Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Versier- en flirtcursussen zijn weggegooid geld!  (gelezen 4993 keer)

Offline :P

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-04-2017 18:18:22
0
Omdat het overgrote merendeel van de mensen dat een relatie heeft echt geen versierkoning is. Kijk maar naar boer zoekt vrouw, versieren gaat de boeren vaak niet echt soepel af, en toch zijn er genoeg vrouwen met interesse.

Offline Random

• Bekend Lid
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 03-04-2017 18:23:56
+4
Het overgrote merendeel van mensen heeft ook geen hulp nodig bij rouwverwerking, maar toch wordt daar vaak genoeg om hulp voor gevraagd. Het overgrote deel van de bevolking heeft geen moeite (of is in de veronderstelling daarvan) om zichzelf te verdedigen als dat nodig is, maar toch wordt daar regelmatig hulp voor gevraagd. Het merendeel van de mensen heeft nooit een aanvaring gehad met de politie, maar toch lijkt iedereen daar een eigen verhaal mee te hebben.

Dat argument loopt natuurlijk van geen kant. Ook al zijn er genoeg mensen die het wel makkelijk voor elkaar krijgen, is het nog steeds een aanzienlijk aantal mensen die er mogelijk hulp bij nodig heeft.
"They're trusting you. Depending on you to win them their future.
But take heart, look around you. You're not in this fight alone."

Offline :P

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 03-04-2017 18:45:40
0
Tja, zal wel zo kunnen zijn, toch vind ik het er echt belabberd en triest uitzien als je opnames er van ziet. Het zijn ook altijd kleine en dikke of juist heel magere lange slungels die met zoiets meedoen.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 03-04-2017 18:46:54
0
Omdat het overgrote merendeel van de mensen dat een relatie heeft echt geen versierkoning is. Kijk maar naar boer zoekt vrouw, versieren gaat de boeren vaak niet echt soepel af, en toch zijn er genoeg vrouwen met interesse.
Als je iemand in je vriendenkring tegenkomt zal het met normale skills wel lukken. Een beetje stunteligheid of verlegenheid is ook wel weer ontwapenend. Voldoende uit je comfortzone durven komen kan in wat vluchtiger contact situaties het verschil maken tussen single blijven of niet (bij mij in ieder geval).

Is boer zoekt vrouw zelf geen hulp?
« Laatst bewerkt op: 03-04-2017 22:47:22 door Nul »

Offline El Salvador

• Actief Lid
  • Leeftijd: 27

Gepost op: 10-04-2017 16:55:51
0
Tja, zal wel zo kunnen zijn, toch vind ik het er echt belabberd en triest uitzien als je opnames er van ziet. Het zijn ook altijd kleine en dikke of juist heel magere lange slungels die met zoiets meedoen.
Kleine, dikke of lange en magere slungels verdienen ook een relatie. En kunnen dit krijgen ook, maar zonder zelfvertrouwen komen ze nergens. Als zo'n iemand hen daarbij kan helpen, door hen inzicht te geven of uberhaupt hen te motiveren iets aan zichzelf te gaan doen zie ik echt niet in waarom je daar tegen zou moeten zijn.

Andere kant van het verhaal is wel dat onder PUA-curssussen wel regelmatig beunhazen zitten, die er eigenlijk in de eerste plaats op uit zijn geld te verdienen uit de onzekerheid van mensen en niet per sé om mensen te helpen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar wat voor een prijzen er worden gevraagd voor simpel geschreven vage en slechtonderbouwde PDF-tekstjes, is dat wel een beetje een schande. Alsnog hou ik het erbij dat als iemand er baat bij heeft, er uiteindelijk niks mis mee is.
« Laatst bewerkt op: 10-04-2017 16:58:42 door El Salvador »

Offline MoedersMooiste

• Actief Lid
  • Leeftijd: 20

Gepost op: 21-04-2017 00:25:57
+2
Lang leve dit forum! Kosteloos nog wel...  d:)b
Naam: Jorrit. Leeftijd: 20.

Offline Rapapa

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 15-05-2017 14:04:29
0
Die lui lachen zich rot. Verdienen bakken met geld aan een stel onzekere kerels die hopen hiermee ineens de een na de andere dame hun bed in te slepen.

