Welkom op het Sekswoordenboek forum!

Wil je meepraten over dit onderwerp of heb je zelf een vraag die je wil stellen? Maak een profiel en je kan direct berichten plaatsen.
Ben je al lid? Log in om mee te praten.

Poll

Heb je al succes gehad met Tinder?

Nee
Ja, heb wel eens een date gehad door Tinder
Ja, heb meerdere dates gehad door Tinder
Ja, heb een relatie overgehouden aan een Tinderdate
Ik weet het niet zeker

Auteur Topic: [Contact] Het algemene topic over daten  (gelezen 67590 keer)

Offline Leeuwtje

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 22
  • Land: nl
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 18-05-2017 19:36:17
0
Naja daar zijn niet echt regels ofzo voor. Als je met allemaal wil praten dan doe je dat. Sowieso denk ik dat vrouwen minder snel iemand aanspreken dus dan moet je misschien wel. Als ik er echt zin in heb dan begin ik ook wel gesprekken maar meestal laat ik het maar.

Offline Mister Bee

• Bekend Lid
  • Leeftijd: 32
  • Geslacht: Man

Gepost op: 19-05-2017 17:47:00
0
Veel fakers hier though. Ik heb inmiddels door dat ik moet oppassen voor verkeerde intenties. Moet wel goed checken vooraf. Anders veilig plannen. Anyway, een deel van de matches mag ik afschrijven :p

Offline Historicus

• Actief Lid
  • Leeftijd: 24

Gepost op: 19-05-2017 20:19:42
0
Heb rond de 200-250 denk ik maar praat echt zelden eigenlijk. Niet altijd zo een zin in. Tenzij ze echt wel lekker is.

Offline kiekeboe

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 20-05-2017 11:46:23
0
Veel fakers hier though. Ik heb inmiddels door dat ik moet oppassen voor verkeerde intenties. Moet wel goed checken vooraf. Anders veilig plannen. Anyway, een deel van de matches mag ik afschrijven :p
Maar nu heb je nog steeds niet vertelt in welk deel van de wereld je nu zit.
Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend

<3 poepie <3 :)

Offline Hainje

• Erelid
  • Leeftijd: 33

Gepost op: 20-05-2017 12:27:47
0
Ik gok AziŽ.
Details blijf je houden.

Save the earth, don't give birth.

Offline Strabo

• Actief Lid
  • Leeftijd: 26

Gepost op: 20-05-2017 12:49:16
0
Ik gok AziŽ.

Ik gok (zuid)-oost Azie
Dreams of clean teeth.

Offline Mister Bee

• Bekend Lid

Gepost op: 20-05-2017 12:56:24
0
Ik gok AziŽ.
Ik gok (zuid)-oost Azie
Ai, that be true :)

Het gaat inmiddels wat beter. Je kan hier aan de vrouwen vragen of ze het doen voor geld. Zou dat in Nederland nooit durven te vragen, maar hier wordt dat wel gevraagd en ook de andere zijn het dus enigszins gewend. Sommige zetten ook in hun profiel dat ze het niet om het geld doen. Ik vraag het als ik signalen in die richting krijg. Als ze veel initiatief nemen, willen afspreken zonder eerst interesse te tonen, en vooral als ze controle willen hebben over het plan dan is het oppassen. Sommige zeggen op de geldvraag gewoon "Yes" en dan is het duidelijk. Sommige doen vaag en dan is het ook duidelijk. Maar sommige willen het zo echt mogelijk laten lijken, ik weet niet of die letterlijk nee gaan zeggen maar het is wel oppassen voor zulkers. Maar op zich grappig om ze zo te moeten filteren. Is weer eens wat anders :)

De contacten bijhouden gaat ook wel, ben wat kritischer geworden en ik doe veel matches weer verwijderen. En ik begin gewoon bij een nieuwe match niet standaard een gesprek. Ik heb nu zo'n 20 contacten open waar ik ooit wat tegen heb gezegd en de helft van die gesprekken loopt enigszins. Dates nog niet maar ik weet ook eigenlijk niet of ik dat wel helemaal wil. Ik heb hier aan sociale momenten geen gebrek, heb altijd wel medereizigers om me heen en ik breng vrijwel al mijn tijd met hen door.

Offline Mister Bee

• Bekend Lid

Gepost op: 20-05-2017 15:06:02
0
Had nooit gedacht dat ik nog eens zou zeggen dat je rechtsomkeert moet gaan als een vrouw veel initiatief neemt  :+

Offline Nul

• Donateur
  • Bekend Lid

Gepost op: 20-05-2017 17:41:37
0
Had nooit gedacht dat ik nog eens zou zeggen dat je rechtsomkeert moet gaan als een vrouw veel initiatief neemt  :+
Niets zo onvoorspelbaar als de liefde :D

Offline Rapapa

• Nieuw Lid
  • *

Gepost op: 21-05-2017 21:33:48
0
Ben maar even gestopt met daten en dus ook Tinder. Ik begreep vrouwen altijd al moeilijk maar na heel wat gesprekken op die app al helemaal. Dan heb je een leuk gesprek, het klikt ook lijkt het, dus stel je voor om eens af te spreken. Want ja dat is toch hoe je elkaar echt leert kennen. En dat lijkt ze dan wel leuk. En als je vervolgens concreet iets voorstelt (toon je als man eens initiatief) reageert men gewoon niet of haken ze op het laatst af. Ook al eens gevraagd wat ze leuk leek om te doen als afspraak en dan daarop voortborduren maar ook dat leverde weinig op. Omdat ik graag duidelijkheid wil vraag ik dan altijd of ze wel echt willen afspreken en dat ze het gewoon eerlijk moeten zeggen als ze niet willen afspreken. Maar ook dan zeggen ze weer dat ze wel willen afspreken... En dus begin je het probleem bij jezelf te zoeken. Maar ik kan me niet indenken dat het daaraan kan liggen want ik blijf altijd heel netjes. Niet van die vunzige gesprekken die sommige lui dan voeren. 

Offline Joey

• Forummeubel
  • *

Gepost op: 21-05-2017 22:35:36
+4
Ah wat stom, ik begrijp ook niet dat die vrouwen dan zeggen dat ze willen afspreken. Zeg dan gewoon nee. Aan dit slappe gezeik heeft niemand wat. Maar sommige mensen zijn pussy om dan daadwerkelijk een keer wat te drinken met 'iemand van Tinder'. Wel jammer, maar daar kan jij weinig aan doen. Wel grote tijdverspilling, want door af te spreken leer je elkaar juist kennen inderdaad.
Altijd lekker karnen <3

Offline Mister Bee

• Bekend Lid

Gepost op: 29-05-2017 22:39:38
0
Binnenkort eerste Tinderdate. Als het volgens plan gaat tenminste :p

Offline Mister Bee

• Bekend Lid

Gepost op: 30-05-2017 17:57:04
0
Goed,  mijn eerste Tinderdate dus. Over vijf minuten.

Offline Harmony

• Actief Lid
  • Leeftijd: 19
  • Geslacht: Vrouw

Gepost op: 30-05-2017 17:58:52
0
Heel veel plezier!!
Lach en de wereld lacht terug

Offline Mister Bee

• Bekend Lid