Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Relatie] Vragenlijst over samenwonen  (gelezen 1256 keer)

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 28-02-2017 22:49:29
0
Hoe zit het eigenlijk met je eigen situatie Ashlynn?

Offline Fiora

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 01-03-2017 10:29:18
0
[..]

Waarom was het lastig dat hij al werkte en jij nog niet?
Je leeft in een ander ritme. Hebt andere prioriteiten. Leeft soms wat meer langs elkaar dan met elkaar op zulke momenten

Offline AshlynnTopic starter

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-03-2017 15:59:18
0
Met samenwonen in een relatie heb ik nog geen ervaring, maar mijn vriend en ik (ongeveer 1,5 jaar samen) hebben het er wel vaker over, vandaar dat ik dus ook benieuwd was naar hoe dat gaat bij anderen ;)

Ik heb wel in verschillende studentenhuizen gewoond met gedeelde keukens, dat was eigenlijk vreselijk. Het was er altijd smerig (in de keuken dan, mijn eigen kamer was prima :p), met nog 1 of 2 anderen maakten we het schoon, maar de rest maakte er altijd een puinhoop van. Het was ook niet heel gezellig, heb wat dat betreft pech gehad denk ik, want zie bij anderen wel dat het ook heel anders en heel leuk kan zijn. Ik was blij toen ik daar weg kon.
Daarna heb ik met steeds één huisgenoot samengewoond, maar ook dat vond ik soms best lastig, in de communicatie liep het vaak mis (andere ideeën over bv schoonmaken/opruimen, het inlichten van de ander als er mensen over de vloer komen of het nakomen van afspraken.. :l). Kon ook wel heel gezellig zijn, maar je moet wel altijd rekening houden met elkaar. Nu woon ik alleen en dat vind ik heel fijn :)

Ik denk wel dat het in een relatie heel anders is om samen te wonen omdat je elkaar al veel beter kent. :)

Van de reacties hier valt het me wel op dat er best wat mensen zijn die al na een half jaar gaan samenwonen, maar dat kan natuurlijk heel erg verschillen per situatie en persoon.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 03-03-2017 16:33:28
0

is het ook. ik ging weg van ouders ivm de regels.
- geen seks tijdens mijn ouders thuis zijn.
- geen random dames meenemen naar huis voor seks (niet dat het gebeurde)
- voor 23.00 uur weg voor sporten.
- gezeur van opruimen

en nu heb ik de regels
--na 20.00 uur stil zijn geen muziek hard aan.
- geen dames meenemen met uitgaan ivm de kleine slaapt. mag wel maar dan iig stil zijn.

Daarbij schreeuwt ze ook hele aovnden lang. dus zeer kut slapen. dus tja ben al aan opzoek naar volledig eigen huisje
Dan ben je er qua regels niet echt op vooruit gegaan. Maar eerlijk gezegd snap ik dit niet helemaal. Allemaal leuk en aardig dat hij een vriendin heeft en hij haar wilt opvangen omdat zij nergens terecht kan. Maar hij kan toch niet eenzijdig de regels veranderen. Het is toch net zo goed jouw huis.

6. Wat zijn dingen waar jullie tegenaan liepen en hoe heb je die opgelost?
Ze heeft af en toe een gek halfuurtje waarbij ze in een tuinpak naar de backstreet boys luistert en meedoet op een blokfluit. Dat klonk heel vals dus nu moet ze dat in een speciale, geluidsdichte kamer op zolder doen. Probleem opgelost  d:)b
:R Whaha
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Trekdrop

• Actief Lid

Gepost op: 03-03-2017 18:28:26
0
[..]

is het ook. ik ging weg van ouders ivm de regels.
- geen seks tijdens mijn ouders thuis zijn.
- geen random dames meenemen naar huis voor seks (niet dat het gebeurde)
- voor 23.00 uur weg voor sporten.
- gezeur van opruimen

en nu heb ik de regels
--na 20.00 uur stil zijn geen muziek hard aan.
- geen dames meenemen met uitgaan ivm de kleine slaapt. mag wel maar dan iig stil zijn.

Daarbij schreeuwt ze ook hele aovnden lang. dus zeer kut slapen. dus tja ben al aan opzoek naar volledig eigen huisje
Haha tering. Dan ga je uit huis met een vriend. Komt zijn vriendin er uiteindelijk bij, krijg je zulke belachelijke regels. Ik had dit no way lang uit kunnen houden. Zeker niet met zo een poepfabriek in het huis.

Offline Mr.Red return

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 03-03-2017 20:28:59
0
[..]
Dan ben je er qua regels niet echt op vooruit gegaan. Maar eerlijk gezegd snap ik dit niet helemaal. Allemaal leuk en aardig dat hij een vriendin heeft en hij haar wilt opvangen omdat zij nergens terecht kan. Maar hij kan toch niet eenzijdig de regels veranderen. Het is toch net zo goed jouw huis.

ik huur een kamer bij hem voor 250 euro. hij heeft het gekocht.

Ben een beetje erop vooruit gegaan.
de dames die wel zijn langs gekomen voor seks had ik thuis niet kunnen doen allemaal.

Spoiler (Klik om te tonen/verbergen)
Mr. Red Return -  Ingenieur - Filmfreak - Sportfreak

The road to perfection, you walk alone.

