Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Versier- en flirtcursussen zijn weggegooid geld!  (gelezen 4373 keer)

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-06-2017 18:47:31
0
In mijn ervaring wel. En ik ben zeker niet "sociaal vaardig met uitstraling" en zo. Sterker nog: ik heb een laag zelfbeeld en durf dan ook niet zo gauw mensen, laat staan 'leuke meiden', aan te spreken. Maar tóch 4 relaties gehad (waarvan 2 erg lang hebben geduurd en 1 redelijk lang) en een paar meiden waarmee ik alleen gedate heb.

Misschien heb ik dan gewoon geluk gehad? Zou kunnen. Hoe dan ook blijf ik erbij dat een cursus weggegooid geld is en dat je voor tips ook bij vrienden, familie of SWB terecht kan.
Je denkt dat je niet sociaal vaardig bent omdat je geen leuke meiden durft aan te spreken. Dat is iets anders, eerder verlegen.
Als je 4 relaties hebt gehad ben je wel sociaal vaardig dus daarin kijk je te negatief naar jezelf.

Jij weet hoe je eraan bent gekomen dus zeg het maar of het geluk is of vaardigheid. Ik denk dat laatste.
Natuurlijk kun je voor tips bij ook heel goed bij andere mensen terecht maar dat is niet de vraagstelling.

Offline Jurai Nightroad

• Donateur
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 06-06-2017 19:36:14
0
Je denkt dat je niet sociaal vaardig bent omdat je geen leuke meiden durft aan te spreken. Dat is iets anders, eerder verlegen.
Als je 4 relaties hebt gehad ben je wel sociaal vaardig dus daarin kijk je te negatief naar jezelf.

Jij weet hoe je eraan bent gekomen dus zeg het maar of het geluk is of vaardigheid. Ik denk dat laatste.
Natuurlijk kun je voor tips bij ook heel goed bij andere mensen terecht maar dat is niet de vraagstelling.

Oh zo sociaal vaardig. Ik begreep het even verkeerd, excuus. En ja, dat ik te negatief kijk naar mezelf hadden we al vastgesteld (ik zei immers dat ik een heel laag zelfbeeld heb).

Tips bij andere mensen halen is inderdaad niet de vraagstelling, daarom zei ik er ook bij dat ik zo'n cursus overbodig vindt en dat je beter tips kunt verzamelen. Dus inderdaad vind ik zo'n cursus weggegooid geld.
« Laatst bewerkt op: 06-06-2017 19:39:38 door Jurai Nightroad »
~ Through study one gains knowledge; through observation one gains wisdom. ~

ADD + EDS (+mogelijk MCAS) + laag zelfbeeld