Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Versier- en flirtcursussen zijn weggegooid geld!  (gelezen 4975 keer)

Offline Avalanche

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 07-03-2017 15:34:53
0
Moet toegeven dat ik afgelopen week wel bijna alle youtube filmpjes van De Versier coach heb zitten kijken :-[
I may not be able to see you. There are maybe hundreds of miles between us. But i'll always be looking your way.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 07-03-2017 15:54:50
0
Dan zal ik die ook eens bekijken, voor de fun dan. Wel heb ik een tijdje terug gekeken naar Sean Cooper over social anxiety and dating. Nu is dat een Canadese coach maar hij spreekt mij wel aan. Ik denk dat het heel persoonlijk is door wie en hoe je kunt worden gemotiveerd. Maar voorbeeld:

Offline Stanley

• Actief Lid
  • Leeftijd: 19

Gepost op: 20-03-2017 14:07:01
0
oneens, ze werken toch?

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 14:13:17
0
oneens, ze werken toch?
Ervaring mee?

Offline Stanley

• Actief Lid

Gepost op: 20-03-2017 14:14:06
0
[..]
Ervaring mee?
nee, maar op televisie enzo zeggen ze dat het vet goed werkt. nou kan ik alles wel in twijfel gaan trekken, maar dit geloof ik wel.

Offline Bliss

• Forummeubel
  • *
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 20-03-2017 14:16:54
0
 :+
Building your girl's second story ♥

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 14:19:37
0
nee, maar op televisie enzo zeggen ze dat het vet goed werkt. nou kan ik alles wel in twijfel gaan trekken, maar dit geloof ik wel.
Ik denk dat heel veel mensen het in twijfel trekken. Dat is ook de aanleiding voor de topic vraag.

Offline Stanley

• Actief Lid

Gepost op: 20-03-2017 14:22:12
0
[..]
Ik denk dat heel veel mensen het in twijfel trekken. Dat is ook de aanleiding voor de topic vraag.
... dan geef ik toch juist goed antwoord?

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 14:29:37
0
... dan geef ik toch juist goed antwoord?
Jij bent het oneens met de stelling dus geen weggegooid geld. Staat genoteerd :)

Offline Strabo

• Actief Lid

Gepost op: 20-03-2017 14:58:39
0
Waarom zijn er eigenlijk nooit versier- en flirtcursussen voor vrouwen?
Dreams of clean teeth.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 15:29:43
0
Waarom zijn er eigenlijk nooit versier- en flirtcursussen voor vrouwen?
Dat legt die Sean uit in het filmpje. Het probleem voor de mannen is bijna altijd het aanspreken. Een verlegen vrouw hoeft niet bang te zijn dat ze niet wordt aangesproken zolang ze er een beetje aantrekkelijk uitziet.

Maar misschien zit er wel iets in want er zijn ook vrouwen die alleen door de verkeerde types worden aangesproken.

Offline Random

• Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 17:09:18
0
Dat legt die Sean uit in het filmpje. Het probleem voor de mannen is bijna altijd het aanspreken. Een verlegen vrouw hoeft niet bang te zijn dat ze niet wordt aangesproken zolang ze er een beetje aantrekkelijk uitziet.

Maar misschien zit er wel iets in want er zijn ook vrouwen die alleen door de verkeerde types worden aangesproken.
Voor vrouwen valt het onder de mom van assertiviteitscursussen (of trainingen), terwijl er bij mannen specifiek de versier- en flirtcursussen genoemd kan worden.

Moest overigens nog wel denken aan dit filmpje.
Spoiler (Klik om te tonen/verbergen)
"They're trusting you. Depending on you to win them their future.
But take heart, look around you. You're not in this fight alone."

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 20:28:08
0
Voor vrouwen valt het onder de mom van assertiviteitscursussen (of trainingen), terwijl er bij mannen specifiek de versier- en flirtcursussen genoemd kan worden.

Moest overigens nog wel denken aan dit filmpje.

Zit wat in, assertiviteitstraining. Maar goed, je kunt als man waarschijnlijk ook een training volgen om iets aan verlegenheid te doen. Dat overlapt ook al voor een deel.

Geweldig filmpje!

Offline Random

• Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 20:30:20
0
Zit wat in, assertiviteitstraining. Maar goed, je kunt als man waarschijnlijk ook een training volgen om iets aan verlegenheid te doen. Dat overlapt ook al voor een deel.

Geweldig filmpje!

Dat lijkt mij ook een hoop te overlappen, zoals ik al aangaf in mijn eerdere post in dit topic. Buiten dat om zie ik zowel mannen als vrouwen regelmatig zich aanmelden voor een assertiviteitstraining, dus daar zitten ook voldoende mannen tussen. :)
"They're trusting you. Depending on you to win them their future.
But take heart, look around you. You're not in this fight alone."

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 20-03-2017 20:44:30
0
Dat lijkt mij ook een hoop te overlappen, zoals ik al aangaf in mijn eerdere post in dit topic. Buiten dat om zie ik zowel mannen als vrouwen regelmatig zich aanmelden voor een assertiviteitstraining, dus daar zitten ook voldoende mannen tussen. :)
Dat zal inderdaad wel gelijk verdeeld zijn over mannen en vrouwen. Mannen die zich aanmelden bij een versiercoach willen vast snel hun doel bereiken.
Ik las nog wel een interessante kritiek van een single coach op flirt coaching. Het zou je namelijk niet leren een partner te zoeken die bij je past. Maar goed, dat is niet van toepassing voor mannen die alleen op seksdates uit zijn.

anything