Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Auteur Topic: [Sense] Het delen van je fantasie in een relatie?  (gelezen 2698 keer)

Offline Dunsparce

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Land: nl
  • Geslacht: Man

Gepost op: 31-03-2017 11:54:31
0
Niks is verplicht natuurlijk. Als het een fantasie is die je graag uit zou willen voeren, zou je hem kunnen delen. Maar als het iets is waar je puur en alleen over fantaseert, zo nu en dan, en het gaat je verder niet beÔnvloeden zeg maar, dan zou ik het gewoon lekker voor mezelf houden.
If you wanna get to heaven, you got to raise a lil' hell

Offline Roy1971

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 11-05-2017 13:24:19
0
Fantasie kan je delen als je elkaar vertrouwd. Soms kan het iets zijn dat je niet wilt delen. Soms kan het beter een fantasie blijven.
Het kan handig zijn om eerst iets wat minder schokkend is over te praten. Dan langzaam kijken tot hoe ver jij je fantasie kan vertellen.
Als je partner jou waardeert zal hij of zij je nooit belachelijk maken. En wie weet komt er dan wel iets heel moois uit en gaan jullie verder experimenteren

Offline Egozer

• Actief Lid
  • Leeftijd: 31

Gepost op: 11-05-2017 17:12:33
0
Vind het fijn dat in een relatie open kan worden gepraat over alles. Wie weet wat er uit voortkomt  :P

Offline --Klaas--

• Actief Lid
  • Leeftijd: 28

Gepost op: 11-05-2017 17:29:07
0
Ik vind dat je elke fantasie moet kunnen delen. Daarna weet je pas wat je partner ervan vindt. Waarom zou je verzwijgen dat je wel eens fantaseert over iets: misschien kan die fantasie wel werkelijkheid worden. Alleen dan moet je er beide wel achter staan en dat weet je pas nadat je het hebt gedeeld.

Je kunt er een leuk gesprekken hebben over je fantasieŽn: van delen komt delen. Vind de een het niets en wil diegene niet dat je dat met een ander gaat proberen: dan laat je het erbij.
Biseksueel, getrouwd met Fondue

Offline pipopanda1

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 44

Gepost op: 12-05-2017 09:31:04
0
Het hangt er vanaf. Als het iets is waarvan je denkt dat je het wel eens in de praktijk met je partner zou willen doen: vind een goede manier om het te delen.

Als het iets anders is moet je je afvragen of het delen iets toevoegt of misschien juist vervelend of ongemakkelijk over kan komen bij je partner. Stel dat ik bijvoorbeeld graag zou fantaseren over het beffen van de zus van mijn vrouw. Die fantasie delen gaat onze relatie niet verder brengen, dat weet ik zeker. Dus die houd ik maar voor me.
« Laatst bewerkt op: 16-05-2017 23:20:20 door pipopanda1 »

Offline vanbeuningen

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 25
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 15-05-2017 08:07:34
0
Ik vind dat je elke fantasie moet kunnen delen. Daarna weet je pas wat je partner ervan vindt. Waarom zou je verzwijgen dat je wel eens fantaseert over iets: misschien kan die fantasie wel werkelijkheid worden. Alleen dan moet je er beide wel achter staan en dat weet je pas nadat je het hebt gedeeld.

Je kunt er een leuk gesprekken hebben over je fantasieŽn: van delen komt delen. Vind de een het niets en wil diegene niet dat je dat met een ander gaat proberen: dan laat je het erbij.

Haha, was iedereen maar zo ja :)

Offline Bellaa

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 16
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 05-06-2017 09:57:04
0
Je hoeft niet alles te vertellen, mijn vriendje weet ook niet alles waar ik over fantaseer. Er over praten geeft wel de mogelijkheid tot uitkomen van je fantasie. De kans bestaat ook dat je vriend/vriendin afkeer krijgt omdat hij/zij er heel anders over denkt
Be yourself!

Offline Eisenhower

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24
  • Land: be

Gepost op: 11-06-2017 11:57:01
0
Ik vind dat je je fantasieŽn niet verplicht moet delen met je partner.
Als je dat zelf wel wil, prima, maar ik vind niet dat de ander sowieso op de hoogte moet zijn van je fantasie(Žn)  :)

Offline yanickje

• Nieuw Lid
  • *
  • Leeftijd: 21
  • Land: be

Gepost op: 06-07-2017 22:21:01
0
In een relatie deel ik niet alle fantasiŽn met mijn partner.
Verkennen en zien.