Offline zomaar iemand

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 27-05-2017 22:54:18
0
Gewoon jezelf zijn is misschien nog de beste versiertruc. Win zijn/haar vertrouwen door jezelf te zijn. Ik ben misschien wel akkoord dat je hier en daar best wat tips kunt meegeven in cursussen of zo voor dat laatste duwtje maar jezelf zijn is denk ik de beste manier om iemand te versieren.

(bijna) 24-jarige autist hier. Ik kan je vertellen dat je gozers zoals ik soms maar beter wat regels kan aanleren voordat ze iets met een vrouw kunnen beginnen. En ik was bijna 20 toen ik erachter kwam dat ik 'anders' was en dat was ook maar per toeval, dus wat mij betreft kunnen er een hoop mannen zijn die wat mentale probleempjes hebben zonder dat ze het zelf weten. En dan is 'jezelf zijn' niet echt voldoende...
« Laatst bewerkt op: 27-05-2017 22:54:49 door zomaar iemand »

Offline zomaar iemand

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 28-05-2017 00:24:38
0
Haha je ziet soms echt van die kunstmatig zelfingenomen en zelfverzekerde mannetjes die hele pseudowetenschappelijke theorieën en analyses van vrouwen geloven. Hebben ze het opeens over alpha's dit dat omdat ze naar zo'n rare versiercoach hebben geluisterd op een regenachtige dinsdagavond. Vind dat altijd zo'n dieptreurig volk, heb er echt mee te doen.

Mensen die over 'Alpha' of 'Beta' beginnen vind ik meestal ook moeilijk serieus te nemen.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 28-05-2017 12:03:03
0
Mensen die over 'Alpha' of 'Beta' beginnen vind ik meestal ook moeilijk serieus te nemen.
Het lijkt op mensen in twee groepen indelen: Introvert en extravert. Er is natuurlijk een meer nauwkeurige indeling mogelijk: De Myers-Briggs Type Indicator.

Wat híervan het effect is op het vinden van een passende partner is een ander verhaal.

Offline Jurai Nightroad

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 05-06-2017 13:22:10
0
Gewoon jezelf zijn. Als een meid jou niet leuk vindt om wie je bent, dan pech gehad, er zwemmen nog genoeg andere vissen in de zee. Een cursus is m.i. dan ook volstrekt overbodig. Tips daarentegen, kunnen geen kwaad, maar die tips kun je ook krijgen van vrienden, familie, SWB... overal eigenlijk wel. En dan ook nog eens gratis en voor niks!
~ Through study one gains knowledge; through observation one gains wisdom. ~

ADD + EDS (+mogelijk MCAS) + laag zelfbeeld

Offline Avalanche

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 05-06-2017 23:49:41
0
Gewoon jezelf zijn. Als een meid jou niet leuk vindt om wie je bent, dan pech gehad, er zwemmen nog genoeg andere vissen in de zee. Een cursus is m.i. dan ook volstrekt overbodig. Tips daarentegen, kunnen geen kwaad, maar die tips kun je ook krijgen van vrienden, familie, SWB... overal eigenlijk wel. En dan ook nog eens gratis en voor niks!

Zo werkt liefde dus echt niet. :w
I may not be able to see you. There are maybe hundreds of miles between us. But i'll always be looking your way.

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 05-06-2017 23:53:00
0
Als je een zelfbewust persoon bent, sociaal vaardig met uitstraling en humor wel.

Offline Chuck Maxi

• Moderator
  • Bekend Lid
  • Leeftijd: 25

Gepost op: 06-06-2017 00:09:58
0
En als je dat niet bent is "jezelf zijn" misschien niet zo handig

Offline Jurai Nightroad

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 06-06-2017 10:24:33
0

In mijn ervaring wel. En ik ben zeker niet "sociaal vaardig met uitstraling" en zo. Sterker nog: ik heb een laag zelfbeeld en durf dan ook niet zo gauw mensen, laat staan 'leuke meiden', aan te spreken. Maar tóch 4 relaties gehad (waarvan 2 erg lang hebben geduurd en 1 redelijk lang) en een paar meiden waarmee ik alleen gedate heb.

Misschien heb ik dan gewoon geluk gehad? Zou kunnen. Hoe dan ook blijf ik erbij dat een cursus weggegooid geld is en dat je voor tips ook bij vrienden, familie of SWB terecht kan.
« Laatst bewerkt op: 06-06-2017 10:26:19 door Jurai Nightroad »
~ Through study one gains knowledge; through observation one gains wisdom. ~

ADD + EDS (+mogelijk MCAS) + laag zelfbeeld

anything