Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Tips voor omdoen condooms  (gelezen 604 keer)

Offline ArtemisTopic starter

• Hoofdmoderator
  • Expertise: Geneeskunde
  • Forumfossiel
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 07-03-2017 11:18:04
0
Nieuwe vraag van de week van Sense!

https://www.sense.info/veelgestelde-vragen/406/154122

Een condoom omdoen vind ik lastig. Welke tips zijn er om dit sneller te doen?
Antwoord van Sense:
Citaat
Tijdens het vrijen ben je meestal te opgewonden om dat rustig te oefenen. Als je alleen bent, is dat makkelijker. Jongens kunnen oefenen door bij zichzelf een condoom om te doen. Meisjes kunnen oefenen door bijvoorbeeld een condoom af te rollen over 2 vingers of over een banaan. Ben je al wat langer samen met je partner? Dan kunnen jullie misschien samen tijdens het vrijen oefenen. Maak er geen haastklus of Ďwedstrijdí van, dan genieten jullie langer van seks!

En deze week niet een specifieke discussie, maar meer een verzameling aan tips: hebben jullie nog out-of-the-box tips voor zowel jongens als meiden hoe het makkelijker wordt om een condoom om te doen? Bepaalde "tools" die het makkelijker maken?
Voor vragen of opmerkingen mag je mij altijd een persoonlijk bericht of e-mail sturen! BELANGRIJK: De door mij gegeven adviezen zijn gebaseerd op informatie zoals mij die is gegeven op het internet. Ik geef mijn advies dus zonder kennis van de (volledige) medische voorgeschiedenis. Om die reden kunnen aan mijn adviezen geen enkele rechten of zekerheden worden ontleend. Ik raad iedereen met een medisch probleem aan altijd zijn of haar huisarts te consulteren.

Offline Incel!

• Erelid
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-03-2017 23:15:51
0
Condoom met vleugels, de Wingman, schijnt makkelijk te zijn.
Seks is natuurlijk maar nooit vanzelfsprekend!!!
Age is only a number, weight is only a number. I've decided, numbers are really starting to piss me off!!
Life can only be understood backwards. Unfortunately it must be lived forwards.

Offline Madlenka

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 27
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 20-03-2017 19:43:06
0
Condoom met vleugels, de Wingman, schijnt makkelijk te zijn.
Maar ook weer niet voor iedereen. De enige met wie ik dat geprobeerd hebt zei 'au' omdat die plastic houder over zijn eikel schraapte, en hij is besneden dus niet overgevoelig.
Mijn tip zou zijn om het samen te doen, maar dat is ook weer helemaal van de anatomie afhankelijk: plakt de penis tegen het lichaam aan, moet de voorhuid nog terug getrokken worden of gaat hij vanzelf naar achteren, moet hij juist niet naar achteren... Anyway, met 3 handen kan het vaak makkelijker zijn dan met 2. Met 1 hand de penis vasthouden zodat voorhuid naar achter en niet tegen buik of whatever aangeplakt, en de andere twee doen het condoom om.
Live for Love.
Trust me, I'm a chemist :)

Offline Puck

• Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 20:14:03
0
Out of the box ideeŽn niet echt. Moet ook wel veilig blijven dus zoveel manieren van omdoen zijn er niet echt. Verdere tips, neem de goede maat en veel oefenen.

Offline Trekdrop

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 20-03-2017 20:51:08
0
Het belangrijkste is toch wel om de penis goed stijf te houden. En met wat speeksel op de penis wordt het ook gemakkelijker.

Offline Peter Wood

• Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 23:30:19
0
Out of the box ideeŽn niet echt. Moet ook wel veilig blijven dus zoveel manieren van omdoen zijn er niet echt. Verdere tips, neem de goede maat en veel oefenen.

Dit vooral.  Veel oefenen,  zo dat het bijna geen onderbreking meer is van het vrijen.

Offline Uranium

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 34

Gepost op: 04-04-2017 11:41:44
0
zoals hierboven al geopperd werd: betrek het condoom omdoen in je liefdesspel! Dan kan je gewoon samen het condoom aandoen wat wel best geil kan zijn...
Het doel van oorlog is vrede.