Offline Juli-juli-julia

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 30

Gepost op: 14-03-2017 13:11:11
0

1. Hoe oud ben je?
30

2. Woon je samen?/Heb je samengewoond?
Ja ik woon samen

3. Met wie?
Met m'n vriend en ons dochtertje

4. Vanaf welke leeftijd?
19/20 ongeveer

5. Hoe lang kende je diegene al?/Hoe lang had je toen al een relatie?
Toen ongeveer 2 jaar een relatie

Verschil in smaak qua interieur. Niet opgelost, want hij vindt mijn stijl niks en het is zijn huis, dus het is vooral een mixvan zijn smaak met wat accesoires van mij.
En sleur. Opgelost door buiten de deur te neuken, maar dat zul je vast niet bedoelen.   :")

Offline Nova

• Lid
  • **
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 17-03-2017 15:53:32
0
1. Hoe oud ben je?
24

2. Woon je samen?/Heb je samengewoond?

Nog niet maar ga binnenkort samenwonen! :D Mijn vriendin woont sinds kort wel een tijdje bij mij thuis (ik woon nog bij mijn ouders) zodat ze haar kamer op kon zeggen. Het geld dat ze nu overhoud spaart ze voor onze toekomstige woning.

3. Met wie?
Mijn vriendin

4. Vanaf welke leeftijd?
Ik ben 24 jaar en zij is 22 jaar

5. Hoe lang kende je diegene al?/Hoe lang had je toen al een relatie?
We hebben nu bijna 2.5 jaar een relatie

Tja officieel wonen we nog niet echt samen, dus de problemen zullen nog wel komen. Wel een probleem: het bed. Zorg voor een goed bed! Wij hebben nu een tweepersoonsbed met 2 éénpersoons matrassen. Elke avond slaapt er één van ons in een kuil. We willen sowieso een nieuw bed kopen zodra we in ons nieuwe huis kunnen :p

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 20-03-2017 13:57:25
0

Verschil in smaak qua interieur. Niet opgelost, want hij vindt mijn stijl niks en het is zijn huis, dus het is vooral een mixvan zijn smaak met wat accesoires van mij.
En sleur. Opgelost door buiten de deur te neuken, maar dat zul je vast niet bedoelen.   :")

Jammer dat het qua stijl niet zo matcht. Ik zou wel willen dat mijn vriend zich ook thuis voelt, ook al is het 'mijn huis', maar dat is wel lastiger als smaken ver uit elkaar liggen.

En ik bedoel 'dingen waar jullie tegenaan liepen' in de breedste zin van het woord, dus sleur valt daar ook gewoon onder, is zeker iets waar je tegenaan kunt lopen ;) leuke oplossing lijkt me :)

Offline Mr.Red return

• Actief Lid

Gepost op: 20-03-2017 17:31:55
0
[..]

ik huur een kamer bij hem voor 250 euro. hij heeft het gekocht.

Ben een beetje erop vooruit gegaan.
de dames die wel zijn langs gekomen voor seks had ik thuis niet kunnen doen allemaal.

Spoiler (Klik om te tonen/verbergen)

Dus nieuwe discussie en regeling ....

ze willen dat ik meer ga betalen aan eten.
ik betaal nu 150.
zijn met zijn drieën dus 450 totaal.
Dat moet te doen zijn als je mij vraagt. ik eet enkel in de avond mee met hen.

en nu zeggen ze dat ze niet rondkomen. omdat ik veel eet.
Dus ik ga vanavond mededelen dat ik niet meer mee eet met hen en alles zelf koop.
Ik snack haast nooit namelijk. en eet geen ben en jerries ijs enzo.

onder het mom van zelf kijken wat ik kwijt ben als ik straks over x aantal maanden op mijzelf ben.
en voor de voeding voor mijn sport.

denk dat ze echt van koude douche terug komen.met dat ik veel eet.
ze zeggen dat ze 20,- per dag kwijt zijn. door mij.
nou geloof er niks van. komt ook veel door die kleine van hen.

ik ben vrijdag zelf inkopen gedaan. was dus 6.33 kwijt. en ik at daar 2 dagen van. Ja ik ben duur :+
« Laatst bewerkt op: 20-03-2017 17:33:07 door Mr.Red return »

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 20-03-2017 17:38:03
0
Wat een gezeik joh. Zal een hele opluchting zijn als je daar weg bent.
Building your girl's second story ♥

Offline Mr.Red return

• Actief Lid

Gepost op: 20-03-2017 17:41:15
0
Wat een gezeik joh. Zal een hele opluchting zijn als je daar weg bent.
yep! en ben dus hard aan zoek naar studio voor 800 all in.

Wil gewoon niet te veel uit geven slaap, kook, eet en neuk alleen thuis.  :+
Verder doe ik alles buitenshuis. Dus wil gewoon flink wat spaarcenten overhouden, nu ik werk bij een architectenbureau

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 20-03-2017 22:41:44
0
150 euro per maand voor alleen avondeten?! Ze zijn niet goed wijs..
Ze hebben vast ook geen goed overzicht van alle kosten.. Fijn als je daar weg kan zeg.

njns

• Gast

Gepost op: 21-03-2017 10:31:43
0
150 euro voor enkel avondeten per maand moet je inderdaad al best goed voor eten. Daarvan zou je zowat elke dag volwaardige opwarmmaaltijden van kunnen kopen.

Offline Mojo-jojo

• Adviseur
  • Expertise: ICT
  • Actief Lid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 21-03-2017 10:50:17
0
volwaardige opwarmmaaltijden

Wat?

anything