd doe, maar waar een vlekkeloos imago essentieel is. Dus Facebook afschermen en letten op wat je prive doet. Dat betekent dat ik dus prima op Geert Wilders mag stemmen, maar liever niet online anti-buitenlanderteksten moet gaan spuien. Mijn werkgever zou het ook niet kunnen waarderen dat als iemand mij opzoekt er dan een blog met allemaal naaktfoto’s online komt.

Dat heeft niets met hun persoonlijke mening over naturisten te maken.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 10-12-2017 21:24:15
0
Dan kan ik me er wel iets bij voorstellen.

Ik werk in een bedrijf waar het ze ook geen reet kan schelen wat ik in mn vrije tijd doe, maar waar een vlekkeloos imago essentieel is. Dus Facebook afschermen en letten op wat je prive doet. Dat betekent dat ik dus prima op Geert Wilders mag stemmen, maar liever niet online anti-buitenlanderteksten moet gaan spuien. Mijn werkgever zou het ook niet kunnen waarderen dat als iemand mij opzoekt er dan een blog met allemaal naaktfoto’s online komt.

Dat heeft niets met hun persoonlijke mening over naturisten te maken.
Die persoon heeft niet zijn eigen naam in zijn blog staan, dus dan neem ik aan dat je niet op zijn blog uit komt als je zijn naam zou googlen.

Offline boomklever

• Actief Lid

Gepost op: 10-12-2017 22:29:02
0
[..]
Die persoon heeft niet zijn eigen naam in zijn blog staan, dus dan neem ik aan dat je niet op zijn blog uit komt als je zijn naam zou googlen.
Nou ja, ik heb het blog even opgezocht en je denkt eerst: hij doet het netjes dat je eerst moet inloggen voordat je foto's ziet, maar ondertussen staan er onder de berichten opeens wel naaktfoto's. Ik kan me voorstellen dat mensen daar - ook al bezoeken ze een naturisten blog - niet altijd op zitten te wachten. En de foto's zijn ook flink geposeerd, dus dan komt het wel echt meer op naaktfotografie aan dan dat het op toevallig rondwandelen in een bos uit komt.

Overigens staat op zijn homepage duidelijk dat hij Erwin Raasveld heet. Als je hem Googlet krijg je dus zijn blog én Restore Krinloop als treffer naar boven.

Maar goed, off topic dus. Er zal wel wat meer in het verhaal zitten.
« Laatst bewerkt op: 10-12-2017 22:36:22 door boomklever »

anything