Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Versier- en flirtcursussen zijn weggegooid geld!  (gelezen 1521 keer)

Online Random

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 20-03-2017 21:04:41
0
Ik heb geen ervaring met versier- of flirtcursussen, trainingen of single of flirt coaches, dus daar kan ik allemaal niet zoveel over zeggen. Ik heb wel veel ervaring met assertiviteitstrainingen. Mijn ervaring daarin leert dat de mix tussen mannen en vrouwen wel redelijk gelijk is. Al zijn er soms uitschieters naar beide kanten. Heb ze ook wel eens gezien met een meerderheid aan vrouwen, maar ook wel eens met veel meer mannen.
"They're trusting you. Depending on you to win them their future.
But take heart, look around you. You're not in this fight alone."

Offline Nul

• Donateur
  • Actief Lid

Gepost op: 20-03-2017 21:10:55
0
Kun je op basis van jouw ervaring met assertiviteitstrainingen een indicatie geven hoeveel procent overlap er is m.b.t. flirtcoaching? Gewoon om een idee te krijgen.

Online Random

• Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 21:18:36
0
Nee, want ik weet niet zoveel van flirtcoaching. Ik ben er altijd van uit gegaan dat ze veel overlap met elkaar hebben, omdat assertiviteit, zelfvertrouwen en flirten redelijk dicht bij elkaar (kunnen) liggen, maar ik heb oprecht geen idee waar ze zich verder precies op richten bij flirtcoaching.
"They're trusting you. Depending on you to win them their future.
But take heart, look around you. You're not in this fight alone."

Offline Nul

• Donateur
  • Actief Lid

Gepost op: 20-03-2017 21:39:25
0
Helaas. Het zou mooi zijn als er iemand ervaring mee heeft. Een tijd geleden was er wel iemand op swb die iets wist over een datingcoach.

Offline koeliboeli

• Actief Lid
  • Leeftijd: 23

Gepost op: 24-03-2017 13:51:13
0
Ik heb enkele boeken gelezen over flirtcursussen etc. en ben tot de conclusie gekomen dat deze voor het overgrote deel niet helpen. Flirtcursussen proberen je manipulatieve trucs aan te leren waarmee vrouwen je zogenaamd sneller aantrekkelijk zullen vinden, of, wat impliciet de bedoeling is, met je mee naar huis gaan. Bovendien staat niet vast dat deze trucs voor iedereen werken, laat staan dat ze op alle vrouwen "toepasbaar" zijn. Waar mensen die het idee hebben dat ze moeite hebben met vrouwen te praten of contact te maken, is eerder een boost in zelfvertrouwen en sociale vaardigheden dan een doos vol trucjes, die toch niet werken als je over de eerste twee zaken al niet beschikt.

Offline Knetterkoe

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 24-03-2017 15:24:14
0

Ik denk niet dat de meeste mensen na deze cursus nou echt veel meer succes gaan hebben.
haha dit kanaal geweldig. Zoveel plaatsvervangende schaamte
doei

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 24-03-2017 21:14:04
0
Wow de ondertiteling stond aan op mijn telefoon. Heb echt bijna in mn broek zitten zeiken van het lachen :+
Building your girl's second story ♥

Offline Nul

• Donateur
  • Actief Lid

Gepost op: 25-03-2017 16:12:44
0
Ik heb enkele boeken gelezen over flirtcursussen etc. en ben tot de conclusie gekomen dat deze voor het overgrote deel niet helpen. Flirtcursussen proberen je manipulatieve trucs aan te leren waarmee vrouwen je zogenaamd sneller aantrekkelijk zullen vinden, of, wat impliciet de bedoeling is, met je mee naar huis gaan. Bovendien staat niet vast dat deze trucs voor iedereen werken, laat staan dat ze op alle vrouwen "toepasbaar" zijn. Waar mensen die het idee hebben dat ze moeite hebben met vrouwen te praten of contact te maken, is eerder een boost in zelfvertrouwen en sociale vaardigheden dan een doos vol trucjes, die toch niet werken als je over de eerste twee zaken al niet beschikt.
Die trucjes vallen onder PUA, pickup artists. Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat daar wel enkele zinnige dingen tussen zitten. Maar ik ben het met je eens dat de basis zit in zelfvertrouwen en sociale vaardigheden. Niet dat die Dating Tour 2015 nou zo leerzaam overkomt, het gaat daar wel om oefening in combinatie met "wat theorie". Ik zeg ook niets vreemds dat iemand naast je die je over een drempel heen praat echt kan helpen. In mijn geval geen dating coach maar wel iemand die mij overtuigde op haar af te stappen. Deze club lijkt mij gewoon vergelijkbaar met vrienden op stap gaan die wat ervaring hebben en meer durven.

Wow de ondertiteling stond aan op mijn telefoon. Heb echt bijna in mn broek zitten zeiken van het lachen :+
Die ondertiteling is bizar! Het lijkt wel een grap van een hacker  :P

anything